Zamknij

Podinspektor

Nr oferty: StPr/24/0770Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: Pełna treść ogłoszenia: https://pcprwejherowo.pl/praca-na-zastepstwo-podinspektor-w-zespole-swiadczen/ - prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia sytuacji bytowo finansowej osób zobowiązanych do opłaty za pobyt dziecka w instytucjonalnej pieczy zastępczej, - przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie opłaty osób zobowiązanych za pobyt dzieci w instytucjonalnej pieczy zastępczej, umarzania w całości lub w części łącznie z odsetkami, odraczania terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstępowania od ustalenia opłaty, - prowadzenie rejestru wydanych decyzji w sprawie opłaty za pobyt dzieci w instytucjonalnej pieczy zastępczej, umarzania w całości lub w części łącznie z odsetkami, odraczania terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstępowania od ustalenia opłaty, - udzielanie informacji na temat przepisów dotyczących opłaty za pobyt dzieci w pieczy zastępczej, - obsługa programu komputerowego POMOST w zakresie sporządzania decyzji administracyjnych w sprawie opłaty za pobyt dzieci w pieczy instytucjonalnej. - sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych w zakresie wykonywanych obowiązków, w tym sprawozdań resortowych, OZPS i sprawozdań opisowych, archiwizowanie dokumentacji powstałej w Zespole ds. Świadczeń, - współudział w realizacji Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej i Powiatowej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych, - współpraca z Zespołem Finansowo-Księgowym w zakresie opłaty osób zobowiązanych za pobyt dzieci w instytucjonalnej pieczy zastępczej, - współpraca z Zespołem ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej oraz innym komórkami organizacyjnymi w zakresie uzyskiwania opinii lub informacji, służących realizacji zadań wynikających z niniejszego zakresu czynności. - współpraca z urzędami i instytucjami w zakresie ustalenia sytuacji osobistej, dochodowej i majątkowej rodziców biologicznych w związku z prowadzeniem spraw dotyczących opłaty za pobyt dzieci w pieczy zastępczej, - przestrzeganie przepisów prawa, wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obowiązujących w PCPR dotyczących zajmowanego stanowiska, - wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków, - nadzór nad powierzonym mieniem, - systematyczne korzystanie ze służbowej skrzynki mailowej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 06.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Wymagania pożądane
    Wykształcenie:
    • wyższe (w tym licencjat)
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie, preferowane wyższe, - minimum 3-letni staż pracy, - obywatelstwo polskie, - osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona, - wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu wykonawczego, - brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - nieposzlakowana opinia, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office Word, Excel, poczta elektroniczna, bazy danych, internet); - znajomość przepisów z zakresu: ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o ochronie danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
      Osoba do kontaktu:
      Numer telefonu: 58 672-40-63 w. 43
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR w Wejherowie z dopiskiem Kandydat do pracy na stanowisko: Podinspektor w Zespole ds. Świadczeń umowa na zastępstwo w kancelarii PCPR ul. Sobieskiego 279A 84-200 W
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
      1. prowadzenie szkoleń dla rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich. 2. prowadzenie działalności informacyjnej wspierającej rozwój produkcji rolniczej. 3. wypełniania wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zagranicznych. 4. współudział w organizacji wystaw, organizacja pokazów i innych przedsięwzięć upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji i promujących produkty i wyroby przetwórstwa rolno-spożywczego. 5. udział w przedsięwzięciach lokalnych, służących rozwojowi rolnictwa i obszarów wiejskich.
      StPr/24/0449
      data rozpoczęcia pracy od 17.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Dbanie o dobre kontakty z klientami, obsługa systemu komputerowego, prowadzenie sklepu odzieżowego internetowego, realizowanie zamówień i obsługa płatności, obsługa zwrotów i reklamacji.
      StPr/24/0830
      data rozpoczęcia pracy od 14.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      - Prowadzenie sekretariatu Dyrektora PCPR, - Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dzienniku korespondencyjnym PCPR oraz dostarczanie do Urzędu Pocztowego w Wejherowie korespondencji PCPR i PZON przygotowanej do wysyłki, - Prowadzenie rejestru rezerwacji sali konferencyjnej oraz rejestru rezerwacji pokoju spotkań w PCPR oraz dbałość o pozostawienie pomieszczeń w stanie nienaruszonym po zakończonych spotkaniach, - Obsługa spotkań organizowanych przez Dyrektora PCPR, - Wydawanie pracownikom zapotrzebowania biurowego z podręcznego składziku artykułów biurowych, - Archiwizowanie dokumentacji powstałej na stanowisku, - Współpraca z pracownikami z innych komórek organizacyjnych PCPR, - Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.
      StPr/24/0831
      data rozpoczęcia pracy od 03.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 600 PLN

      1. Administrowanie obiektami Centrum, kontakt z dostawcami mediów, usług, obsługa zawartych umów, w tym ubezpieczenia obiektów i sprzętu znajdującego się w Centrum, organizowanie ochrony obiektów. 2. Dokonywanie wszelkich przeglądów wynikających z przepisów Prawa Budowlanego i przepisów wykonawczych do Prawa Budowlanego z wyłączeniem przeglądu pięcioletniego w branży budowlanej i sanitarnej. 3. Prowadzenie książek obiektów budowlanych dla PCPR. 4. Dokonywanie przeglądu stanu wyposażenia technicznego obiektów. 5. Prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i ich realizacji. 6. Podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do likwidacji awarii elementów budowlanych, instalacji, urządzeń technicznych w zakresie przekraczającym zakres robót konserwacyjnych. 7. Nadzór nad systemem monitoringu wizyjnego na terenie PCPR. 8. Nadzór nad dbałością o otoczenie budynku PCPR, w szczególności tereny zielone. 9. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem składnicy akt PCPR, w tym typowanie dokumentacji niearchiwalnej do brakowania.
      StPr/24/0833
      data rozpoczęcia pracy od 03.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 800 PLN

      1. Naliczanie wynagrodzeń i pochodnych oraz wszelkich dobrowolnych potrąceń od wynagrodzeń osobowych i bezosobowych dla pracowników OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących oraz sporządzanie miesięcznych list płac zgodnie z obowiązującym prawem. 2. Naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych dla pracowników OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących 3. Sporządzanie list płac, wypłat z funduszu socjalnego , zdrowotnego, ryczału samochodowego. 4. Sporządzanie sprawozdań dotyczących rozliczeń z budżetem (Urząd Skarbowy) oraz naliczanie zaliczek na podatek dochodowy z zachowaniem obowiązujących terminów i informacji PIT. 5. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego 6. Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych oraz naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz funduszu pracy z zachowaniem obowiązujących terminów. 7. Sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń. 8. Wprowadzanie danych do SIO w części dotyczącej wynagrodzeń. 9. Wyliczanie planu budżetu w części dotyczącej wynagrodzeń. 10. Wprowadzanie przelewów w elektronicznym systemie bankowym. 11. Prowadzenie indywduanych kartotek pracowników, zasiłków chorobowych i opiekuńczych. 12. Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, rocznej informacji o osiągniętych dochodach z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie, o dzieło, o odprowadzonych składkach ZUS, zaliczce na podatek dochodowy na prośbę pracownika lub rodziny zastępczej oraz wypełnianie wniosków emerytalno- rentowych. 13. Sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzenia i przekazanie ich do Powiatowego Urzędu Pracy 14. Przygotowanie dokumentów do archiwizacji. 15. Prowadzenie ewidencji księgowegj Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z regulaminem i przepisam prawa. 16. Prowadzenie korespondencji z komornikiem w przypadku zajęcia wynagrodzenia pracownika OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących
      StPr/24/0837
      data rozpoczęcia pracy od 01.07.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      - praca od poniedziałku do piątku - praca fizyczna stojąca wymagająca podnoszenia ciężarów - obsługa elektronarzędzi szlifujących, pillników, wymagająca dokładności w obróbce detali aluminiowych - stosowanie bezpiecznych metod pracy , przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz instrukcji zakładowych
      StPr/24/0826
      data rozpoczęcia pracy od 15.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 400 PLN

      Nauczyciel wychowania przedszkolnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2. Prowadzenie zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych z uczniami szkoły podstawowej. Praca z dziećmi niesłyszącymi i słabosłyszącymi oraz z autyzmem w małych grupa
      StPr/24/0824
      data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 908 PLN

      Praca na odcinku szambo-wóz asenizacyny. Praca jednozmianowa w godz: 7-15. Praca w terenie.
      StPr/24/0816
      data rozpoczęcia pracy od 10.05.2024
      wynagrodzenie od od 5 200 PLN

      -przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym RDD planu pomocy dziecku, -ewaluacja i monitoring planu pomocy dziecku, -udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym RDD w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, -zapewnianie pomocy i wsparcia osobom sprawującym rodzinną pieczę zastępczą, w szczególności w ramach grup wsparcia oraz rodzin pomocowych, -współpraca ze środowiskiem lokalnym, ośrodkiem pomocy społecznej, sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, -zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających, -pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym RDD w nawiązaniu wzajemnego kontaktu, -zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym RDD dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej, -przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej, -udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, -udział w pracach zespołu ds. oceny sytuacji dziecka, -konsultowanie na wniosek organizatora rodzinnej pieczy zastępczej oceny rodziny zastępczej, -współudział w tworzeniu i realizowanie programów rozwoju pieczy zastępczej, -współudział w tworzeniu i realizowanie lokalnych programów służących zapobieganiu i rozwiązywaniu problemów społecznych, -przeprowadzanie nie rzadziej niż raz w miesiącu wizyt w środowisku rodziny zastępczej, dla której pracownik został wyznaczony jako koordynator, -sporządzanie w terminie do 10 dnia każdego miesiąca comiesięcznych sprawozdań z wizyt w rodzinie zastępczej, w tym z wizyt i kontaktów z innymi instytucjami -współpracującymi z rodziną za poprzedzający miesiąc, -planowanie swojej pracy w systemie zadaniowym w okresie dwutygodniowym zakładanie teczki z dokumentacją dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej zgodnie z wytycznymi przełożonego i rzetelne jej prowadzenie, -gromadzenie dokumentacji i sporządzanie pozwu alimentacyjnego od rodziców biologicznych na rzecz dzieci przebywających w rodzinach zastępczych.
      StPr/24/0822
      data rozpoczęcia pracy od 01.07.2024
      wynagrodzenie od od 4 600 do 4 700 PLN

      Pełna treśc ogłoszenia: https://pcprwejherowo.pl/ogloszenie-o-rekrutacji-na-stanowisko-pedagoga-2/ 1.Wykonywanie zadań organizatora rodzinnej pieczy zastępczej dla nie więcej niż 15 rodzin nieobjętych wsparciem koordynatora, 2.Sporządzanie okresowej oceny sytuacji dzieci objętych wsparciem organizatora rodzinnej pieczy zastępczej przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej i informacji o całokształcie sytuacji dziecka oraz sytuacji rodziny dziecka, zgodnie z przepisami przyjętymi u pracodawcy procedurami, 3.Przekazywanie do sądu niezwłocznie po dokonaniu oceny sytuacji dziecka opinii dotyczącej zasadności dalszego pobytu dziecka w pieczy zastępczej 4.Sporządzanie i przekazywanie do właściwego sądu zgodnie z przepisami i przyjętymi u pracodawcy procedurami pisemnej informacji o całokształcie sytuacji rodziny dziecka, 5.Udział w posiedzeniach dotyczących oceny sytuacji dziecka, jako pedagog w zakresie edukacji szkolnej oraz metod wychowawczych dla rodziców zastępczych i biologicznych, w razie potrzeby, 6.Przygotowanie rodziny zastępczej lub prowadzącego RDD na przyjęcie dziecka w pieczy zastępczej, w tym udostępnianie dokumentacji dziecka i jego rodziny, organizowanie opieki nad dzieckiem, w przypadku, gdy rodzina zastępcza albo prowadzący rodzinny dom dziecka okresowo nie może sprawować opieki, w szczególności z powodów zdrowotnych lub losowych albo zaplanowanego wypoczynku, 7.Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do dochodzenia świadczeń alimentacyjnych na rzecz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej nie objętych wsparciem koordynatora, w tym dzieci umieszczonych poza powiatem, 8.Sporządzanie pisemnych ocen rodzin zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka w terminach przewidzianych ustawą i zapoznanie rodzin z treścią oceny oraz współpraca w tym zakresie z koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, 9.Prowadzenie dokumentacji wynikającej z wewnętrznych procedur oraz procedur odwoławczych w zakresie dokonywania ocen rodzin zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka, 10.Współpraca ze środowiskiem lokalnym, ośrodkiem pomocy społecznej, sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, 11.Prowadzenie sprawozdawczości z efektów pracy pedagoga, 12.Podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dzieckiem i rodziną zastępczą oraz prowadzącymi rodzinny dom dziecka, 13.Współudział w realizacji Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej, 14.Przestrzeganie przepisów prawa, wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obwiązujących w PCPR dotyczących zajmowanego stanowiska, 15.Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, 16.Zgłaszanie przełożonym wszelkich informacji mających wpływ na bezpieczeństwo dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej. Zakres odpowiedzialności: z tytułu powierzonych obowiązków służbowych, z tytułu przestrzegania przepisów prawa pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, zasad ochrony przeciw pożarowej, przepisów o ochronie danych osobowych, postanowień regulaminu organizacyjnego, za powierzone mienie.
      StPr/24/0823
      data rozpoczęcia pracy od 10.05.2024
      wynagrodzenie od od 2 650 PLN