Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Spraw bliskim radość
zanim będzie za późno!
Kup prezent
Zamknij
ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU: l) wystawianie faktur sprzedaży Gminy Wejherowo; 2) wystawianie korekt faktur 3)wysyłka wystawionych faktur do systemu KSEF 4)prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży VAT oraz rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym analiza i kontrola poprawności dokumentów podlegających rozliczeniu VAT, 5)sporządzanie rejestrów z zakupu i sprzedaży VAT, 6)składanie miesięcznych deklaracji VAT, obliczanie podatku do zwrotu oraz sporządzanie odpowiednich wniosków i dokumentacji do otrzymania zwrotu, 7)współpraca z referatami merytorycznymi w celu uzyskania danych do prawidłowego fakturowania należności gminy, 8)współpraca z pracownikami ds. księgowości w procesie windykacji fakturowanych należności, 9)przygotowywanie akt do przekazania do archiwum. W zakresie pozostałych czynności: l) wykonywanie innych prac zleconych doraźnie przez przełożonego i Wójta Gminy. W zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków m.in.: a) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z umowami, zleceniami i zamówieniami w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków; b) uzgadnianie treści warunków technicznych i zaświadczeń w zakresie przyłączeń do sieci; c) udział w Gminnym Zespole Uzgadniania Dokumentacji - uzgadnianie i opiniowanie zewnętrznych dokumentacji projektowych; W zakresie inwestycji i remontów m.in.: a) planowanie inwestycji gminnych w zakresie wodociągów i kanalizacji; b) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z umowami, zleceniami i zamówieniami na potrzeby inwestycji i remontów, opracowywanie materiałów (specyfikacji istotnych warunków zamówienia) dla złożenia ofert na wykonanie robót wodociągowych i kanalizacyjnych; c) koordynowanie procesu projektowania dla inwestycji gminnych; d) sprawowanie kontroli i nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami, prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie dokumentacji; e) opracowywanie sprawozdań z prowadzonej działalności inwestycyjnej; f) udział w procedurach odbiorowych; g) zgłaszanie do nadzoru budowlanego wykonanych obiektów infrastruktury wod.-kan. celem odbioru i dopuszczenia do użytkowania; h) sporządzanie dokumentów OT dla wykonanych obiektów infrastruktury wod.-kan. . INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU : l) wymiar etatu: pełen etat planowane zatrudnienie od połowy stycznia 2026 r. 2)wynagrodzenie: zgodne z Regulaminem Wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wejherowo wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Wejherowo Nr 4/2025 z dnia 14 stycznia 2025 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Wejherowo Regulaminu Wynagradzania pracowników samorządowych z poźn.zm.; 3)warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w siedzibie jednostki, praca w zespole, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, obsługa klienta; 4)miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań. Praca będzie się odbywała w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Wejherowo. Budynek jest wyposażony w windę oraz podjazd dla wózków inwalidzkich. Szerokość drzwi wejściowych umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem, toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich usytuowana na parterze budynku. IV.WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: w miesiącu 11/2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 0/0.
StPr/25/2053
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU: 1) Obsługa biura obsługi klienta referatu finansowego, 2) Obsługa faktur zakupowych wysłanych przez informatyczny system KSEF, 3) Koordynacja zaopatrzenia w artykuły biurowe referatu finansowego, 4) Obsługa wysyłki korepondencji referatu finansowego, 5) Prowadzenie ewidencji księgowej dla opłat, 6) przygotowywanie akt do przekazania do archiwum. W zakresie pozostałych czynności: vykonywanie innych prac zleconych doraźnie przez przełożonego i Wójta Gminy.
StPr/25/2054
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

Zgodnie z wymaganiami określonymi w zawodzie pielęgniarki.
StPr/25/2038
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2026
wynagrodzenie od od 5 731 do 6 877 PLN

