Zamknij
Kontrola placówek oświatowych, prowadzenie szkoleń, prowadzenie postępowań administracyjnych.
StPr/25/0842
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 7 518 PLN

Prowadzenie i obsługa sekretariatu szkoły; - obsługa e-sekretariatu (Librus); - obsługa systemu SIO; - przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, przyjmownie rozmów telefonicznych w sekretariacie szkoły; - prowadzenie spraw uczniowskich, sporządzanie skierowań na badania lekarskie dla kandydatów do klas pierwszych; - prowadzenie dokumentacji związanej z egamiznem maturalnym i egzaminem zawodowym; - przygotowywanie legitymacji dla uczniów; - pisanie i redagowanie pism ora prowadzenie korespondencji; - przygotowywanie dokumentacji ze swojego stanowiska do archiwizacji.
StPr/25/0840
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

-przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym RDD planu pomocy dziecku, -ewaluacja i monitoring planu pomocy dziecku, -udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym RDD w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, -zapewnianie pomocy i wsparcia osobom sprawującym rodzinną pieczę zastępczą, w szczególności w ramach grup wsparcia oraz rodzin pomocowych, -współpraca ze środowiskiem lokalnym, ośrodkiem pomocy społecznej, sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, -zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających, -pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym RDD w nawiązaniu wzajemnego kontaktu, -zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym RDD dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej, -przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej, -udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, -udział w pracach zespołu ds. oceny sytuacji dziecka, -konsultowanie na wniosek organizatora rodzinnej pieczy zastępczej oceny rodziny zastępczej, -współudział w tworzeniu i realizowanie programów rozwoju pieczy zastępczej, -współudział w tworzeniu i realizowanie lokalnych programów służących zapobieganiu i rozwiązywaniu problemów społecznych, -przeprowadzanie nie rzadziej niż raz w miesiącu wizyt w środowisku rodziny zastępczej, dla której pracownik został wyznaczony jako koordynator, -sporządzanie w terminie do 10 dnia każdego miesiąca comiesięcznych sprawozdań z wizyt w rodzinie zastępczej, w tym z wizyt i kontaktów z innymi instytucjami -współpracującymi z rodziną za poprzedzający miesiąc, -planowanie swojej pracy w systemie zadaniowym w okresie dwutygodniowym zakładanie teczki z dokumentacją dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej zgodnie z wytycznymi przełożonego i rzetelne jej prowadzenie, -gromadzenie dokumentacji i sporządzanie pozwu alimentacyjnego od rodziców biologicznych na rzecz dzieci przebywających w rodzinach zastępczych.
StPr/25/0841
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 600 PLN

Obróbka wstępna mięs i warzyw, przygotowywanie potraw zgodnie z przyjętymi i opracowanymi recepturami. Opracowywanie dokumentacji HACCP, tworzenie receptur i kart menu, wydawanie gotowych dań zgodnie z życzeniem gościa reatauracji. Praca wg grafiku w godz. 9-22, również w weekendy.
StPr/25/0835
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Dbanie o teren zielony, naprawy, prace zlecone przez przełożonego.
StPr/25/0814
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

- kontrola przestrzegania przepisów w zakresie zapewnienia właściwych warunków sanitarno-higienicznych w placówkach systemu oświaty: w szkołach i przedszkolach, oraz w żłobkach, internatach, placówkach opiekuńczych i w obiektach wypoczynku dzieci i młodzieży na terenie całego powiatu wejherowskiego - dokonywanie oceny higieny procesu nauczania, ocena planów lekcji, ergonomii mebli edukacyjnych oraz dostosowania wagi plecaka do masy ciała ucznia - nadzór nad substancjami i preparatami chemicznymi w pracowniach chemicznych i laboratoriach szkolnych - wizytacje placówek oświatowych w zakresie oceny realizacji programów prozdrowotnych, udzielanie pomocy metodycznej koordynatorom szkolnym w zakresie realizowanych programów edukacyjnych - organizowanie i prowadzenie szkoleń i narad, konkursów i innych eventów, ewaluacja - opracowywanie, wdrażanie, monitorowanie i ewaluacja programów edukacyjnych w powiecie - współpraca z placówkami oświatowymi, instytucjami, urzędami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami pozarządowymi, mediami lokalnymi oraz innymi partnerami w ramach podejmowanych działań prozdrowotnych realizowanych na terenie powiatu - udzielanie wsparcia organizacyjnego, metodycznego i merytorycznego dla potrzeb realizowanych programów, przeprowadzanych akcji i innych działań prozdowotnych prowadzonych przez placówki oświatowe - prowadzenie mediów społecznościowych, kontakt z mediami lokalnymi - planowanie i wykonywanie sprawozdań z realizowanych przedsięwzięć, zbieranie i analiza danych, sporządzanie planów, wykazów, opracowań - prowadzenie postępowań administracyjnych
StPr/25/0815
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Prace ogólnobudowlane. Miejsce pracy: wg zlecenia, głównie powiat wejherowski oraz Trójmiasto.
StPr/25/0808
data rozpoczęcia pracy od 10.05.2025
wynagrodzenie od od 7 000 do 7 600 PLN

Pełna treść ogłoszenia dostępna na stronie: https://piwwejherowo.pl/page/ogloszenia-o-naborze Osoba na tym stanowisku: Kontroluje podmioty zajmujące się wytwarzaniem, przechowywaniem, wprowadzaniem do obrotu i transportujące żywność pochodzenia zwierzęcego, w celu weryfikacji zgodności ich działalności z wymogami weterynaryjnymi; Nadzoruje jakość produkcji żywności w celu ochrony zdrowia publicznego; Pobiera próbki do programu badań w ramach monitorowania zagrożeń mikrobiologicznych i chemicznych w żywności; Przeprowadza postępowania mandatowe oraz przygotowuje wnioski do odpowiednich sądów i prokuratur; Współpracuje w zakresie spraw merytorycznych z organizacjami rządowymi, samorządowymi i innymi organizacjami zajmującymi się oceną jakości środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego; Prowadzi postępowania administracyjne związane z prowadzonym nadzorem nad bezpieczeństwem żywności.
StPr/25/0796
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

1. przyjmowanie oświadczeń, wniosków, naliczanie świadczeń oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń na pokrycie kosztów utrzymania wychowanków przebywających w rodzinach zastępczych i rodzinnych domach dziecka po 18 roku życia, 2. prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie przyznania środków finansowych na utrzymanie lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym lub domu jednorodzinnego, 3. sporządzanie zestawień do wypłaty środków finansowych na utrzymanie lokalu mieszkalnego oraz na pokrycie kosztów utrzymania wychowanków przebywających w rodzinach zastępczych i rodzinnych domach dziecka po 18 roku życia, 4. realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007 roku o Karcie Polaka i aktów wykonawczych do ustawy, 5. prowadzenie dokumentacji wychowanków rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w zakresie należnych świadczeń oraz ustalanie ich sytuacji, niezbędnej do przyznania świadczenia, 6. przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie pomocy pieniężnej dla pełnoletnich wychowanków, zmieniających oraz zobowiązujących do zwrotu nienależnie pobranych świadczeń, 7. prowadzenie rejestru wydanych decyzji dotyczących pomocy pieniężnej dla pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej, 8. sporządzanie zestawień do wypłaty świadczeń pieniężnych dla pełnoletnich wychowanków rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej. 9. obsługa programu komputerowego CAS, wprowadzanie danych oraz przekazywanie w terminie sprawozdawczości w systemie informatycznym, w zakresie środków finansowych, o których mowa w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, 10. obsługa programu komputerowego POMOST w zakresie sporządzania decyzji administracyjnych przyznających środki finansowe, świadczenia i dodatki, o których mowa w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, 11. sporządzanie projektów porozumień z innymi jednostkami samorządu terytorialnego dotyczącymi warunków przyjęcia i pobytu dziecka w pieczy zastępczej oraz prowadzenie rejestru porozumień, 12. udzielanie informacji na temat przepisów dotyczących świadczeń i dodatków realizowanych w Zespole ds. Świadczeń, 13. sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych w zakresie wykonywanych obowiązków, w tym sprawozdań resortowych, OZPS i sprawozdań opisowych, 14. Stosowanie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz przygotowywanie dokumentacji powstałej w Zespole ds. Świadczeń do archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 15. współudział w opracowaniu i realizacji Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej i Powiatowej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych, 16. współpraca z Zespołem ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej, Zespołem ds. Instytucjonalnej Pieczy Zastępczej, Zespołem Finansowo-Księgowym oraz innym komórkami organizacyjnymi w zakresie uzyskiwania opinii lub informacji, służących realizacji zadań wynikających z niniejszego zakresu czynności, 17. przestrzeganie przepisów prawa, wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obowiązujących w PCPR dotyczących zajmowanego stanowiska, 18. wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków. 19. nadzór nad powierzonym mieniem, 20. systematyczne korzystanie ze służbowej skrzynki mailowej
StPr/25/0797
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN

1. Wykonywanie zadań związanych z organizacją pracy Zastępcy dyrektora. 2. Pomoc w organizacji pracy podległych zespołów zgodnie z regulaminem organizacyjnym oraz systematyczne nadzorowanie ich działalności. 3. Nadzór nad opracowaniem i realizacja Powiatowej Strategii Rozwiązywanie Problemów Społecznych oraz programów operacyjnych do Strategii i opracowanie corocznego sprawozdania z ich realizacji. 4. Sporządzanie sprawozdań z prowadzonych spraw. 5. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w zakresie realizacji zadań podległych zespołów. 6. Wnioskowanie do dyrektora PCPR o szkolenia dla pracowników podnoszących ich kompetencje. 7. Zastępowanie II zastępcy dyrektora podczas jego nieobecności. 8. Zastępowanie dyrektora podczas jego nieobecności. 9. Realizacja programów i projektów ze środków zewnętrznych. 10. Dbałość o dobry wizerunek PCPR. 11. Nadzorowanie spraw związanych z realizacją zadań organizatora rodzinnej pieczy zastępczej. 12. Nadzorowanie spraw związanych z organizowaniem instytucjonalnej pieczy zastępczej 13. Nadzorowanie spraw związanych z przyznawaniem świadczeń dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka, pełnoletnich wychowanków. 14. Nadzorowanie spraw związanych z dochodzeniem opłat za pobyt dziecka w pieczy zastępczej. 15. Nadzorowanie prowadzenia spraw dotyczących cudzoziemców. 16. Organizowanie i monitorowanie zadań z zakresu interwencji kryzysowej
StPr/25/0798
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 7 300 PLN