Zamknij

Kierownik - Sekcja wsparcia eksploatacji ZWSI RON - Wejherowo

Nr oferty: StPr/24/0787Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: - nadzorowanie procesu eksploatacji użytkowej w ZWSI RON w 18WOG; - administrowanie danymi podstawowymi na potrzeby Zintegrowanego Wieloszczeblowego Systemu Informatycznego Resortu Obrony Narodowej funkcjonującego w komórkach WOG - realizowanie zadań I linii wsparcia dla użytkowników ZWSI RON z komórek wewnętrznych WOG; - zapewnienie dostępu do usług resortowej sieci MILNET-Z w zakresie umożliwiającym efektywną eksploatację ZWSI RON w komórkach wewnętrznych WOG; - nadzorowanie funkcjonowania Jednolitego Indeksu Materiałowego (JIM) w ZWSI RON 18WOG; - prowadzenie szkolenia podstawowego dla użytkowników końcowych z komórek wewnętrznych WOG w zakresie obsługi ZWSI RON; - opracowanie i wdrożenie w komórkach wewnętrznych WOG procedur aktualizacji danych podstawowych ZWSI RON; - realizacja przedsięwzięć związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa teleinformatycznego eksploatowanego Systemu Teleinformatycznego ZWSI RON; - opracowywanie wniosków i propozycji w sprawie wykorzystania, modernizacji, utrzymania i rozbudowy infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby funkcjonowania ZWSI RON w 18WOG; - opracowywanie propozycji wyposażenia elementów systemu łączności i informatyki w nowoczesny sprzęt na potrzeby ZWSI RON w 18WOG. Wymagane dokumenty: - CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, - kserokopie świadectw/dyplomów potwierdzających wykształcenie, - kserokopie świadectw pracy, - kserokopie zaświadczeń/certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, - inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach umiejętnościach, - wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, - wypełniona zgoda na przetwarzanie danych osobowych, - podpisana klauzula o przetwarzaniu danych osobowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 02.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, informatyczne, kierunek: informatyka
    Wymagania dodatkowe
    Wykształcenie:
    • wyższe (w tym licencjat), informatyczne, kierunek: informatyka
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Wymagania niezbędne: - wykształcenie minimalne średnie lub wyższe; - preferowany staż pracy 6 lat przy wykształceniu średnim / 4 lata przy wyższym; - kierunek/specjalność informatyka. Wymagania dodatkowe: - bardzo dobra znajomość obsługi programu ZWSI RON.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: 18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
      Osoba do kontaktu:
      Numer telefonu: 261-251-595
      E-mail:
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty należy składać: - osobiście w 18. WOJSKOWYM ODDZIALE GOSPODARCZYM ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo Sekcja Personalna ds. pracowników lub wysłać pocztą w teczce lub kopercie zaopatrzoną dopiskiem: Dotyczy naboru na KIEROWNIK S
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: telefon
      Sortowanie i układanie makulatury do maszyny belującej, utrzymywanie porządku w miejscu pracy. Praca w godz. 7-16 od poniedziałku do piątku.
      StPr/24/0851
      data rozpoczęcia pracy od 16.05.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 PLN

      1. prowadzenie szkoleń dla rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich. 2. prowadzenie działalności informacyjnej wspierającej rozwój produkcji rolniczej. 3. wypełniania wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zagranicznych. 4. współudział w organizacji wystaw, organizacja pokazów i innych przedsięwzięć upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji i promujących produkty i wyroby przetwórstwa rolno-spożywczego. 5. udział w przedsięwzięciach lokalnych, służących rozwojowi rolnictwa i obszarów wiejskich.
      StPr/24/0449
      data rozpoczęcia pracy od 17.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Nauczyciel przedmiotów zawodowych w zawodzie fryzjer
      StPr/24/0840
      data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 908 PLN

      Dbanie o dobre kontakty z klientami, obsługa systemu komputerowego, prowadzenie sklepu odzieżowego internetowego, realizowanie zamówień i obsługa płatności, obsługa zwrotów i reklamacji.
      StPr/24/0830
      data rozpoczęcia pracy od 14.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      - Prowadzenie sekretariatu Dyrektora PCPR, - Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dzienniku korespondencyjnym PCPR oraz dostarczanie do Urzędu Pocztowego w Wejherowie korespondencji PCPR i PZON przygotowanej do wysyłki, - Prowadzenie rejestru rezerwacji sali konferencyjnej oraz rejestru rezerwacji pokoju spotkań w PCPR oraz dbałość o pozostawienie pomieszczeń w stanie nienaruszonym po zakończonych spotkaniach, - Obsługa spotkań organizowanych przez Dyrektora PCPR, - Wydawanie pracownikom zapotrzebowania biurowego z podręcznego składziku artykułów biurowych, - Archiwizowanie dokumentacji powstałej na stanowisku, - Współpraca z pracownikami z innych komórek organizacyjnych PCPR, - Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.
      StPr/24/0831
      data rozpoczęcia pracy od 03.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 600 PLN