- utrzymanie w pełnej sprawności urządzeń w zakresie funkcjonowania obiektów basenowych - przeprowadzanie przeglądów maszyn i urządzeń techniki basenowej wraz z chlorownią, instalacji dozowania chloru, instalacji ciepła, instalacji wentylacji, instalacji elektrycznej -usuwanie awarii i usterek - prowadzenie dokumentacji zgodnych z procedurami - utrzymanie czystości niecek basenowych - prace konserwacyjne
StPr/25/2041
data rozpoczęcia pracy od 10.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 100 PLN

Szycie pokrowców do mebli tapicerowanych. Preferowany kontakt osobisty.
StPr/25/2037
data rozpoczęcia pracy od 10.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Kierownik gospodarczy w Sepecjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 dla Niesłyszących i Słaosłyszących w Wejherowie. Szczegółowe informacje dotyczące stanowiska oraz wymogów formalnych odnośnie składanych dokumentów zamieszczone są na stronie BIP Ośrodka. file:///C:/Users/j_meller/Downloads/Nab%C3%B3r_kierownik%20gospodarczy.pdf
StPr/25/2025
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 040 PLN

- projektowanie i wykonywanie reklam
StPr/25/2026
data rozpoczęcia pracy od 05.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1)sporządzanie wniosków częściowych i końcowych, które są podstawą do otrzymania dofinansowania, 2)sprawdzanie faktur i innych dokumentów pod kątem formalnym, rachunkowym, me-rytorycznym, a także pod kątem zgodności z umowami i przepisami UE, 3)odpowiednie ewidencjonowanie wszystkich wydatków, sporządzanie i przechowywa-nie dokumentów księgowych, 4)regularne przygotowywanie i przekazywanie sprawozdań o postępach w realizacji pro-jektu, w tym o ponoszonych wydatkach i osiąganych wskaźnikach, 5)kontrolowanie zgodności wydatków z budżetem i harmonogramem projektu oraz nad-zorowanie płynności finansowej, 6)analiza wniosków o udzielenie wsparcia w ramach usług społecznych 7)kontrolowanie prawidłowości wykonania zawartych umów w środowiskach odbiorców ostatecznych, 8)współpraca z wykonawcami usług w zakresie zawartych umów 9)zarządzanie rachunkiem bankowym projektu, dokonywanie płatności i rozliczanie zo-bowiązań finansowych, 10)sprawdzanie, czy projekt jest realizowany zgodnie z umową, harmonogramem i celami, w tym zgodność z wymogami np. EFS, programami zewnętrznymi itp., 11)weryfikacja kwalifikowalności wydatków i ich zgodności z przeznaczeniem określo-nym w budżecie projektu, 12)przygotowanie dokumentacji na potrzeby kontroli przeprowadzanych przez instytucję zarządzającą, a także przez inne podmioty kontrolne, 13)opracowywanie planów finansowych, harmonogramów realizacji projektu oraz proce-dur działania, 14)zarządzanie przepływem informacji, w tym korespondencją związaną z projektem, oraz współpraca z zespołem projektowym, 15)podejmowanie decyzji operacyjnych dotyczących projektu i udzielanie wsparcia mery-torycznego, 16)zapewnienie prawidłowej archiwizacji całej dokumentacji związanej z projektem, 17)udzielanie informacji o zasobach usługowych CUS.
StPr/25/2020
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 780 PLN

- Utrzymanie i rozwój infrastruktury IT w firmie - Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych - Wsparcie użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania - Zarządzanie siecią lokalną oraz serwerami - Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych - Konfiguracja sieci i urządzeń sieciowych - Wirtualizacja zasobów IT - Konfiguracja urzązeń Synology, Qnap, Oferta również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
StPr/25/2016
data rozpoczęcia pracy od 03.12.2025
wynagrodzenie od od 8 700 PLN

- tworzenie akcji marketingowych - obsługa leadów sprzedażowych - kontakt z kierowcą
StPr/25/2017
data rozpoczęcia pracy od 03.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN