Zamknij

JUBITOM w nowej odsłonie w Galerii Bałtyckiej

11:13, 07.03.2018 Aktualizacja: 11:45, 07.03.2018
Skomentuj

Ekskluzywne zegarki i limitowane kolekcje biżuterii z diamentami oglądali goście uroczystego otwarcia salonu jubilerskiego JUBITOM w Gdańsku.

Spotkanie rozpoczęło się od przecięcia wstęgi, którego dokonał Kazimierz Tomasiewicz, właściciel marki i salonów jubilerskich JUBITOM.
- Oferujemy najwyższej jakości ekskluzywną biżuterię z diamentami, kamieniami naturalnymi, w ofercie mamy również biżuterię złotą, srebrną i modową. Zapewniając naszym klientom ekspercki poziom obsługi, wyróżniamy się w segmencie dóbr luksusowych. Dokładamy wszelkich starań, aby naszym klientom oferować biżuterię zgodną z najnowszymi trendami. Zegarkowe portfolio JUBITOM obfituje w najbardziej prestiżowe, cenione i poszukiwane przez klientów marki zegarkowe. Oferujemy bogaty wybór zegarków: Omega, IWC Schaffhausen, oraz Ulysse Nardin i Tag Heuer. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem manufaktury Carl F. Bucherer oraz marki Corum. W największych miastach Polski posiadamy także kolekcje popularnych marek takich jak Tag Heuer, Longines, Rado, Frederique Constant, Epos, Tissot i Certina. Miłośnicy zegarkowych marek fashion znajdą u nas również ciekawą ofertę – opowiada Kazimierz Tomasiewicz.
Wiele emocji wzbudziła prezentacja ekskluzywnej biżuterii, którą reprezentowała m.in. unikatowa kolia brylantowo-szafirowa. Naszyjnik został wykonany z 18-karatowego białego złota z ręcznie zakutymi kamieniami. Zdobi go, aż 414 brylantów i 28 szafirów. Komplet dopełnia bransoletka z 16 szafirami i 240 diamentami (czystości VS i barwie G-delikatnej bieli). Cena zaprezentowanego naszyjnika to 47 tys. złotych, bransoletka do kompletu kosztuje 28 tys.
Podczas spotkania poinformowano także, o rozwoju wywodzącej się z Trójmiasta sieci JUBITOM, która aktualnie posiada ponad 30 prestiżowych salonów na terenie całego kraju.
- W 2018 roku planujemy zwiększenie ekspansji sieci salonów na poziomie 25%. Cały czas prowadzimy badania związane z selekcją najlepszych centrów handlowych na terenie kraju. Rozwój sieci spowoduje dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów i wzmocni rozpoznawalność marki JUBITOM w segmencie dóbr luksusowych – zapewnia Jarosław Gąska, Dyrektor Generalny JUBITOM.

(G.B)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%