Płatna promocja w ramach Google Adwords, to jeden z najlepszych i najszybszych sposobów na rozreklamowanie twojej strony. Kampanie Adwords Warszawa - jeśli szukasz agencji interaktywnej, która podoła takiemu zadaniu, powinieneś znać 5 najważniejszych zasad użycia płatnych linków.
Twoja strona www musi być widoczna w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych. Agencja marketingowa, którą wybierzesz zajmie się pozycjonowaniem strony, jej optymalizacją i dostosowaniem do wymogów algorytmu Google. Jednak SEO (Search Engine Optimization) to nie wszystko.
Drugi, równie ważny filar marketingu internetowego, to płatna promocja. Taki rodzaj reklamy internetowej utożsamiany jest z płatnymi linkami w wyszukiwarce Google. Jeśli internauta wpisze do wyszukiwarki wybrane przez ciebie słowo kluczowe, to na górze wyników, w miejscu przeznaczonym na linki reklamowe, pojawi się odnośnik do twojej strony. System reklamowy nazywa się od 2018 roku Google Ads, ale kupowanie linków sponsorowanych wciąż znane jest jako kampania Adwords.
1. Jak płacisz za kampanie reklamowe Adwords (Google Ads)
Jak się rozliczasz za reklamę? Płacisz, kiedy internauta kliknie w link prowadzących do twojej strony www. Inaczej mówiąc - wydajesz pieniądze tylko na osoby zainteresowane twoją ofertą. Ze względu na ten sposób rozliczania reklamy, często używa się terminu kampania PPC (Pay Per Click).
Możliwe jest też płacenie za tysiąc wyświetleń reklamy (CPM czyli Cost Per Mille) - taki sposób stosowany jest w rozliczeniach za matariały na stronach partnerskich Google.
Jeszcze inaczej jest na YouTube. Tam obowiązuje model kosztu obejrzenia materiału wideo (CPV - Cost Per View).
2. Jak wyglądają płatne odnośniki
Płatny link składa się z trzech nagłówków (po 30 znaków), dwóch pól tekstowych (po 90 znaków) oraz adresu URL. Użytkownicy Google Ads mogą jeszcze rozbudować reklamę o m.in. numer telefonu (z możliwością zadzwonienia), linki do podstron czy adres siedziby firmy.
3. Kampanie Google Ads to nie tylko linki
W ramach tego systemu możesz wykupić reklamy graficzne (bannery) w sieci reklamowej Google, sponsorowane materiały w YouTube czy reklamy w Gmail.
4. Jak znaleźć dobre słowa kluczowe?
Frazy lub hasła na których będzie oparta kampania reklamowa Google znajdziesz używając narzędzia zwanego planerem słów kluczowych. Dodatkowo dowiesz się ile może kosztować użycie danego słowa.
5. Czy Google Ads wystarczy?
Kampania Google Adwords może być bardzo skuteczna:
Zalety Google Ads nie oznaczają, że możesz pozwolić sobie na zrezygnowanie z innych narzędzi marketingu internetowego (SEM - Search Engine Marketing). Choć optymalizacja strony czy sklepu internetowego wymaga czasu, to warto uzbroić się w cierpliwość i skorzystać z usług agencji SEO - dobre naturalne wyniki wyszukiwania budzą zaufanie internautów, przyciągają klientów, pozwalają zbudować markę firmy czy sklepu.
Prowadzenie kampanii Adwords czy też pozycjonowanie (SEO) to chleb powszedni dla D2M, agencji z Warszawy. Firma od niemal 20 lat zajmuje się marketingiem w sieci m.in. pozycjonowaniem, kampaniami SEO oraz skutecznymi kampaniami reklamowymi Google Adwords. Fachowcy z D2M optymalnie wykorzystują budżet, który masz na linki sponsorowane - tak, żeby kampania Adwords przyniosła maksymalne efekty.
Agencja SEO z tak dużym doświadczeniem sprosta wymaganiom i zagwarantuje skuteczne pozycjonowanie stron w Warszawie lub innym mieście (nie tylko w Polsce). Jeśli ciekaw jesteś, jak D2M prowadzi kampanie adwords i cennik takiej usługi, napisz na adres: [email protected] lub [email protected] (w języku angielskim).