Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Daj bliskim chwilę,
którą zapamiętają
Kup prezent
Zamknij

Kierownik gospodarczy

Nr oferty: StPr/25/2025Dodane przez: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Sobieskiego 277C, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
: Kierownik gospodarczy w Sepecjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 dla Niesłyszących i Słaosłyszących w Wejherowie. Szczegółowe informacje dotyczące stanowiska oraz wymogów formalnych odnośnie składanych dokumentów zamieszczone są na stronie BIP Ośrodka. file:///C:/Users/j_meller/Downloads/Nab%C3%B3r_kierownik%20gospodarczy.pdf
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
: od 5 040 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sobieskiego 277C, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 58-672-23-41
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kwestionariusz Wymagane dokumenty wymienione na BIP Ośrodka
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Pełna treść ogłoszenia: https://bip.ugwejherowo.pl/artykul/wojt-gminy-wejherowo-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-elektroenergetyc 1) prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym - zarządzanie, rozliczanie bieżących kosztów za energię elektryczną, konserwację i naprawę, weryfikacja merytoryczna i rachunkowa kalkulacji i faktur w terminie płatności zgodnie z zawartymi umowami; 2) analiza i zgłaszanie uwag do dokumentacji projektowej inwestycji gminnych w zakresie branży elektrycznej, energetycmej, teletechnicznej, IT, zarządzania obiektem; 3) przygotowywanie materiałów przetargowych do przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie prac Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej dotyczącym inwestycji, remontów i eksploatacji obiektów gminnych i oświetlenia drogowego, zakupu energii elektrycznej i paliwa gazowego dla obiektów gminnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych; 4) przygotowanie, realizacja, koordynacja, nadzór i rozliczanie elektrycznych i energetycznych zadań inwestycyjnych (przekazywanie placu budowy, kontrola postępu przeprowadzanych inwestycji, dokumentowanie, udział w odbiorach); 5) rozliczanie finansowe zakończonych inwestycji - sporządzanie druków OT; 6) prowadzenie spraw gwarancyjnych i eksploatacyjnych; 7) prowadzenie korespondencji i spraw wpływających do Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej w zakresie branży elektrycznej, energetycznej, teletechnicznej, OZE; 8) analiza zużycia energii elektrycznej i gazu na potrzeby zarządzania kosztami i doboru optymalnej taryfy i parametrów mocy zamówionej w obiektach gminnych; 9) sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówienia publicznego w zakresie zawartych umów na dostawę energii elektrycznej dla obiektów gminnych, w tym oświetlenia drogowego, ze szczególnym uwzględnieniem obiektów z instalacjami OZE; 10) sporządzanie sprawozdań o zużyciu energii elektrycznej i paliwa gazowego na potrzeby GUS oraz innych instytucji; (...)
StPr/25/2063
data rozpoczęcia pracy od 19.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

