Zamknij

Od Młodszego do Starszego Koordynatora Rodzinnej Pieczy Zastępczej

Nr oferty: StPr/24/0822Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: -przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym RDD planu pomocy dziecku, -ewaluacja i monitoring planu pomocy dziecku, -udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym RDD w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, -zapewnianie pomocy i wsparcia osobom sprawującym rodzinną pieczę zastępczą, w szczególności w ramach grup wsparcia oraz rodzin pomocowych, -współpraca ze środowiskiem lokalnym, ośrodkiem pomocy społecznej, sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, -zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających, -pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym RDD w nawiązaniu wzajemnego kontaktu, -zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym RDD dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej, -przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej, -udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, -udział w pracach zespołu ds. oceny sytuacji dziecka, -konsultowanie na wniosek organizatora rodzinnej pieczy zastępczej oceny rodziny zastępczej, -współudział w tworzeniu i realizowanie programów rozwoju pieczy zastępczej, -współudział w tworzeniu i realizowanie lokalnych programów służących zapobieganiu i rozwiązywaniu problemów społecznych, -przeprowadzanie nie rzadziej niż raz w miesiącu wizyt w środowisku rodziny zastępczej, dla której pracownik został wyznaczony jako koordynator, -sporządzanie w terminie do 10 dnia każdego miesiąca comiesięcznych sprawozdań z wizyt w rodzinie zastępczej, w tym z wizyt i kontaktów z innymi instytucjami -współpracującymi z rodziną za poprzedzający miesiąc, -planowanie swojej pracy w systemie zadaniowym w okresie dwutygodniowym zakładanie teczki z dokumentacją dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej zgodnie z wytycznymi przełożonego i rzetelne jej prowadzenie, -gromadzenie dokumentacji i sporządzanie pozwu alimentacyjnego od rodziców biologicznych na rzecz dzieci przebywających w rodzinach zastępczych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.07.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 600 do 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
    Uprawnienia:
    • Prawo jazdy kat. B
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Wymagania niezbędne: -wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, -co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka, Koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej może zostać osoba, która: -nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; -wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu wykonawczego; -nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. -ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, -nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, Znajomość przepisów z zakresu: -ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, -ustawy o pomocy społecznej, -ustawy o samorządzie powiatowym, -rozporządzenia o ochronie danych osobowych, -kodeksu postępowania administracyjnego, -kodeksu rodzinnego i opiekuńczego. -prawo jazdy kategorii B i prywatny samochód celem wykorzystania do pracy na zajmowanym stanowisku. Wymagania dodatkowe: -umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, komunikatywność, rzetelność, samodzielność, odporność, dyspozycyjność; -bardzo dobra obsługa komputera: pakietów biurowych (WORD, EXCEL), poczty elektronicznej, Internetu; -dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków; -umiejętność zachowania pełnej dyskrecji; -umiejętność interpretowania przepisów.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
      Osoba do kontaktu:
      Numer telefonu: 58 672-40-63 w. 43
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR w Wejherowie z dopiskiem Rekrutacja na stanowisko: od młodszego do starszego koordynatora RPZ w Zespole ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej w kancelarii PCPR ul. Sobi
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
      Sortowanie i układanie makulatury do maszyny belującej, utrzymywanie porządku w miejscu pracy. Praca w godz. 7-16 od poniedziałku do piątku.
      StPr/24/0851
      data rozpoczęcia pracy od 16.05.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 PLN

      1. prowadzenie szkoleń dla rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich. 2. prowadzenie działalności informacyjnej wspierającej rozwój produkcji rolniczej. 3. wypełniania wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zagranicznych. 4. współudział w organizacji wystaw, organizacja pokazów i innych przedsięwzięć upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji i promujących produkty i wyroby przetwórstwa rolno-spożywczego. 5. udział w przedsięwzięciach lokalnych, służących rozwojowi rolnictwa i obszarów wiejskich.
      StPr/24/0449
      data rozpoczęcia pracy od 17.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Nauczyciel przedmiotów zawodowych w zawodzie fryzjer
      StPr/24/0840
      data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 908 PLN

