Grudzień przyniósł ważne zmiany na parkingu przy Szpitalu Specjalistycznym im. Floriana Ceynowy w Wejherowie. Nowym operatorem parkingu została firma WEIP, która przejęła zarządzanie od poprzedniego operatora - EuroPark.
Wraz z nowym zarządcą pojawiły się innowacyjne rozwiązania, które podnoszą standard korzystania z parkingu. Nowoczesne parkomaty, płatności mobilne oraz kody QR dają elastyczne zarządzanie czasem postoju i zapewniają odwiedzającym większą wygodę i komfort podczas wizyt w szpitalu. Wraz z nowym operatorem zostały też wprowadzone pozytywne zmiany dla kierowców w zakresie płatności za parking.
Modernizacja z myślą o specyfice placówki medycznej
Zarządzanie parkingiem przy szpitalu wiąże się z wyzwaniami, które są unikalne dla placówek medycznych. Nieprzewidywalność czasu postoju – od wizyt lekarskich po nagłe sytuacje – sprawia, że elastyczność jest kluczowa dla pacjentów i ich bliskich.
Firma WEIP, projektując nowy system parkingowy w Wejherowie, skupiła się na stworzeniu infrastruktury, która odpowie na te wyjątkowe potrzeby. Głównym celem było wprowadzenie rozwiązań umożliwiających użytkownikom łatwe i szybkie dostosowanie czasu postoju do ich aktualnej sytuacji.
Dłuższe darmowe parkowanie i bardziej elastyczny cennik
Kierowców z pewnością ucieszy wprowadzenie możliwości bezpłatnego postoju przez 15 minut. Aby skorzystać z tej opcji, konieczne jest pobranie darmowego biletu z parkometru wpisując odpowiedni numer rejestracyjny.
Dodatkowo nowe urządzenia zostały zaprogramowane tak, aby umożliwiały ustawienie czasu parkowania z dokładnością do 15 minut, a nie jak to było wcześniej z dokładnością co godzinę.
Co więcej, biletów nie trzeba już umieszczać w pojeździe – kluczowe jest jednak, aby kierowca poprawnie wpisał numer rejestracyjny w parkomacie lub aplikacji. W przypadku pomyłki w numerze rejestracyjnym zaleca się pozostawienie biletu w widocznym miejscu, na przykład na podszybiu, aby rozwiać potencjalne wątpliwości w przypadku kontroli.
fot. materiały prasowe
Nowoczesne parkomaty - funkcjonalność i wygoda
Wprowadzenie nowoczesnych parkomatów było jednym z kluczowych elementów modernizacji parkingu przy szpitalu im. F. Ceynowy. Na terenie obiektu zainstalowano nowoczesne urządzenia renomowanego europejskiego producenta Hectronic, które zastąpiły dotychczasowe urządzenia starego typu.
Nowe parkomaty wyposażone zostały w dotykowe, kolorowe ekrany, zaprojektowane z myślą o maksymalnej wygodzie użytkowania. Proste oraz intuicyjne menu umożliwiają sprawną obsługę zarówno młodszym, jak i starszym użytkownikom – bez konieczności dodatkowego czytania instrukcji obsługi. Dzięki zastosowaniu wydajniejszych procesorów urządzenia te charakteryzują się także bardzo szybką reakcją na dotyk, co znacząco ułatwia ich użytkowanie.
Dodatkowo różnorodność dostępnych metod płatności – od tradycyjnej gotówki, przez karty płatnicze, po system BLIK – pozwala każdemu kierowcy wybrać najdogodniejszy sposób rozliczenia.
Zobacz jak prosta jest obsługa nowych parkomatów:
Płatności mobilne – elastyczność i komfort
WEIP wprowadził również innowacyjne opcje płatności mobilnych, które wychodzą naprzeciw potrzebom użytkowników. To nowość na parkingu przy szpitalu im. F. Ceynowy w Wejherowie, której dotychczas brakowało. Nowe rozwiązania gwarantują wygodę i elastyczność, doskonale odpowiadając na potrzeby pacjentów oraz odwiedzających placówkę.
Płatności w aplikacjach mobilnych
Dla użytkowników preferujących płatności mobilne dostępna jest bardzo duża ilość aplikacji zintegrowanych z niniejszym parkingiem, takich jak Skycash, mobiParking, ePark, mPay, AnyPark, moBilet, a także powiązanych aplikacji bankowych tj. Millennium, Alior, BNP Paribas, ING, Pekao, PKO BP, Santander, VeloBank, mBank. Przy pomocy funkcji START/STOP kierowca może precyzyjnie określić czas przyjazdu i wyjazdu z parkingu w momencie ich zaistnienia.
Dzięki tej technologii kierowcy płacą wyłącznie za rzeczywisty czas parkowania. Wystarczy kliknąć „Start” na początku postoju i „Stop” przed odjazdem, a system automatycznie naliczy opłatę i pobierze ją z karty bankowej przypisanej do aplikacji.
Ten model płatności eliminuje stres związany z pilnowaniem czasu postoju, dając kierowcom pełną swobodę.
Płatności za pomocą kodów QR
Na terenie parkingu oraz szpitala rozmieszczono też kilkadziesiąt znaków z QR kodami. Umożliwiają one błyskawiczne opłacenie lub przedłużenie postoju za pomocą smartfona. W przypadku QR kodów proces jest jeszcze prostszy – wystarczy zeskanować kod QR, aby zostać przekierowanym na stronę płatności. Kierowca w tym wypadku musi określić na ile czasu chce zakupić bilet a następnie przed końcem czasu biletu otrzyma przypomnienie mailowe czy chce przedłużyć czas postoju wraz z odpowiednim przekierowaniem. System eliminuje konieczność instalowania aplikacji i rejestracji, co może być wygodne dla klientów, którzy nie są biegli w obsłudze smartfona.
Dodatkowo 17 tabliczek z kodami QR znajduje się bezpośrednio w budynkach szpitala, w głównych holach i poczekalniach gdzie czas wizyty czasami ulega nieprzewidzianym wydłużeniom. Dzięki temu również kierowcy, którzy początkowo zakupili bilet w parkomatach mogą przedłużyć czas parkowania bez powrotu na parking.
fot. materiały prasowe
-Rozumiemy, że czas oczekiwania na wizytę w szpitalu bywa trudny do przewidzenia. Dlatego wdrożyliśmy intuicyjny system płatności, który oferuje pełną elastyczność i komfort użytkowania. Dzięki funkcji START / STOP w aplikacjach lub funkcji przedłużenia postoju poprzez QR kod, pacjenci mogą bez stresu zarządzać czasem parkowania i bez obaw o dodatkowe opłaty. - podkreśla Mateusz Wiltos, prezes Spółki WEIP.
Nowoczesna infrastruktura dostosowana do potrzeb
Modernizacja parkingu w Wejherowie to odpowiedź na potrzeby pacjentów i ich bliskich. Zastosowane rozwiązania technologiczne znacząco podnoszą komfort korzystania z obiektu, eliminując zbędny stres związany z płatnościami czy zarządzaniem czasem parkowania.
WEIP zadbał o to, by parking stał się przyjaznym miejscem, które uwzględnia realia wizyt w szpitalu. Takie podejście to krok w stronę tworzenia infrastruktury dostosowanej do wyzwań współczesnych placówek medycznych.
fot. materiały prasowe
O operatorze WEIP
WEIP to doświadczony operator, który od lat specjalizuje się w zarządzaniu parkingami w całej Polsce, w miejscach o różnym charakterze – od obiektów sportowych, przez urzędy, po placówki medyczne. Firma ta znana jest z umiejętności dostosowywania rozwiązań do specyficznych potrzeb użytkowników, czego najlepszym przykładem są projekty takie jak parking przy Ergo Arenie na granicy Gdańska i Sopotu.
Kontakt z WEIP
Firma WEIP zapewnia pełne wsparcie dla użytkowników parkingu. W razie pytań lub problemów, użytkownicy mogą liczyć na szybki i profesjonalny kontakt. Reklamacje można zgłaszać za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej WEIP Reklamacje: https://weip.pl/reklamacje/.
Dodatkowe informacje lub pomoc można uzyskać kontaktując się z operatorem poprzez:
Tel.: 733 703 733
E-mail: [email protected]
Strona WWW: https://weip.pl
Rysiek11:54, 22.12.2024
0 0
Tylko jedno pytanie - czy ktoś za każdym przyjazdem do szpitala czyta cały regulamin parkingu ,a tam 1 grudnia pojawił się nowy pkt 5 że niepenosprawny nie płaci za bilet parkingowy tylko na niebieskich kopertach.Nie każdy ma na to czas ,bo czytał regulamin przed 1 grudnia i wtedy nie płaciło się za parkowanie na terenie szpitala. 11:54, 22.12.2024