Zamknij

Cindy Crawford twarzą gdańskiej marki

10:16, 09.03.2018 G.B Aktualizacja: 10:23, 09.03.2018
Skomentuj

Twarzą kolekcji na sezon wiosna lato 2018 marki Reserved została Cindy Crawford. Wybór rozpoznawalnych twarzy kampanii kolejnych sezonów, to element budowania globalnej rozpoznawalności marki Reserved i firmy LPP.

Reserved to najszybciej rozwijająca się marka gdańskiej firmy odzieżowej LPP, w której portfolio znajdują się również tak znane brandy jak Mohito, Cropp, House czy Sinsay. Sklepy flagowej marki znajdują się obecnie w 20 krajach Europy i Bliskiego Wschodu. W 2017 roku salony Reserved miały swój spektakularny debiut na ulicach handlowych dwóch modowych stolic Europy – Berlina i Londynu. W tym roku flagowa marka będzie dostępna na kolejnych zagranicznych rynkach: w Izraelu, Kazachstanie i Słowenii.

- Jesteśmy dumni, że jako jedyna polska firma odzieżowa, konsekwentnie wzmacniamy swoją obecność na rynku Europy Środkowo-Wschodniej, Europy Zachodniej, Rosji oraz Bliskiego Wschodu – mówi Marek Piechocki, Prezes LPP. - Międzynarodowa kampania z udziałem Cindy Crawford jest częścią naszej strategii, w której kładziemy nacisk na zwiększenie rozpoznawalności naszej flagowej marki Reserved. Jej produkty cieszą się już dziś uznaniem klientów w Europie i poza jej granicami.

Wielkim wydarzeniem roku ubiegłego było otwarcie sklepu Reserved na kultowej Oxford Street w Londynie, któremu towarzyszyła kampania z ikoną mody Kate Moss. Pod koniec roku, w świątecznej reklamie marki, udział wzięły czołowe top modelki i modele: Irina Shayk, Adwoa Aboah, Jordan Dunn i Jon Kortajarena. Tym razem, w promowaniu kolekcji wiosenno-letniej 2018 firma LPP postawiła na ikonę świata modelingu, Cindy Crawford.

Kampania „I LOVE YOU CINDY” z Cindy Crawford w roli głównej, to nawiązanie do złotej ery boomboxów, lakierów do włosów i słynnych telefonów ‘’cegieł’’. Przeniesie ona wszystkich na słoneczne, amerykańskie przedmieścia z lat 80. ubiegłego wieku. Bohaterami wideo „I love you Cindy”, poza pierwszoplanową Cindy Crawford, będą również Dacre Montgomery – bohater serialu Stranger Things oraz Eric Roberts – brat aktorki Julie Roberts. Start kampanii zaplanowany jest na 15 marca br.

(G.B)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(7)

ireneirene

0 0

Super informacja, Cindy to ikona światowej mody, strzał w dziesiątkę! 14:41, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

deebudeebu

0 0

Podpisanie współpracy z Cindy to na pewno duży prestiż, swoje lata ma ale fame dalej duży. Bardzo fajna kolaboracja, zobaczymy co z tego wyjdzie 16:02, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jo lojo lo

0 0

Kate Moss, potem Irina teraz Cindy. Reserved nie przestaje mnie zaskakiwać. Chyba już trzeba się przyzwyczaić, że polska marka współpracuje z wielkimi gwiazdami. 18:11, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

konstantkonstant

0 0

Taka gwiazda nie współpracuje z byle kim tym bardziej szacunek. 15:06, 12.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mewamewa

1 0

Skoro Reserved współpracuje już z takimi osobistościami to widać że firma weszła na level wyżej. Trzeba teraz iść dalej tą samą drogą a kolejne sukcesy przyjdą szybko. 15:30, 12.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MilenaMilena

1 0

Lata 80`, moja młodość, fajnie myślami wrócić do tych czasów razem w towarzystwie Crawford, której byłam wieeelką fanką w dzieciństwie. 18:04, 18.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

klossikklossik

1 0

Ona jest jak wino, im starsza tym piękniejsza. Klasa kobieta, przez wiele lat uznawana za kreatorkę trendów. Ma wyrobione nazwisko na całym świecie i teraz wspiera polską markę. To już musi świadczyć o rosnącej popularności Reserved zagranicą. 14:10, 20.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%