      Dbanie o dobre kontakty z klientami, obsługa systemu komputerowego, prowadzenie sklepu odzieżowego internetowego, realizowanie zamówień i obsługa płatności, obsługa zwrotów i reklamacji.
      StPr/24/0830
      data rozpoczęcia pracy od 14.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      - Prowadzenie sekretariatu Dyrektora PCPR, - Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dzienniku korespondencyjnym PCPR oraz dostarczanie do Urzędu Pocztowego w Wejherowie korespondencji PCPR i PZON przygotowanej do wysyłki, - Prowadzenie rejestru rezerwacji sali konferencyjnej oraz rejestru rezerwacji pokoju spotkań w PCPR oraz dbałość o pozostawienie pomieszczeń w stanie nienaruszonym po zakończonych spotkaniach, - Obsługa spotkań organizowanych przez Dyrektora PCPR, - Wydawanie pracownikom zapotrzebowania biurowego z podręcznego składziku artykułów biurowych, - Archiwizowanie dokumentacji powstałej na stanowisku, - Współpraca z pracownikami z innych komórek organizacyjnych PCPR, - Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.
      StPr/24/0831
      data rozpoczęcia pracy od 03.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 600 PLN

      1. Administrowanie obiektami Centrum, kontakt z dostawcami mediów, usług, obsługa zawartych umów, w tym ubezpieczenia obiektów i sprzętu znajdującego się w Centrum, organizowanie ochrony obiektów. 2. Dokonywanie wszelkich przeglądów wynikających z przepisów Prawa Budowlanego i przepisów wykonawczych do Prawa Budowlanego z wyłączeniem przeglądu pięcioletniego w branży budowlanej i sanitarnej. 3. Prowadzenie książek obiektów budowlanych dla PCPR. 4. Dokonywanie przeglądu stanu wyposażenia technicznego obiektów. 5. Prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i ich realizacji. 6. Podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do likwidacji awarii elementów budowlanych, instalacji, urządzeń technicznych w zakresie przekraczającym zakres robót konserwacyjnych. 7. Nadzór nad systemem monitoringu wizyjnego na terenie PCPR. 8. Nadzór nad dbałością o otoczenie budynku PCPR, w szczególności tereny zielone. 9. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem składnicy akt PCPR, w tym typowanie dokumentacji niearchiwalnej do brakowania.
      StPr/24/0833
      data rozpoczęcia pracy od 03.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 800 PLN

      1. Naliczanie wynagrodzeń i pochodnych oraz wszelkich dobrowolnych potrąceń od wynagrodzeń osobowych i bezosobowych dla pracowników OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących oraz sporządzanie miesięcznych list płac zgodnie z obowiązującym prawem. 2. Naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych dla pracowników OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących 3. Sporządzanie list płac, wypłat z funduszu socjalnego , zdrowotnego, ryczału samochodowego. 4. Sporządzanie sprawozdań dotyczących rozliczeń z budżetem (Urząd Skarbowy) oraz naliczanie zaliczek na podatek dochodowy z zachowaniem obowiązujących terminów i informacji PIT. 5. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego 6. Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych oraz naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz funduszu pracy z zachowaniem obowiązujących terminów. 7. Sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń. 8. Wprowadzanie danych do SIO w części dotyczącej wynagrodzeń. 9. Wyliczanie planu budżetu w części dotyczącej wynagrodzeń. 10. Wprowadzanie przelewów w elektronicznym systemie bankowym. 11. Prowadzenie indywduanych kartotek pracowników, zasiłków chorobowych i opiekuńczych. 12. Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, rocznej informacji o osiągniętych dochodach z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie, o dzieło, o odprowadzonych składkach ZUS, zaliczce na podatek dochodowy na prośbę pracownika lub rodziny zastępczej oraz wypełnianie wniosków emerytalno- rentowych. 13. Sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzenia i przekazanie ich do Powiatowego Urzędu Pracy 14. Przygotowanie dokumentów do archiwizacji. 15. Prowadzenie ewidencji księgowegj Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z regulaminem i przepisam prawa. 16. Prowadzenie korespondencji z komornikiem w przypadku zajęcia wynagrodzenia pracownika OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących
      StPr/24/0837
      data rozpoczęcia pracy od 01.07.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      - praca od poniedziałku do piątku - praca fizyczna stojąca wymagająca podnoszenia ciężarów - obsługa elektronarzędzi szlifujących, pillników, wymagająca dokładności w obróbce detali aluminiowych - stosowanie bezpiecznych metod pracy , przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz instrukcji zakładowych
      StPr/24/0826
      data rozpoczęcia pracy od 15.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 400 PLN

      Nauczyciel wychowania przedszkolnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2. Prowadzenie zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych z uczniami szkoły podstawowej. Praca z dziećmi niesłyszącymi i słabosłyszącymi oraz z autyzmem w małych grupa
      StPr/24/0824
      data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 908 PLN

      Praca na odcinku szambo-wóz asenizacyny. Praca jednozmianowa w godz: 7-15. Praca w terenie.
      StPr/24/0816
      data rozpoczęcia pracy od 10.05.2024
      wynagrodzenie od od 5 200 PLN