Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)sporządzanie wniosków częściowych i końcowych, które są podstawą do otrzymania dofinansowania,
2)sprawdzanie faktur i innych dokumentów pod kątem formalnym, rachunkowym, me-rytorycznym, a także pod kątem zgodności z umowami i przepisami UE,
3)odpowiednie ewidencjonowanie wszystkich wydatków, sporządzanie i przechowywa-nie dokumentów księgowych,
4)regularne przygotowywanie i przekazywanie sprawozdań o postępach w realizacji pro-jektu,
w tym o ponoszonych wydatkach i osiąganych wskaźnikach,
5)kontrolowanie zgodności wydatków z budżetem i harmonogramem projektu oraz nad-zorowanie płynności finansowej,
6)analiza wniosków o udzielenie wsparcia w ramach usług społecznych
7)kontrolowanie prawidłowości wykonania zawartych umów w środowiskach odbiorców ostatecznych,
8)współpraca z wykonawcami usług w zakresie zawartych umów
9)zarządzanie rachunkiem bankowym projektu, dokonywanie płatności i rozliczanie zo-bowiązań finansowych,
10)sprawdzanie, czy projekt jest realizowany zgodnie z umową, harmonogramem i celami, w tym zgodność z wymogami np. EFS, programami zewnętrznymi itp.,
11)weryfikacja kwalifikowalności wydatków i ich zgodności z przeznaczeniem określo-nym
w budżecie projektu,
12)przygotowanie dokumentacji na potrzeby kontroli przeprowadzanych przez instytucję zarządzającą, a także przez inne podmioty kontrolne,
13)opracowywanie planów finansowych, harmonogramów realizacji projektu oraz proce-dur działania,
14)zarządzanie przepływem informacji, w tym korespondencją związaną z projektem, oraz współpraca z zespołem projektowym,
15)podejmowanie decyzji operacyjnych dotyczących projektu i udzielanie wsparcia mery-torycznego,
16)zapewnienie prawidłowej archiwizacji całej dokumentacji związanej z projektem,
17)udzielanie informacji o zasobach usługowych CUS.
StPr/25/2020
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 780 PLN