To będzie drugie spotkanie o z cyklu MeetMedia. 20 listopada w Puro Hotels w Gdańsku trzech prelegentów będzie mówiło o współpracy z markami i błędach komunikacyjnych. Magazyn "Express Biznesu" objął Patronat Medialny nad tym wydarzeniem.
Spotkanie pod nazwą "02 Marketing po męskiemu" zapowiedziano na 20 listopada w Puro Hotels, początek o godzinie 18.
- W wydarzeniu wezmą udział specjaliści od social media i marketingu, totalnie jednak rezygnujemy z krawatówi i nudnych prelekcji - podkreślają organizatorzy.
W ramach spotkania odbędą się trzy prelekcje: Jak współpracować z największymi markami bez budżetu marketingowego (Bartłomiej Bucholc), Błędy w komunikacji. Jak sobie utrudnić realizację celu (Łukasz Murawski); o działaniach w social media, które pomogły w promocji swoich organizacji opowie także Tomasz Zapadka.
Spotkanie jest biletowane (30 złotych), ilość wejściówek jest ograniczona.
Bilety dostępne są na stronie:
https://evenea.pl/imprezy/szkolenia/gdansk/02-marketing-po-meskiemu-meetmedia-174002/
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz