Zakres obowiązków:
przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia, rozwiązaniem umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych ok. 300 osób;
prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej zgodniez obowiązującymi przepisami, kontrola ważności badań medycyny pracy, szkoleń bhp, prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców,
prowadzenie ewidencja czasu pracy, sporządzanie i wysyłanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS,
wprowadzanie oraz aktualizowanie danych do programu kadrowego,
sporządzanie sprawozdań, raportów i zestawień w zakresie spraw personalnych.
Bieżąca obsługa spraw pracowniczych, wsparcie pracowników w zakresie podstawowych zagadnień prawa pracy oraz innych zapytaniach dotyczących zatrudnienia,
obsługa Płatnika (ZUS), Portalu Świadczeniodawcy (NFZ) oraz Pracowniczych Planów Kapitałowych,
Wymagania:
StPr/24/1728
data rozpoczęcia pracy od 19.11.2024
wynagrodzenie od od 4 666 do 6 000 PLN