Zamknij

Pracownik ogólnobudowlany

Nr oferty: StPr/25/0865Dodane przez: USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE WALBUD WALDEMAR CZAPSKI

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Zwycięstwa 22, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
: Prace wykończeniowe: malowanie, tynkowanie, szpachlowanie, płyty GK. Praca na terenie Trójmiasta, transport do pracy do uzgodnienia.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 21.06.2025
: od 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE WALBUD WALDEMAR CZAPSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 22, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 502-522-172
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Prace wykończeniowe: malowanie, tynkowanie, szpachlowanie, płyty GK. Praca na terenie Trójmiasta, transport do pracy do uzgodnienia.
StPr/25/0865
data rozpoczęcia pracy od 21.06.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

- obsługa klientów w zakresie doradztwa i sprzedaży - realizacja zamówień z kanałów e-commerce - przygotowywanie ofert handlowych dla klientów
StPr/25/0869
data rozpoczęcia pracy od 21.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

serwis kopiarek
StPr/25/0703
data rozpoczęcia pracy od 20.05.2025
wynagrodzenie od od 10 500 PLN

Przyjmowanie dostaw, sprawna i kulturalna obsługa klienta, zapewnienie pełnej informacji o sprzedawanych towarach, przygotowanie towaru do sprzedaży, ekspozycja towaru , utrzymanie porządku w sklepie. Praca na dwie zmiany w godz: 6-19.
StPr/25/0847
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Kontrola placówek oświatowych, prowadzenie szkoleń, prowadzenie postępowań administracyjnych.
StPr/25/0842
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 7 518 PLN

Prowadzenie i obsługa sekretariatu szkoły; - obsługa e-sekretariatu (Librus); - obsługa systemu SIO; - przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, przyjmownie rozmów telefonicznych w sekretariacie szkoły; - prowadzenie spraw uczniowskich, sporządzanie skierowań na badania lekarskie dla kandydatów do klas pierwszych; - prowadzenie dokumentacji związanej z egamiznem maturalnym i egzaminem zawodowym; - przygotowywanie legitymacji dla uczniów; - pisanie i redagowanie pism ora prowadzenie korespondencji; - przygotowywanie dokumentacji ze swojego stanowiska do archiwizacji.
StPr/25/0840
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

-przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym RDD planu pomocy dziecku, -ewaluacja i monitoring planu pomocy dziecku, -udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym RDD w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, -zapewnianie pomocy i wsparcia osobom sprawującym rodzinną pieczę zastępczą, w szczególności w ramach grup wsparcia oraz rodzin pomocowych, -współpraca ze środowiskiem lokalnym, ośrodkiem pomocy społecznej, sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, -zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających, -pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym RDD w nawiązaniu wzajemnego kontaktu, -zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym RDD dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej, -przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej, -udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, -udział w pracach zespołu ds. oceny sytuacji dziecka, -konsultowanie na wniosek organizatora rodzinnej pieczy zastępczej oceny rodziny zastępczej, -współudział w tworzeniu i realizowanie programów rozwoju pieczy zastępczej, -współudział w tworzeniu i realizowanie lokalnych programów służących zapobieganiu i rozwiązywaniu problemów społecznych, -przeprowadzanie nie rzadziej niż raz w miesiącu wizyt w środowisku rodziny zastępczej, dla której pracownik został wyznaczony jako koordynator, -sporządzanie w terminie do 10 dnia każdego miesiąca comiesięcznych sprawozdań z wizyt w rodzinie zastępczej, w tym z wizyt i kontaktów z innymi instytucjami -współpracującymi z rodziną za poprzedzający miesiąc, -planowanie swojej pracy w systemie zadaniowym w okresie dwutygodniowym zakładanie teczki z dokumentacją dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej zgodnie z wytycznymi przełożonego i rzetelne jej prowadzenie, -gromadzenie dokumentacji i sporządzanie pozwu alimentacyjnego od rodziców biologicznych na rzecz dzieci przebywających w rodzinach zastępczych.
StPr/25/0841
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 600 PLN

Obróbka wstępna mięs i warzyw, przygotowywanie potraw zgodnie z przyjętymi i opracowanymi recepturami. Opracowywanie dokumentacji HACCP, tworzenie receptur i kart menu, wydawanie gotowych dań zgodnie z życzeniem gościa reatauracji. Praca wg grafiku w godz. 9-22, również w weekendy.
StPr/25/0835
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Dbanie o teren zielony, naprawy, prace zlecone przez przełożonego.
StPr/25/0814
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

- kontrola przestrzegania przepisów w zakresie zapewnienia właściwych warunków sanitarno-higienicznych w placówkach systemu oświaty: w szkołach i przedszkolach, oraz w żłobkach, internatach, placówkach opiekuńczych i w obiektach wypoczynku dzieci i młodzieży na terenie całego powiatu wejherowskiego - dokonywanie oceny higieny procesu nauczania, ocena planów lekcji, ergonomii mebli edukacyjnych oraz dostosowania wagi plecaka do masy ciała ucznia - nadzór nad substancjami i preparatami chemicznymi w pracowniach chemicznych i laboratoriach szkolnych - wizytacje placówek oświatowych w zakresie oceny realizacji programów prozdrowotnych, udzielanie pomocy metodycznej koordynatorom szkolnym w zakresie realizowanych programów edukacyjnych - organizowanie i prowadzenie szkoleń i narad, konkursów i innych eventów, ewaluacja - opracowywanie, wdrażanie, monitorowanie i ewaluacja programów edukacyjnych w powiecie - współpraca z placówkami oświatowymi, instytucjami, urzędami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami pozarządowymi, mediami lokalnymi oraz innymi partnerami w ramach podejmowanych działań prozdrowotnych realizowanych na terenie powiatu - udzielanie wsparcia organizacyjnego, metodycznego i merytorycznego dla potrzeb realizowanych programów, przeprowadzanych akcji i innych działań prozdowotnych prowadzonych przez placówki oświatowe - prowadzenie mediów społecznościowych, kontakt z mediami lokalnymi - planowanie i wykonywanie sprawozdań z realizowanych przedsięwzięć, zbieranie i analiza danych, sporządzanie planów, wykazów, opracowań - prowadzenie postępowań administracyjnych
StPr/25/0815
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN