Zamknij

Zbliża się wrześniowy event sprzedażowy

12:55, 13.07.2018 M.G Aktualizacja: 14:09, 13.07.2018
Skomentuj

Dlaczego 13.09 warto być na PGE Narodowym w Warszawie?

Jeżeli chcesz być postrzegany, jako osoba aktywna, a także zdobywać wiedzę, wymieniać się kontaktami oraz móc śledzić swoich konkurentów lub też uczyć się od najlepszych, to właśnie National Sales Congress jest idealnym wydarzeniem dla Ciebie. PGE Narodowy w Warszawie to nie tylko dogodna i prestiżowa lokalizacja, ale również duże możliwości na zorganizowanie sporego eventu, co za tym idzie, będziesz mieć możliwość poznania wielu ciekawych ludzi. Tego dnia na scenie zagoszczą takie osoby, jak:

Jacek Walkiewicz – jeden z najbardziej rozpoznawalnych mówców i absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Autor programów szkoleniowych i wykładów, za co został doceniony przez ponad 500 firm. Znany z niebanalnego humoru i ceniony za wiedzę merytoryczną. Możesz go również kojarzyć z wystąpień w TEDx.

Wojciech Herra – człowiek sprzedaży, który kocha adrenalinę. Sam wyznacza swoich przyszłych klientów i z czasem, przechodząc przez wszystkie etapy sprzedaży, walczy o nich i prowadzi do finalizacji całego procesu. Zajmuje się też szkoleniem i doradztwem z zakresu zwiększania efektywności sprzedaży.

Mateusz Grzesiak – wykładowca, przedsiębiorca i konsultant biznesu. Z powodzeniem ukończył psychologię, a także jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Międzynarodowo szkoli już od 14 lat, w 7 językach. Do tej pory napisał aż 14 książek.

Martin Lewandowski - właściciel federacji KSW i współtwórca polskiego MMA. Człowiek sportu i biznesu, który z pasji stworzył markę rozpoznawalną na całym świecie. Jego doświadczenie sięga od współpracy z agencjami marketingowymi, poprzez organizację eventów, prowadzenie firmy poligraficznej i punktów usługowych, pracę za granicą po organizację największej w Europie Gali MMA.

Tego dnia tak naprawdę odbędą się dwa eventy: Kongres sprzedażowy – który jest dedykowany handlowcom i wszystkim osobom pracującym w sprzedaży – oraz Kongres Managerów – z wykładami i warsztatami dla kadry managerskiej i właścicieli firm. Partnerem Kongresu Managerów jest Koźmiński Executive Business School. Ponadto, będzie można skorzystać z moderowanej strefy networkingu, którą zajmie się Akademia Rekomendacji Grzegorza Turniaka oraz strefy partnerów, inaczej zwanej strefą wystawienniczą.

4 powody, dla który warto brać udział w wydarzeniach tematycznych

Wiedza i umiejętności to podstawa – to właśnie świadomość ludzka i potrzeba kształcenia sprawiają, że mamy coraz większy wybór wydarzeń mających za zadanie rozwijać nasze kompetencje. Nie można też zaprzeczyć, że panuje obecnie szeroko pojmowana moda na zdobywanie wiedzy praktycznej i przekuwanie jej w sukces. Wynika ona przede wszystkim z oczekiwań pracodawców, wcześniej wspomnianej świadomości ludzi i potrzeby samokształcenia oraz – co najważniejsze – efektów, które jest nam w stanie dać dobra konferencja, szkolenie lub inne wydarzenie. Poszerzanie wiedzy i zdobywanie umiejętności jej wykorzystywania to pierwszy i najważniejszy powód dla obecności na wydarzeniach, które są dedykowane naszej branży lub wykonywanemu zadaniu.

Zdobywanie nowych kontaktów – drugim powodem, który powinien nas skłonić do uczestnictwa w evencie, jest możliwość poznania nowych ludzi i pozyskania intratnych kontaktów. Nie ma znaczenia, czy jesteśmy na szkoleniu, konferencji, czy mamy do czynienia z networkingiem – praktycznie zawsze nadarzy się okazja do poznania wartościowych ludzi, którzy mogą przyczynić się w przyszłości do naszego sukcesu. Podstawą do zdobywania kontaktów jest brak oporów do rozpoczynania rozmowy i chęć poznania nowych osób. Pamiętajmy, że na szkoleniach czy innych wydarzeniach, pojawiają się zazwyczaj osoby bardzo aktywne, które mogą mieć mocno rozbudowaną sieć kontaktów. Takie wydarzenia tylko sprzyja nawiązywaniu nowych relacji biznesowych.

Informacje niedostępne dla każdego – na większości eventów można spotkać osoby, które dysponują ciekawymi, a nawet bardzo cennymi informacjami z branży. Poznając nowych ludzi, nie tylko mamy możliwość nawiązania kontaktu. Może się okazać, że uda nam się usłyszeć coś bardzo interesującego, co pomoże nam w osiągnięciu celu. Takie informacje nie są dostępne dla wszystkich, a ludzie je posiadający dzielą się nimi w pewnych okolicznościach i w pewnych kręgach. Informacja w dzisiejszych czasach jest jedną z cenniejszych materii, która może pozwolić Ci być nawet o kilka kroków przed konkurencją.

Poznawanie konkurencji – obecność na wszelkiego rodzaju wydarzeniach zawsze daje możliwość do poznania konkurencji. Unikanie wzrokiem i udawanie, że konkurenci nie istnieją, to bardzo słabe, a wręcz dziecinne podejście do sprawy. Tak długo, jak konkurenci zachowują się w porządku i grają fair, tak długo nie ma powodów do obaw. Starajmy się nawiązywać z nimi relacje, rozmawiać i wymieniać doświadczeniami. Naturalnie, nie należy zdradzać zbyt wiele ze swoich działań i samemu brać poprawkę na najbardziej czułe kwestie w biznesie. Jednak warto działać w myśl starego porzekadła – przyjaciół trzymaj blisko, ale wrogów jeszcze bliżej – oczywiście nie traktując konkurentów, jak dosłownych wrogów. Nigdy nie wiadomo, czy osoba będąca naszym konkurentem dzisiaj, w przyszłości nie stanie się naszym sprzymierzeńcem.

Więcej informacji na www.nationalsales.pl

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%