Pełna treść ogłoszenia: https://bip.ugwejherowo.pl/artykul/wojt-gminy-wejherowo-oglasza-nabor-kandydatow-na-wolne-kierownicze-stanowisko-urzednicze-kierow-3 1) zarządzanie zespołem i przydzielanie zadań pracownikom; 2) planowanie i koordynowanie pracy referatu; 3) nadzór nad realizacją zadań projektowych i robót budowlanych w specjalności wodociągowej i kanalizacyjnej, w tym również współfinansowanych ze środków zewnętrznych; 4) kontrola i nadzór nad sprawami związanymi z umowami, zleceniami i zamówieniami w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków; 5) sprawowanie nadzoru nad wydawanymi warunkami technicznymi i zaświadczeniami w zakresie przyłączeń do sieci; 6) merytoryczne wspieranie przy ubieganiu się o dofinansowania zewnętrzne na realizację działań w zakresie powierzonych inwestycji referatu zamówień publicznych i funduszy zewnętrznych; 7) współpraca i komunikowanie się z innymi podmiotami zajmującymi się inwestycjami na obszarze Gminy; 8) planowanie zadań inwestycyjnych i wydatków na ich prowadzenie; 9) udział w Gminnym Zespole Uzgadniania Dokumentacji uzgadnianie i opiniowanie zewnętrznych dokumentacji projektowych; 10) nadzór i kontrola nad odbiorami przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych;
StPr/25/2064
data rozpoczęcia pracy od 19.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU: l) wystawianie faktur sprzedaży Gminy Wejherowo; 2) wystawianie korekt faktur 3)wysyłka wystawionych faktur do systemu KSEF 4)prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży VAT oraz rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym analiza i kontrola poprawności dokumentów podlegających rozliczeniu VAT, 5)sporządzanie rejestrów z zakupu i sprzedaży VAT, 6)składanie miesięcznych deklaracji VAT, obliczanie podatku do zwrotu oraz sporządzanie odpowiednich wniosków i dokumentacji do otrzymania zwrotu, 7)współpraca z referatami merytorycznymi w celu uzyskania danych do prawidłowego fakturowania należności gminy, 8)współpraca z pracownikami ds. księgowości w procesie windykacji fakturowanych należności, 9)przygotowywanie akt do przekazania do archiwum. W zakresie pozostałych czynności: l) wykonywanie innych prac zleconych doraźnie przez przełożonego i Wójta Gminy. W zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków m.in.: a) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z umowami, zleceniami i zamówieniami w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków; b) uzgadnianie treści warunków technicznych i zaświadczeń w zakresie przyłączeń do sieci; c) udział w Gminnym Zespole Uzgadniania Dokumentacji - uzgadnianie i opiniowanie zewnętrznych dokumentacji projektowych; W zakresie inwestycji i remontów m.in.: a) planowanie inwestycji gminnych w zakresie wodociągów i kanalizacji; b) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z umowami, zleceniami i zamówieniami na potrzeby inwestycji i remontów, opracowywanie materiałów (specyfikacji istotnych warunków zamówienia) dla złożenia ofert na wykonanie robót wodociągowych i kanalizacyjnych; c) koordynowanie procesu projektowania dla inwestycji gminnych; d) sprawowanie kontroli i nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami, prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie dokumentacji; e) opracowywanie sprawozdań z prowadzonej działalności inwestycyjnej; f) udział w procedurach odbiorowych; g) zgłaszanie do nadzoru budowlanego wykonanych obiektów infrastruktury wod.-kan. celem odbioru i dopuszczenia do użytkowania; h) sporządzanie dokumentów OT dla wykonanych obiektów infrastruktury wod.-kan. . INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU : l) wymiar etatu: pełen etat planowane zatrudnienie od połowy stycznia 2026 r. 2)wynagrodzenie: zgodne z Regulaminem Wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wejherowo wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Wejherowo Nr 4/2025 z dnia 14 stycznia 2025 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Wejherowo Regulaminu Wynagradzania pracowników samorządowych z poźn.zm.; 3)warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w siedzibie jednostki, praca w zespole, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, obsługa klienta; 4)miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań. Praca będzie się odbywała w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Wejherowo. Budynek jest wyposażony w windę oraz podjazd dla wózków inwalidzkich. Szerokość drzwi wejściowych umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem, toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich usytuowana na parterze budynku. IV.WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: w miesiącu 11/2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 0/0.
StPr/25/2053
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU: 1) Obsługa biura obsługi klienta referatu finansowego, 2) Obsługa faktur zakupowych wysłanych przez informatyczny system KSEF, 3) Koordynacja zaopatrzenia w artykuły biurowe referatu finansowego, 4) Obsługa wysyłki korepondencji referatu finansowego, 5) Prowadzenie ewidencji księgowej dla opłat, 6) przygotowywanie akt do przekazania do archiwum. W zakresie pozostałych czynności: vykonywanie innych prac zleconych doraźnie przez przełożonego i Wójta Gminy.
StPr/25/2054
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

Zgodnie z wymaganiami określonymi w zawodzie pielęgniarki.
StPr/25/2038
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2026
wynagrodzenie od od 5 731 do 6 877 PLN

- utrzymanie w pełnej sprawności urządzeń w zakresie funkcjonowania obiektów basenowych - przeprowadzanie przeglądów maszyn i urządzeń techniki basenowej wraz z chlorownią, instalacji dozowania chloru, instalacji ciepła, instalacji wentylacji, instalacji elektrycznej -usuwanie awarii i usterek - prowadzenie dokumentacji zgodnych z procedurami - utrzymanie czystości niecek basenowych - prace konserwacyjne
StPr/25/2041
data rozpoczęcia pracy od 10.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 100 PLN

Szycie pokrowców do mebli tapicerowanych. Preferowany kontakt osobisty.
StPr/25/2037
data rozpoczęcia pracy od 10.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Kierownik gospodarczy w Sepecjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 dla Niesłyszących i Słaosłyszących w Wejherowie. Szczegółowe informacje dotyczące stanowiska oraz wymogów formalnych odnośnie składanych dokumentów zamieszczone są na stronie BIP Ośrodka. file:///C:/Users/j_meller/Downloads/Nab%C3%B3r_kierownik%20gospodarczy.pdf
StPr/25/2025
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 040 PLN

- projektowanie i wykonywanie reklam
StPr/25/2026
data rozpoczęcia pracy od 05.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- Utrzymanie i rozwój infrastruktury IT w firmie - Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych - Wsparcie użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania - Zarządzanie siecią lokalną oraz serwerami - Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych - Konfiguracja sieci i urządzeń sieciowych - Wirtualizacja zasobów IT - Konfiguracja urzązeń Synology, Qnap, Oferta również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
StPr/25/2016
data rozpoczęcia pracy od 03.12.2025
wynagrodzenie od od 8 700 PLN