Zamknij

Pakowacz

Nr oferty: StPr/25/0390Dodane przez: ABAT CHOCHOLSKI SPÓŁKA JAWNA

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Budowlanych 6B, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
: Pakowanie i montaż drobnych elementów reklamowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 05.03.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: ABAT CHOCHOLSKI SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Budowlanych 6B, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu: Roman Chocholski
Numer telefonu: 607-177-033
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Naprawa autobusów.
StPr/25/0424
data rozpoczęcia pracy od 11.03.2025
wynagrodzenie od od 6 700 PLN

Wykonywanie prac ogrodniczych.
StPr/25/0426
data rozpoczęcia pracy od 12.03.2025
wynagrodzenie od od 32,00 PLN

Wymagania: doświadczenie w zawodzie.
StPr/25/0427
data rozpoczęcia pracy od 12.03.2025
wynagrodzenie od od 32,00 PLN

Wymagania: doświadczenie w zawodzie.
StPr/25/0428
data rozpoczęcia pracy od 12.03.2025
wynagrodzenie od od 32,00 PLN

Sprzedaż odzieży. Wymiar etatu do uzgodnienia: 1/2 lub 1/4 etatu. Praca 2-3 dni w tygodniu.
StPr/25/0419
data rozpoczęcia pracy od 10.03.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Opieka nad mieszkańcami domu pomocy społecznej.
StPr/25/0421
data rozpoczęcia pracy od 15.04.2025
wynagrodzenie od od 4 720 PLN

1) prowadzenie pracy socjalnej z usamodzielniającymi się wychowankami pieczy zastępczej po uzyskaniu przez nich pełnoletniości zgodnie z wytycznymi przełożonego i dokumentowanie tej pracy 2) prowadzenie spraw związanych z procesem usamodzielnienia wychowanków zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami przyjętymi u pracodawcy, 3) przeprowadzanie nie rzadziej niż raz na kwartał wizyt w środowisku u usamodzielniających się wychowanków pieczy zastępczej po uzyskaniu pełnoletniości, 4) prowadzenie rejestru usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej po uzyskaniu przez nich pełnoletniości, 5) monitorowanie procesu usamodzielnienia, wsparcie wychowanków w realizacji indywidualnego Programu Usamodzielnienia, 6) w razie potrzeby sporządzanie pisemnych ocen rodzin zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka w terminach przewidzianych ustawą i zapoznanie rodzin z treścią oceny oraz współpraca w tym zakresie z koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, ośrodkami pomocy społecznej, 7) prowadzenie dokumentacji wynikającej z wewnętrznych procedur oraz procedur odwoławczych w zakresie dokonywania ocen rodzin zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka, 8) Wprowadzanie, aktualizowanie i usuwanie danych w Centralnym Rejestrze Pieczy Zastępczej danych dotyczących pełnoletnich wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z udzielonymi upoważnieniami, 9) udzielanie informacji o poradnictwie, pomocy prawnej i terapii dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą, dla ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej, 10) dokonywanie w imieniu Dyrektora oceny końcowej Indywidualnego Programu Usamodzielnienia wraz z wychowankiem i opiekunem usamodzielnienia. 11) współpraca ze środowiskiem lokalnym, ośrodkiem pomocy społecznej, sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, 12) tworzenie i realizacja projektów dla usamodzielniających się wychowanków, 13)sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań w zależności od potrzeb PCPR, 14) współudział w realizacji Programu Drogowskaz do Samodzielności, 15) podnoszenie kwalifikacji w zakresie pracy z dzieckiem i rodziną zastępczą, 16) udzielanie zainteresowanym osobom informacji w sprawach dotyczących działalności i funkcjonowania PCPR, 17) wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków, 18) zgłaszanie przełożonym wszelkich informacji mających wpływ na bezpieczeństwo dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej.
StPr/25/0417
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Pełne informacje na stronie: https://www.bip.dpswejherowo.com.pl/ogloszenia-o-naborze 1) planowanie, organizowanie i kontrola pracy działu opiekuńczo-terapeutycznego, 2) organizowanie i realizacja kompleksowych świadczeń pielęgniarskich, opiekuńczych, rehabilitacyjnych, z zakresu terapii zajęciowej dla mieszkańców DPS, 3) organizowanie zgodnie z kodeksem pracy i ustawy o pracownikach samorządowych oraz nadzorowanie pracy pracowników podległych kierownikowi działu OT, 4) inicjowanie usprawnienia procesów pracy działu, 5) kontrola bieżąca stanu higieny mieszkańców i stanu sanitarnego pomieszczeń przynależących do działu OT, 6) współdziałanie w tworzeniu i realizacji Indywidualnych Planów Wsparcia mieszkańców, 7) nadzorowanie gospodarki lekami, organizowanie dostaw leków, pampersów, materiałów opatrunkowych, higienicznych, rehabilitacyjnych itp. i prowadzenie związanej z tym dokumentacji, 8) ścisła współpraca z lekarzami, organizacja wizyt lekarza pierwszego kontaktu, wizyt specjalistycznych i opieki wspomagającej, opracowywanie potrzeb w tym zakresie oraz nadzór w zakresie usług medycznych świadczonych przez instytucje zewnętrzne, 9) ścisła współpraca z pracownikami socjalnymi, 10) bieżące informowanie Dyrektora o stanie realizacji działań w dziale OT i wszelkich zagrożeniach w ich terminowym wykonaniu, 11) dbanie o bezpieczeństwo mieszkańców i podległych pracowników, 12) sporządzanie cząstkowych planów finansowych oraz pozostałej niezbędnej dokumentacji, w tym sprawozdań i zestawień z pracy działu, 13) archiwizacja dokumentacji wytworzonej w dziale OT, 14) odpowiedzialność za powierzone mienie. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny własnoręcznie podpisany, zawierający nr telefonu 2) życiorys curriculum vitae własnoręcznie podpisany, a) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, b) kserokopie świadectw pracy, w przypadku posiadania takich, c) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, w przypadku posiadania takich, d) referencje, w przypadku posiadania takich, e) oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze), f) w przypadku odbycia służby przygotowawczej kopia zaświadczenia o odbyciu służby, g) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze). W momencie zatrudnienia kandydat jest zobowiązany w terminie 14 dni do przedstawienia aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego, h) osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2b ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami aktualnej kopii orzeczenia o stopniu niepełnosprawności. i) Wymagane dokumenty aplikacyjne zawierające dane osobowe (CV) powinny zostać opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z dnia 2024 poz. 1135)
StPr/25/0400
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 6 360 PLN

Pielęgnacja zieleni przy budynkach, dbanie o czystość wyznaczonego terenu itd.
StPr/25/0394
data rozpoczęcia pracy od 06.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Pielęgnacja zieleni przy budynkach, dbanie o czystość wyznaczonego terenu itd. Prace konserwacyjne.
StPr/25/0395
data rozpoczęcia pracy od 06.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN