Zamknij
- Prowadzenie naboru kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej, niezawodowej oraz prowadzenia rdd, - kompletowanie dokumentacji kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej oraz prowadzenia rdd, - przygotowywanie szkoleń dla kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej i prowadzenia rdd oraz dla kandydatów do pełnienia funkcji dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego, prowadzenie spraw związanych z kwalifikowaniem osób kandydujących do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rdd i placówek opiekuńczo wychowawczych typu rodzinnego oraz przygotowywanie świadectw ukończenia szkolenia i zaświadczeń kwalifikacyjnych, - przygotowanie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze spokrewnione, - prowadzenie rejestru danych o osobach zakwalifikowanych do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej, niezawodowej lub do prowadzenia rdd, rejestru wydanych świadectw i zaświadczeń kwalifikacyjnych, - organizowanie poradnictwa zawodowego dla wychowanków przebywających w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej, - nadzór i koordynowanie realizacji programu dla usamodzielniających się wychowanków pieczy zastępczej pn. Drogowskaz do samodzielności, - organizowanie grup wsparcia dla rodzin z problemami opiekuńczo-wychowawczymi, - organizowanie oraz prowadzenie spraw związanych z pomocą wolontariuszy dla rodzin zastępczych, w oparciu o wymogi ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie, - opracowanie planu szkoleń dla pracowników Zespołu w celu podniesienia ich kwalifikacji i wnioskowanie do Dyrektora PCPR o udział w szkoleniach dla pracowników, - redagowanie Biuletynu Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej, - promowanie rodzicielstwa zastępczego poprzez opracowywanie niezbędnej dokumentacji i pozyskiwanie partnerów zewnętrznych do współpracy w ramach promocji, - współudział w realizacji Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej - współudział w przygotowywaniu dla Dyrektora sprawozdań i zestawień statystycznych na zajmowanym stanowisku, - podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dzieckiem i rodziną zastępczą oraz prowadzącymi rodzinny dom dziecka, - przestrzeganie przepisów prawa, wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obwiązujących w PCPR dotyczących zajmowanego stanowiska, - wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków, - zgłaszanie przełożonym wszelkich informacji mających wpływ na bezpieczeństwo dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej.
StPr/24/0711
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

1. Prowadzenie sekretariatu Dyrektora PCPR, 2. Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dzienniku korespondencyjnym PCPR oraz dostarczanie do Urzędu Pocztowego w Wejherowie korespondencji PCPR i PZON przygotowanej do wysyłki, 3. Prowadzenie rejestru rezerwacji sali konferencyjnej oraz rejestru rezerwacji pokoju spotkań w PCPR oraz dbałość o pozostawienie pomieszczeń w stanie nienaruszonym po zakończonych spotkaniach, 4. Obsługa spotkań organizowanych przez Dyrektora PCPR, 5. Wydawanie pracownikom zapotrzebowania biurowego z podręcznego składziku artykułów biurowych, 6. Archiwizowanie dokumentacji powstałej na stanowisku, 7. Współpraca z pracownikami z innych komórek organizacyjnych PCPR, 8. Elektroniczne zarządzanie dokumentacją (EZD), 9. Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków, 10. Telefoniczna obsługa interesantów PCPR, 11. Obsługa poczty elektronicznej PCPR i ePUAP.
StPr/24/0693
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Zapoznanie się z zadaniami wykonywanymi w Kancelarii Ogólnej. Odbiór i dystrybucja korespondencji. Udzielanie kompleksowej informacji o sprawach załatwianych w Urzędzie. Obsługa centrali telefonicznej oraz skrzynki e-mail Urzędu. Obsługa programu e-kancelaria. Wykonywanie innych poleceń i czynności służbowych zleconych przez Kierownika Wydziału Ogólno-Organizacyjnego .
StPr/24/0694
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

- odbieranie poczty, przyjmowanie, sprawdzanie i umieszczanie pieczęci wpływu na korespondencję wpływającą do jednostki - prowadzenie rejestru korespondencji jawnej w formie elektronicznej - przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wychodącej - prowadzenie rejestru zwrotnych potwierdzeń odbioru
StPr/24/0702
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

Pomoc krawiecka. Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
StPr/24/0708
data rozpoczęcia pracy od 22.04.2024
wynagrodzenie od od 4 242 PLN

Obsługa maszyn szwalniczych. Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
StPr/24/0709
data rozpoczęcia pracy od 22.04.2024
wynagrodzenie od od 4 300 PLN

Praca w butiku z odzieżą damską. Praca w godz. 9-20.
StPr/24/0687
data rozpoczęcia pracy od 11.04.2024
wynagrodzenie od od 29 PLN

Przygotowywanie potraw zgodnie z przyjętymi i opracowanymi recepturami, obróbka mięsa i warzyw, wydawanie gotowych dań zgodnie z życzeniem gościa reatauracji.
StPr/24/0692
data rozpoczęcia pracy od 12.04.2024
wynagrodzenie od od 4 242 PLN

praca w brygadzie brukarskiej
StPr/24.0283
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
wynagrodzenie od od 4 300 PLN

Obsługa maszyny projektującej biżuterię.
StPr/24/0634
data rozpoczęcia pracy od 09.04.2024
wynagrodzenie od od 2 121 PLN