      1. Administrowanie obiektami Centrum, kontakt z dostawcami mediów, usług, obsługa zawartych umów, w tym ubezpieczenia obiektów i sprzętu znajdującego się w Centrum, organizowanie ochrony obiektów. 2. Dokonywanie wszelkich przeglądów wynikających z przepisów Prawa Budowlanego i przepisów wykonawczych do Prawa Budowlanego z wyłączeniem przeglądu pięcioletniego w branży budowlanej i sanitarnej. 3. Prowadzenie książek obiektów budowlanych dla PCPR. 4. Dokonywanie przeglądu stanu wyposażenia technicznego obiektów. 5. Prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i ich realizacji. 6. Podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do likwidacji awarii elementów budowlanych, instalacji, urządzeń technicznych w zakresie przekraczającym zakres robót konserwacyjnych. 7. Nadzór nad systemem monitoringu wizyjnego na terenie PCPR. 8. Nadzór nad dbałością o otoczenie budynku PCPR, w szczególności tereny zielone. 9. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem składnicy akt PCPR, w tym typowanie dokumentacji niearchiwalnej do brakowania.
      StPr/24/0833
      data rozpoczęcia pracy od 03.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 800 PLN

      1. Naliczanie wynagrodzeń i pochodnych oraz wszelkich dobrowolnych potrąceń od wynagrodzeń osobowych i bezosobowych dla pracowników OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących oraz sporządzanie miesięcznych list płac zgodnie z obowiązującym prawem. 2. Naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych dla pracowników OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących 3. Sporządzanie list płac, wypłat z funduszu socjalnego , zdrowotnego, ryczału samochodowego. 4. Sporządzanie sprawozdań dotyczących rozliczeń z budżetem (Urząd Skarbowy) oraz naliczanie zaliczek na podatek dochodowy z zachowaniem obowiązujących terminów i informacji PIT. 5. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego 6. Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych oraz naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz funduszu pracy z zachowaniem obowiązujących terminów. 7. Sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń. 8. Wprowadzanie danych do SIO w części dotyczącej wynagrodzeń. 9. Wyliczanie planu budżetu w części dotyczącej wynagrodzeń. 10. Wprowadzanie przelewów w elektronicznym systemie bankowym. 11. Prowadzenie indywduanych kartotek pracowników, zasiłków chorobowych i opiekuńczych. 12. Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, rocznej informacji o osiągniętych dochodach z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie, o dzieło, o odprowadzonych składkach ZUS, zaliczce na podatek dochodowy na prośbę pracownika lub rodziny zastępczej oraz wypełnianie wniosków emerytalno- rentowych. 13. Sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzenia i przekazanie ich do Powiatowego Urzędu Pracy 14. Przygotowanie dokumentów do archiwizacji. 15. Prowadzenie ewidencji księgowegj Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z regulaminem i przepisam prawa. 16. Prowadzenie korespondencji z komornikiem w przypadku zajęcia wynagrodzenia pracownika OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących
      StPr/24/0837
      data rozpoczęcia pracy od 01.07.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      - praca od poniedziałku do piątku - praca fizyczna stojąca wymagająca podnoszenia ciężarów - obsługa elektronarzędzi szlifujących, pillników, wymagająca dokładności w obróbce detali aluminiowych - stosowanie bezpiecznych metod pracy , przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz instrukcji zakładowych
      StPr/24/0826
      data rozpoczęcia pracy od 15.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 400 PLN

      Nauczyciel wychowania przedszkolnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2. Prowadzenie zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych z uczniami szkoły podstawowej. Praca z dziećmi niesłyszącymi i słabosłyszącymi oraz z autyzmem w małych grupa
      StPr/24/0824
      data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 908 PLN

      Praca na odcinku szambo-wóz asenizacyny. Praca jednozmianowa w godz: 7-15. Praca w terenie.
      StPr/24/0816
      data rozpoczęcia pracy od 10.05.2024
      wynagrodzenie od od 5 200 PLN