To będzie już czwarte szkolenie z cyklu MeetMedia. W czwartek 1 marca w Gdańskim Parku Naukowo Technologicznym (ul. Trzy Lipy 3) odbędzie się spotkanie "Instagram od podstaw".
Prelegenci spotkania to: Anna Ratajczak-Piotrowska i Anna Skóra. Organizatorzy zapowiedzieli ujawnienie nazwisk kolejnych prelegentów w późniejszym terminie.
Anna Ratajczak-Piotrowska:
Od ponad 10 lat pasjonuje się digital marketingiem. W branży interaktywnej głównie skupia swoje działania w obszarze mediów społecznościowych. Kierowała zespołem odpowiedzialnym za e-marketing Grupy SKOK, była także odpowiedzialna za wprowadzenie marki Kasy Stefczyka w media społecznościowe. Kilka lat zajmowała się kreowaniem działań e-marketingowych w Meritum Banku, gdzie m.in. wdrożyła strategię obecności banku w nowych mediach. Zainicjowała studia podyplomowe "Innowacyjne praktyki PR" na Uniwersytecie Gdańskim. Występowała w roli prelegenta na wielu eventach branżowych: Social Media Show, Social Media Czwartek, Geek Girls Carrots, 3camp, Konferencja Fasttony.es. Obecnie współtworzy agencję Beeffective, która wspiera biznes w zakresie efektywnego wykorzystania nowych mediów. Współpracuje z takimi markami jak: home&you, Deker, Browar Brodacz, Carte d'Or, British School, Miasto Gdynia.
Anna Skóra:
Związana z marketingiem od ponad 9 lat. Fanka nowych technologii, designu i działań wąsko targetowanych, co wykorzystuje w realizowanych projektach z zakresu marketingu internetowego. Przez lata jako manager kierowała zespołem i projektami w agencji reklamowej Apella, gdzie była odpowiedzialna nie tylko za marketing internetowy, ale również za strategie i kreację działań ATL. Odpowiadała ze zespół tworzący kampanii crossmediowe oraz spójność działań online z offlinem. Pracowała dla takich marek jak: Flugger Farby, Bauhaus, Gazeta Bankowa, tygodnik "w Sieci", Totalizator Sportowy, Kasa Stefczyka, Saltus Ubezpieczenia, Wydawnictwo Latarnia czy PGNIGe. Obecnie kieruje projektami w firmie Beeffective, wykorzystując synergię nowoczesnych rozwiązań efektywnościowych i precyzyjnie dobrany content dla takich marek jak: Carte d'Or Cafe, Nowa Stacja Pruszków, AB Inwestor, Esotiq, WSAiB praz Allcon.
Spotkanie rozpocznie się o godzinie 16 i potrwa do godziny 19.
Magazyn "Express Biznesu" objął Patronat Medialny nad tym wydarzeniem.
Spotkanie jest biletowane (62 zł), ilość wejściówek jest ograniczona.
Bilety dostępne są na stronie:
https://evenea.pl/imprezy/szkolenia/gdansk/04-instagram-od-podstaw-meetmediapoland-185341/
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz