Zamknij
- Pomoc dzieciom przy spożywaniu posiłków - Sprzątanie po zajęciach - Pomoc w ubieraniu i rozbieraniu dzieci w szatni, przed i po leżakowaniu - Opieka nad dziećmi podczas spacerów, wycieczek, zajęć, zabaw na powietrzu - wspieranie dzieci w czynnościach higieniczno-sanitarnych
StPr/25/0113
data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

zarządzanie zespołem mechaników i halą warsztatową kontrola kosztorysów napraw. pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem obowiązujących procedur w powierzonym obszarze zgodnie z wymogami prawa i przepisów BHP. prowadzenie ewidencji napraw pojazdów. planowanie i podział pracy mechaników.
StPr/25/0307
data rozpoczęcia pracy od 17.03.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

- prace konserwacyjne: dekarskie, hydrauliczne i ogólnobudowlane - usuwanie usterek technicznych i ogólny nadzór nad sprawnością techniczną i użytkową obiektów - konserwacja ogólnobudowlana stolarki, elementów budynków, pomieszczeń i części wspólnych
StPr/25/0292
data rozpoczęcia pracy od 10.03.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

- zapoznanie się z zadaniami wykonywanymi w Zespole ds. Rady Miasta - przygotowywanie napisów do nagrań audio-video z obrad sesji rady miasta - wykonywanie prac związanych z korespondencją wpływającą do rady miasta - wykonywanie praz związanych z obsługą posiedzeń komisji i sesji rady miasta - archiwizacja dokumentów i przekazywanie do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną i innymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie - sporządzanie kserokopii dokumentów oraz wykonywanie innych czynności administracyjno-biurowych - wykonywanie innych poleceń i czynności służbowych zleconych przez opiekuna osoby odbywającej staż
StPr/25/0289
data rozpoczęcia pracy od 10.03.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Tworzenie projektów tatuaży, tworzenie na skórze ludzkiej
StPr/25/0279
data rozpoczęcia pracy od 28.02.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań konkursowych dla osób/ podmiotów świadczących usługi zdrowotne na podstawie umów cywilnoprawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym udział w negocjacjach cen, - obsługa, opracowywanie i weryfikacja umów cywilnoprawnych oraz aneksów z podwykonawcami oraz związanej z nimi dokumentacji, - przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem (oraz rozwiązywaniem) współpracy pomiędzy Spółką a osobami/ podmiotami świadczącymi usługi w ramach umów cywilnoprawnych, - negocjowanie postanowień umownych z podwykonawcami, wspólnie z Kierownictwem, - analiza treści dokumentów związanych z umowami kontraktowymi, - koordynacja procesu zawierania umów oraz zgłaszania podwykonawców do portalu świadczeniodawcy (NFZ), - dbałość o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów, - współpraca ze wszystkimi jednostkami szpitalnymi, Dodatkowe świadczenia: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracujemy 7h 35 min od poniedziałku do piątku - dodatkowe świadczenia z Zakładowego Fundusz Świadczeń Socjalnych: Wczasy pod gruszą, Zapomogi Losowe, Pożyczki Mieszkaniowe, Dofinansowanie Sanatoryjne, Dofinansowanie kolonii oraz Świadczenia Świąteczne, - możliwość rozwoju, - udział w szkoleniach, - zniżkę na studia na Uniwersytecie WSB Merito, - możliwość korzystania z parkingu firmowego (odpłatnie) lub w pobliżu szpitala (brak strefy parkingowej), - kartę FitProfit dla pracowników i osób towarzyszących, - dodatkowe ubezpieczenie na życie
StPr/25/0271
data rozpoczęcia pracy od 14.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 500 PLN

- utrzymanie czystości w oddziałach szpitalnych, bloku operacyjnym, zakładach i innych komórkach organizacyjnych Szpitala, ciągach komunikacyjnych, sanitariatach, pomieszczeniach administracyjnych, gabinetach lekarskich i zabiegowych - dezynfekcja pomieszczeń sal chorych oraz Bloków Operacyjnych - segregowanie i zbieranie bielizny szpitalnej oraz transportowanie jej do miejsca określonego przeznaczenia - mycie okien - uzupełnianie stanu środków higienicznych, np. papieru toaletowego, mydła - mycie i dezynfekcja łóżek i szafek - segregacja i wyrzucanie odpadów - mycie przedmiotów do potrzeb fizjologicznych pacjentów tj. basen, kaczka - sprawowanie opieki nad roślinami w placówce, podlewanie, pielęgnacja - praca na maszynach szorująco-myjących
StPr/25/0270
data rozpoczęcia pracy od 17.02.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 000 PLN

Naprawa biżuterii. Praca wg grafiku w godz. 8-16. Możliwość pracy na 1/2 etatu.
StPr/25/0266
data rozpoczęcia pracy od 14.02.2025
wynagrodzenie od od 5 666 PLN

Pomoc w pielęgnacji dzieci, pomoc podczas posiłków, pomoc w ubieraniu/ przebieraniu się, prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych.
StPr/25/0267
data rozpoczęcia pracy od 03.03.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Pełna treśc ogłoszenia: https://pcprwejherowo.pl/rekrutacja-na-stanowisko-pedagoga-w-zespole-instytucjonalnej-pieczy/ 1) Poszukiwanie wolnych miejsc w placówkach opiekuńczo wychowawczych lub regionalnych placówkach opiekuńczo - terapeutycznych dla dzieci, wobec których sąd orzekł o umieszczeniu w instytucjonalnej pieczy zastępczej; 2) Przygotowywanie skierowań i przekazywanie ich do placówek opiekuńczo wychowawczych funkcjonujących na terenie powiatu wejherowskiego; 3) Gromadzenie i terminowe przekazywanie dyrektorowi placówki opiekuńczo wychowawczej lub regionalnej placówki opiekuńczo terapeutycznej dokumentacji dotyczącej dziecka umieszczonego w tej placówce, zgodnie z art. 38a ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; 4) Ustalanie miejsca zamieszkania dziecka przed jego umieszczeniem w pieczy zastępczej; 5) Udział w posiedzeniach zespołów ds. okresowej oceny sytuacji dziecka w placówkach opiekuńczo wychowawczych i regionalnych placówkach opiekuńczo terapeutycznych, w których przebywają dzieci z powiatu wejherowskiego; 6) Prowadzenie teczek dzieci zgodnie z instrukcją kancelaryjną; 7) Prowadzenie elektronicznej bazy danych zawierającej informacje o dzieciach umieszczonych w instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz informacje o terminach okresowych ocen sytuacji dziecka; 8) Prowadzenie rejestru elektronicznego i papierowego dzieci skierowanych do placówek opiekuńczo wychowawczych; 9) Kompletowanie dokumentacji dotyczącej usamodzielniania się wychowanków z instytucjonalnej pieczy zastępczej; 10) Udzielanie wsparcia usamodzielniającym się wychowankom instytucjonalnej pieczy zastępczej; 11) Współpraca z placówkami opiekuńczo wychowawczymi i regionalnymi placówkami opiekuńczo terapeutycznymi, w których przebywają dzieci pochodzące z terenu powiatu wejherowskiego, oraz ze środowiskiem lokalnym, w szczególności z ośrodkami pomocy społecznej, sądami i ich organami pomocniczymi, placówkami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, a także kościołami i związkami wyznaniowymi oraz organizacjami społecznymi, w zakresie określonym w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; 12) Prowadzenie spraw związanych z dochodzeniem świadczeń alimentacyjnych na rzecz dzieci umieszczonych w instytucjonalnej pieczy zastępczej; 13) Terminowe przekazywanie do Urzędu Wojewódzkiego informacji o liczbie dzieci przebywających w placówkach opiekuńczo wychowawczych funkcjonujących na terenie powiatu wejherowskiego oraz liczbie wolnych miejsc w tych placówkach; 14) Terminowe przekazywanie do Urzędu Wojewódzkiego informacji o liczbie dzieci z placówek opiekuńczo wychowawczych powiatu wejherowskiego przebywających w szpitalach psychiatrycznych; 15) Sporządzanie sprawozdań dotyczących instytucjonalnej pieczy zastępczej; 16) Stosowanie Rzeczowego Wykazu Akt oraz przygotowanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w ramach realizacji zadań. 17) Udzielanie zainteresowanym osobom informacji na temat zadań realizowanych przez Zespół ds. Instytucjonalnej Pieczy Zastępczej oraz dotyczących działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
StPr/25/0253
data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN