Samorząd otrzymał kolejną ogólnopolska nagrodę za wdrożenie usług elektronicznych dla mieszkańców.
Jest to pokłosie zdobycia wyróżnienia, które Gmina Szemud otrzymała w październiku w Warszawie na VI Krajowym Kongresie Sekretarzy. Gminie przypadł laur w kategorii „Dobre praktyki organizacji i zarządzania w administracji samorządowej”, który organizowany jest przez Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej.
Teraz Gmina Szemud otrzymała certyfikat, jako pierwszy samorząd w Polsce, który ma na celu promocję usług elektronicznych realizowanych przez spółkę e-instytucja.
Wójt Ryszard Kalkowski odebrał certyfikat i gratulacje od Pani Iwony Kowalskiej oraz Pana Arkadiusza Kowalewskiego prezesa spółki e-Instytucja.pl sp. z o.o.
Certyfikat dotyczy wdrożenia następujących produktów spółki e-instytucja:
1. Gminnego Systemu Komunikacji On-line (e-urząd) - aplikacja mInstytucja (GSKO) "e-urząd w telefonie:
2. Portalu inwestora (www.inwest.szemud.pl).
3. Elektroniczne zarządzanie dokumentacją (eZD) program obsługują wszyscy pracownicy Urzędu Gminy, w tym wdrożono moduł e-Kancelaria i bezpośrednie połączenie z platformą ePUAP co ułatwia pracę i wysyłkę pism drogą elektroniczną.
Jednocześnie Urząd Gminy do końca roku bezpłatnie testuje nową funkcjonalność (moduł) pt. "odpady w gminie", który również stworzyła spółka e-instytucja.
Źródło: UG Szemud
fot. UG Szemud
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz