Zamknij

Asystent kas samoobsługowych

Nr oferty: StPr/25/0697Dodane przez: IPRACUJZDALNIE.PL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Jana III Sobieskiego ., 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
: Zakres obowiązków: - pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych - obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami - utrzymanie czystości w miejscu pracy - dbanie o ekspozycję towarów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 35
Data rozpoczęcia: 28.04.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: IPRACUJZDALNIE.PL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 13/161, 35-241 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 602463099
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Pełna treść ogłoszenia dostępna na stronie: https://piwwejherowo.pl/page/ogloszenia-o-naborze Osoba na tym stanowisku: Kontroluje podmioty zajmujące się wytwarzaniem, przechowywaniem, wprowadzaniem do obrotu i transportujące żywność pochodzenia zwierzęcego, w celu weryfikacji zgodności ich działalności z wymogami weterynaryjnymi; Nadzoruje jakość produkcji żywności w celu ochrony zdrowia publicznego; Pobiera próbki do programu badań w ramach monitorowania zagrożeń mikrobiologicznych i chemicznych w żywności; Przeprowadza postępowania mandatowe oraz przygotowuje wnioski do odpowiednich sądów i prokuratur; Współpracuje w zakresie spraw merytorycznych z organizacjami rządowymi, samorządowymi i innymi organizacjami zajmującymi się oceną jakości środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego; Prowadzi postępowania administracyjne związane z prowadzonym nadzorem nad bezpieczeństwem żywności.
StPr/25/0796
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

1. przyjmowanie oświadczeń, wniosków, naliczanie świadczeń oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń na pokrycie kosztów utrzymania wychowanków przebywających w rodzinach zastępczych i rodzinnych domach dziecka po 18 roku życia, 2. prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie przyznania środków finansowych na utrzymanie lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym lub domu jednorodzinnego, 3. sporządzanie zestawień do wypłaty środków finansowych na utrzymanie lokalu mieszkalnego oraz na pokrycie kosztów utrzymania wychowanków przebywających w rodzinach zastępczych i rodzinnych domach dziecka po 18 roku życia, 4. realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007 roku o Karcie Polaka i aktów wykonawczych do ustawy, 5. prowadzenie dokumentacji wychowanków rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w zakresie należnych świadczeń oraz ustalanie ich sytuacji, niezbędnej do przyznania świadczenia, 6. przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie pomocy pieniężnej dla pełnoletnich wychowanków, zmieniających oraz zobowiązujących do zwrotu nienależnie pobranych świadczeń, 7. prowadzenie rejestru wydanych decyzji dotyczących pomocy pieniężnej dla pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej, 8. sporządzanie zestawień do wypłaty świadczeń pieniężnych dla pełnoletnich wychowanków rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej. 9. obsługa programu komputerowego CAS, wprowadzanie danych oraz przekazywanie w terminie sprawozdawczości w systemie informatycznym, w zakresie środków finansowych, o których mowa w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, 10. obsługa programu komputerowego POMOST w zakresie sporządzania decyzji administracyjnych przyznających środki finansowe, świadczenia i dodatki, o których mowa w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, 11. sporządzanie projektów porozumień z innymi jednostkami samorządu terytorialnego dotyczącymi warunków przyjęcia i pobytu dziecka w pieczy zastępczej oraz prowadzenie rejestru porozumień, 12. udzielanie informacji na temat przepisów dotyczących świadczeń i dodatków realizowanych w Zespole ds. Świadczeń, 13. sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych w zakresie wykonywanych obowiązków, w tym sprawozdań resortowych, OZPS i sprawozdań opisowych, 14. Stosowanie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz przygotowywanie dokumentacji powstałej w Zespole ds. Świadczeń do archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 15. współudział w opracowaniu i realizacji Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej i Powiatowej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych, 16. współpraca z Zespołem ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej, Zespołem ds. Instytucjonalnej Pieczy Zastępczej, Zespołem Finansowo-Księgowym oraz innym komórkami organizacyjnymi w zakresie uzyskiwania opinii lub informacji, służących realizacji zadań wynikających z niniejszego zakresu czynności, 17. przestrzeganie przepisów prawa, wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obowiązujących w PCPR dotyczących zajmowanego stanowiska, 18. wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków. 19. nadzór nad powierzonym mieniem, 20. systematyczne korzystanie ze służbowej skrzynki mailowej
StPr/25/0797
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN

1. Wykonywanie zadań związanych z organizacją pracy Zastępcy dyrektora. 2. Pomoc w organizacji pracy podległych zespołów zgodnie z regulaminem organizacyjnym oraz systematyczne nadzorowanie ich działalności. 3. Nadzór nad opracowaniem i realizacja Powiatowej Strategii Rozwiązywanie Problemów Społecznych oraz programów operacyjnych do Strategii i opracowanie corocznego sprawozdania z ich realizacji. 4. Sporządzanie sprawozdań z prowadzonych spraw. 5. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w zakresie realizacji zadań podległych zespołów. 6. Wnioskowanie do dyrektora PCPR o szkolenia dla pracowników podnoszących ich kompetencje. 7. Zastępowanie II zastępcy dyrektora podczas jego nieobecności. 8. Zastępowanie dyrektora podczas jego nieobecności. 9. Realizacja programów i projektów ze środków zewnętrznych. 10. Dbałość o dobry wizerunek PCPR. 11. Nadzorowanie spraw związanych z realizacją zadań organizatora rodzinnej pieczy zastępczej. 12. Nadzorowanie spraw związanych z organizowaniem instytucjonalnej pieczy zastępczej 13. Nadzorowanie spraw związanych z przyznawaniem świadczeń dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka, pełnoletnich wychowanków. 14. Nadzorowanie spraw związanych z dochodzeniem opłat za pobyt dziecka w pieczy zastępczej. 15. Nadzorowanie prowadzenia spraw dotyczących cudzoziemców. 16. Organizowanie i monitorowanie zadań z zakresu interwencji kryzysowej
StPr/25/0798
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 7 300 PLN

- wizyty handlowe w marketach i sklepach detalicznych - uzupełnienie dostępności towarów na półkach - egzekucja polityki cenowej, kontrola dot. ważności - instalowanie materiałów reklamowych - raportowanie w aplikacji mobilnej - praca na sezon do 31.08.2025 - adres wykonywania pracy: Puck, Wejherowo, Władysławowo- sklepy detaliczne
StPr/25/0792
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 6 000 do 6 800 PLN

Prace związane z obsługą magazynu dokumentacji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
StPr/25/0774
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Zapewnienie podstawowej opieki pielęgniarskiej osobom pozbawionym wolności.
StPr/25/0777
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 900 PLN

Koordynacja współpracy z pracodawcami przyjmującymi uczniów na praktyczną naukę zawodu. Kompleksowe zarządzanie i nadzór nad całym procesem kształcenia zawodowego praktycznego w szkole, zgodnie z obowiązującymi przepisami i podstawą programową.
StPr/25/0764
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 153 PLN

Opieka nad mieszkańcami domu pomocy społecznej
StPr/25/0731
data rozpoczęcia pracy od 15.05.2025
wynagrodzenie od od 4 720 PLN

Zapoznanie sie z programem stażu, przepisami, regulaminem, przygotowanie szkła laboratoryjnego do badań, przygotowanie i kontrola pożywek mikrobiologicznych, obsługa klientów, przyjmowanie prób do badań, posiew próbek badań mikrobiologicznych, zapoznanie z dokumentacją zarządzania jakością.
StPr/25/0721
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0696
data rozpoczęcia pracy od 28.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN