ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU:
l) wystawianie faktur sprzedaży Gminy Wejherowo;
2) wystawianie korekt faktur
3)wysyłka wystawionych faktur do systemu KSEF
4)prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży VAT oraz rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym analiza i kontrola poprawności dokumentów podlegających rozliczeniu VAT,
5)sporządzanie rejestrów z zakupu i sprzedaży VAT,
6)składanie miesięcznych deklaracji VAT, obliczanie podatku do zwrotu oraz sporządzanie odpowiednich wniosków i dokumentacji do otrzymania zwrotu,
7)współpraca z referatami merytorycznymi w celu uzyskania danych do prawidłowego fakturowania należności gminy,
8)współpraca z pracownikami ds. księgowości w procesie windykacji fakturowanych należności,
9)przygotowywanie akt do przekazania do archiwum. W zakresie pozostałych czynności:
l) wykonywanie innych prac zleconych doraźnie przez przełożonego i Wójta Gminy.
W zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków m.in.:
a) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z umowami, zleceniami i zamówieniami w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków;
b) uzgadnianie treści warunków technicznych i zaświadczeń w zakresie przyłączeń do sieci;
c) udział w Gminnym Zespole Uzgadniania Dokumentacji - uzgadnianie i opiniowanie zewnętrznych dokumentacji projektowych;
W zakresie inwestycji i remontów m.in.:
a) planowanie inwestycji gminnych w zakresie wodociągów i kanalizacji;
b) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z umowami, zleceniami i zamówieniami na potrzeby inwestycji i remontów, opracowywanie materiałów (specyfikacji istotnych warunków zamówienia) dla złożenia ofert na wykonanie robót wodociągowych i kanalizacyjnych;
c) koordynowanie procesu projektowania dla inwestycji gminnych;
d) sprawowanie kontroli i nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami, prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie dokumentacji;
e) opracowywanie sprawozdań z prowadzonej działalności inwestycyjnej;
f) udział w procedurach odbiorowych;
g) zgłaszanie do nadzoru budowlanego wykonanych obiektów infrastruktury wod.-kan. celem odbioru i dopuszczenia do użytkowania;
h) sporządzanie dokumentów OT dla wykonanych obiektów infrastruktury wod.-kan.
. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU :
l) wymiar etatu: pełen etat planowane zatrudnienie od połowy stycznia 2026 r.
2)wynagrodzenie: zgodne z Regulaminem Wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wejherowo wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Wejherowo Nr 4/2025 z dnia 14 stycznia 2025 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Wejherowo Regulaminu Wynagradzania pracowników samorządowych z poźn.zm.;
3)warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w siedzibie jednostki, praca w zespole, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, obsługa klienta;
4)miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań. Praca będzie się odbywała w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Wejherowo. Budynek jest wyposażony w windę oraz podjazd dla wózków inwalidzkich. Szerokość drzwi wejściowych umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem, toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich usytuowana na parterze budynku.
IV.WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: w miesiącu 11/2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 0/0.
StPr/25/2053
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN