Zamknij

Zastępca Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Nr oferty: StPr/24/2011Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: 1.Wykonywanie zadań związanych z organizacją pracy Zastępcy dyrektora -Pomoc w organizacji pracy podległych zespołów zgodnie z regulaminem organizacyjnym oraz systematyczne nadzorowanie ich działalności. - Nadzór nad opracowaniem i realizacja Powiatowej Strategii Rozwiązywanie Problemów Społecznych oraz programów operacyjnych do Strategii i opracowanie corocznego sprawozdania z ich realizacji. - Sporządzanie sprawozdań z prowadzonych spraw -Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w zakresie realizacji zadań podległych zespołów - Wnioskowanie do dyrektora PCPR o szkolenia dla pracowników podnoszących ich kompetencje - Zastępowanie II zastępcy dyrektora podczas jego nieobecności. - Zastępowanie dyrektora podczas jego nieobecności. - Realizacja programów i projektów ze środków zewnętrznych. 9.Dbałość o dobry wizerunek PCPR. 2.Nadzorowanie spraw związanych z realizacją zadań organizatora rodzinnej pieczy zastępczej 3.Nadzorowanie spraw związanych z organizowaniem instytucjonalnej pieczy zastępczej 4.Nadzorowanie spraw związanych z przyznawaniem świadczeń dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka, pełnoletnich wychowanków. 5.Nadzorowanie spraw związanych z dochodzeniem opłat za pobyt dziecka w pieczy zastępczej. 6.Nadzorowanie prowadzenia spraw dotyczących cudzoziemców. 7.Organizowanie i monitorowanie zadań z zakresu interwencji kryzysowej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 02.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: 1.wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku pedagogika, praca socjalna, praca z rodziną, administracja, zarządzanie, 2.doświadczenie zawodowe min. 5 lat, 3.min. 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej; 4.Specjalizacje z zakresu organizacji pomocy społecznej; 5.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 6.niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7.obywatelstwo polskie, 8.nieposzlakowana opinia, 9.znajomość przepisów z zakresu: 1)ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego. 2) ustawy Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy. 3)ustawy o pomocy społecznej. 4)ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. 5)ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i ochrony ofiar przemocy w rodzinie. 6)ustawy o finansach publicznych 7)ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. 8)ustawy Kodeks Pracy 9)ustawy o pracownikach samorządowych. 10)ustawy o samorządzie powiatowym. II.Wymagania dodatkowe: 1.Umiejętność korzystania z przepisów prawa, 2.Zarządzanie informacją, 3.Zarządzanie personelem, 4.Umiejętność podejmowania decyzji, 5.Umiejętność pracy w zespole, 6.Techniczna obsługa komputera, 7.Umiejętności analityczne, 8.Kreatywność, 9.Odporność na stres i umiejętność rozładowywania napięć, 10.Profesjonalizm, sumienność, odpowiedzialność, sprawność, bezstronność. obowiązkowość, pomysłowość, zdyscyplinowanie, uczciwość, refleksyjność, lojalność.
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
    Osoba do kontaktu:
    Numer telefonu: 58 672-40-63 w.43
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR w Wejherowie z dopiskiem Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora, w kancelarii PCPR ul. Sobieskiego 279A 84-200 Wejherowo, lub przesłać na w.w adres w terminie
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
    Praca na budowie, montaż wentylacji i hydrauliki. Praca na terenie woj. pomorskiego
    StPr/24/2015
    data rozpoczęcia pracy od 16.12.2024
    wynagrodzenie od od 4 800 do 6 000 PLN

    1.Wykonywanie zadań związanych z organizacją pracy Zastępcy dyrektora -Pomoc w organizacji pracy podległych zespołów zgodnie z regulaminem organizacyjnym oraz systematyczne nadzorowanie ich działalności. - Nadzór nad opracowaniem i realizacja Powiatowej Strategii Rozwiązywanie Problemów Społecznych oraz programów operacyjnych do Strategii i opracowanie corocznego sprawozdania z ich realizacji. - Sporządzanie sprawozdań z prowadzonych spraw -Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w zakresie realizacji zadań podległych zespołów - Wnioskowanie do dyrektora PCPR o szkolenia dla pracowników podnoszących ich kompetencje - Zastępowanie II zastępcy dyrektora podczas jego nieobecności. - Zastępowanie dyrektora podczas jego nieobecności. - Realizacja programów i projektów ze środków zewnętrznych. 9.Dbałość o dobry wizerunek PCPR. 2.Nadzorowanie spraw związanych z realizacją zadań organizatora rodzinnej pieczy zastępczej 3.Nadzorowanie spraw związanych z organizowaniem instytucjonalnej pieczy zastępczej 4.Nadzorowanie spraw związanych z przyznawaniem świadczeń dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka, pełnoletnich wychowanków. 5.Nadzorowanie spraw związanych z dochodzeniem opłat za pobyt dziecka w pieczy zastępczej. 6.Nadzorowanie prowadzenia spraw dotyczących cudzoziemców. 7.Organizowanie i monitorowanie zadań z zakresu interwencji kryzysowej.
    StPr/24/2011
    data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
    wynagrodzenie od od 6 300 PLN

    Prace wykończeniowe: malowanie, tynkowanie, szpachlowanie, płyty GK. Praca na terenie Trójmiasta, transport do pracy do uzgodnienia.
    StPr/24/2005
    data rozpoczęcia pracy od 12.12.2024
    wynagrodzenie od od 7 000 PLN

    1.Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników PCPR w Wejherowie. 2.Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników PCPR w Wejherowie. 3.Obliczanie wymiaru urlopu oraz sporządzanie planu urlopów pracowników PCPR w Wejherowie. 4.Prowadzenie spraw dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych PCPR w Wejherowie. 5.Zatwierdzanie pod względem merytorycznym list płac pracowników PCPR w Wejherowie. 6.Sporządzanie informacji dla pracowników w sprawach przyznanych premii, nagród dla pracowników PCPR w Wejherowie. 7.Prowadzenie spraw związanych z używaniem samochodu prywatnego dla celów służbowych. 8.Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowych pracowników. 9.Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i merytorycznej z zakresu spraw pracowniczych. 10.Przygotowywanie zestawień dotyczących spraw pracowniczych na polecenie Dyrektora. 11. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, praktyk zawodowych lub prac interwencyjnych. 12.Archiwizacja dokumentacji pracowniczej. 13.Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.
    StPr/24/2007
    data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
    wynagrodzenie od od 5 000 PLN

    - wykonywanie prac naprawczo-remontowych na terenie obieku szkoły(drobne prace elektryczne, naprawa kranów, spłuczek, wymiana uszkodzonych elementów armatury łazienkowej, udrażnianie instalacji)naprawa zamków, regulacja i uszczelnianie skrzydeł drzwi i okien - dbałość o prawidłowe funkcjonowanie elementów wyposażenia obiektu, drobne prace remontowo-malarskie - prace naprawcze związane ze sprzętem szkolnym, prace konserwatorskie związane ze sprzętem fitness oraz boisk strefy rekreacyjnej, pomoc pozostałym członkom personelu obsługi przy cięższych pracach porządkowych, prace porządkowe wokół obejścia szkoły, pomoc w urządzaniu terenu wokół szkoły, dokonywanie zakupu narzędzi i materiałów niezbędnych do pracy i planowanie napraw po zgłoszeniu i akceptacji przełożonych, prowadzenie po obiekcie fachoców i nadzorowanie prawidłowości wykonywanych przeglądów, obsługa auli szkolnej, wykonywanie odczytów liczników wody, energi oraz ogrzewania i przekazywanie danych do kierownika gospodarczego, przegląd obejścia szkoły co dwie godziny i zgłaszanie ewentualnych nieprawidłowości stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa osób przebywających na terenie PZS nr 1 w Wejherowie, wykonywanie inych czynności zleconych przez dyrektora szkoły i kierownika gospodarczego, a wynikajacych z funkcjonowania szkoły - praca na dwie zmiany: 6-14, 12-20
    StPr/24/1999
    data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 do 5 599,2 PLN

    - dbanie o porządek i czystość na terenie szkoły oraz dbanie o prawidłowy stan sanitariów - dbanie o porządek i czystość w wyznaczonym terenie wokół szkoły - wykonywanie innych czynności zlecony przez dyrektora praca na dwie zmiany: 6-14, 11-19
    StPr/24/1997
    data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 do 5 599,2 PLN

    - windykacja zaległych należności z tytułu opłat eksploatacyjnych, w tym m. in. bieżąca analiza zaległości w opłatach, naliczanie odsetek z tytułu nieterminowego regulowania opłat eksploatacyjnych i odsetek zasądzonych, - przygotowywanie dokumentów oraz przesyłanie ich do kancelarii prawnej w celu skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego, - przygotowywanie projektów porozumień dotyczących spłaty zadłużenia w ratach (ugody) - przekazywanie nakazów zapłaty opatrzonych w klauzulę wykonalności do egzekucji komorniczej, współpraca z komornikami, - bieżąca obsługa mieszkańców zalegających z opłatami na rzecz Spółdzielni, - dekretowanie i księgowanie w systemie finansowo-księgowym; sporządzanie dokumentów księgowych do rocznych sprawozdań finansowych, - archiwizowanie i zabezpieczanie danych, - bieżąca współpraca z działami i komórkami organizacyjnymi Spółdzielni w zakresie prowadzonych czynności windykacyjnych.
    StPr/24/2002
    data rozpoczęcia pracy od 15.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN

    Sprzątaczka w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2. Utrzymywanie w bieżącej czystości przydzielonego rejonu sprzątania, współpraca z personelem zatrudnionym w Ośrodku oraz umiejętność nawiązywania dobrych kontaktów z dziećmi i młodzieżą o specjalnych potrzebach edukacyjnych będących pod opieką Ośrodka, realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Ośrodka lub bezpośredniego przełożonego. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.
    StPr/24/1993
    data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    Realizowanie w ramach pensum zajęć dydaktycznych, dbanie o dobro zakładu pracy, samokształcenie i doskolnalenie zawodowe.
    StPr/24/1952
    data rozpoczęcia pracy od 29.11.2024
    wynagrodzenie od od 1 636 PLN

    - prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej obiektów będących w użytkowaniu 18WOG z częstotliwością określoną przez Komendanta 18WOG; - kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno-budowlanych; - meldowanie Komendantowi o stanie bezpieczeństwa pożarowego w przypadkach nieprzestrzegania przepisów oraz wykonaniu poleceń pokontrolnych; - szkolenie żołnierzy zawodowych i pracowników 18WOG z ochrony przeciwpożarowej; Szczegółowe informacje na stronie: https://18wog.wp.mil.pl/praca/ogloszenia/inspektor-ppoz-komenda-wejherowo/
    StPr/24/1953
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
    wynagrodzenie od od 5 090 PLN