Kultowe, czerwone ciężarówki w pierwszych dniach grudnia znów wyruszą w ogólnopolską trasę. Ten współczesny konwój św. Mikołaja, złożony z oryginalnych amerykańskich ciężarówek, odwiedzi 14 miast. Na wzór ubiegłorocznej edycji i w roku ubiegłym Coca-Cola daje możliwość wybrania
15 miasta, które odwiedzi świąteczna ciężarówka.
Wystarczy do 19 listopada oddać jak największą ilość ważnych głosów na dedykowanym poście na Facebooku marki z nazwą swojego miasta. W ramach promowania świątecznej misji "Podaruj radość #jakMikołaj" marka zachęca, aby dostrzegać potrzeby innych.
Kolejną odsłoną misji jest prezent dla mieszkańców wybranego miasta w postaci specjalnego, świątecznego wydarzenia z udziałem kultowej ciężarówki. Wszystko w rękach zaangażowanych mieszkańców. Wystarczy za pośrednictwem mediów społecznościowych Coca-Cola wskazać miasto, do którego chcemy zaprosić ciężarówkę. Do finału zakwalifikuje się 5 lokalizacji, które następnie 23 listopada będą walczyć o głosy w rozgrywce finałowej. Wydarzenie w dodatkowym 15 mieście zaplanowano na 20 grudnia.
Podczas eventów będzie można m.in. zrobić zdjęcie w klimatycznym Pokoju Świętego Mikołaja, doświadczyć wirtualnej przejażdżki saniami Świętego Mikołaja dzięki technologii VR i fotelowi pneumatycznemu, dającego wybitnie realistyczny efekt przeżyć czy przygotować spersonalizowaną, świąteczną puszkę. Dodatkowo, animatorzy będą prowadzić gry, konkursy i zabawy z nagrodami.
Udział w wydarzeniach jest bezpłatny.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz