Zamknij

Jak wybrać odpowiedni stół do biura?

12:31, 24.07.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 07:11, 31.07.2019

Wybór mebli biurowych nie jest łatwy! Trzeba wziąć pod uwagę wiele kwestii i pamiętać, że muszą one być przede wszystkim funkcjonalne, a także dostosowane do potrzeb pracowników. Większość osób pamięta o tym, aby dobrać meble do pomieszczenia i skupia swoją uwagę do wyboru odpowiednich foteli. Niestety często zapominamy o tym, że stoły biurowe są równie ważne. Warto jednak zmienić swoje podejście i bardziej się przykładać do wyboru tego mebla. Na co jednak zwracać uwagę?

Zastanów się, jakich stołów potrzebujesz

W każdym biurze znajduje się kilka rodzajów stołów. Jednak ich ilość i konkretna specyfikacja zależy od rodzaju prowadzonej przez nas działalności i pomieszczeń, które się znajdują się w naszym biurze. Dlatego na samym początku powinniśmy się zastanowić, jakie konkretne stoły biurowe będą nam potrzebne. W niektórych przypadkach skupimy się głównie na biurkach dla pracowników. Są jednak też miejsca, gdzie bardzo ważne są stoły do sali konferencyjnej, a także małe stoliki do poczekalni. Pierwszym krokiem powinna być więc decyzja, które konkretnie będą nam potrzebne. Jak już przemyślimy wszystko i określimy, które meble są nam potrzebne. Warto zajrzeć na https://www.ergoexpert.pl/biuro/stoly-stoliki-biurowe, gdzie znajdziemy wszystkie rodzaje stolików biurowych. 

Jak wybrać stół do sali konferencyjnej?

Stoły w sali konferencyjnej do bardzo istotne meble w naszej firmie. W końcu to właśnie w tym pomieszczeniu przyjmuje się klientów i przedstawia nasze koncepcje. Oczywiście najważniejsze są nasze pomysły, ale nie oszukujmy się, wygląd sali konferencyjnej też może mieć wpływ na decyzję klienta. Dlatego warto wybrać odpowiedni strój, a na co zwrócić uwagę? Przede wszystkim powinien się on odznaczać odpowiednim wyglądem. Bardzo ważne jest, aby strój w sali konferencyjnej pasował do mebli, a także był elegancki i stonowany. W takich pomieszczeniach najczęściej umieszcza się stoły owalne lub prostokątne. Te pierwsze są w stanie zmieścić więcej osób niż te drugie, ale zajmują więcej miejsca w pomieszczeniu. Dlatego przy wyborze kształtu raczej będziemy się kierować naszymi indywidualnymi preferencjami. 

Czym powinien się charakteryzować dobry stół biurowy?

Wielkość i wygląd mebla zależą od indywidualnych preferencji, a także potrzeb naszych klientów. Jest jednak kilka cech, które powinien spełniać każdy stół biurowy, aby doskonale spełniać swoje zadanie. Przede wszystkim ważna jest odpowiednia wysokość. Dzięki temu mebel będzie właściwie użytkowany. Optymalna wysokość to 70-75 cm. Warto też pamiętać, że na rynku dostępne są modele z regulacją. To sprawia, że bez problemu możemy dostosować wysokość do wzrostu użytkowników, a także krzeseł dostępnych w pomieszczeniu. Taka opcja zdecydowanie ułatwia zapewnienie wygody naszym klientom.

Wybór odpowiedniego stołu do biura to nie jest proste zadanie. Jednak wystarczy dobrze przemyśleć wszystkie kwestie, a wtedy z pewnością znajdziemy meble, które spełnią wszystkie nasze potrzeby oraz potencjalnych klientów.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%