Zamknij

Doradca rolniczy

Nr oferty: StPr/25/1164Dodane przez: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Osiedle Przyjaźni 1B, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
: Określone w art. 4 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 22 października 2004 r. o jednostkach doradztwa rolniczego (t j. Dz. U. 2024 poz. 76) m.in.prowadzenie szkoleń dla rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich. prowadzenie działalności informacyjnej wspierającej rozwój produkcji rolniczej. Wypełniania wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zagranicznych.współudział w organizacji wystaw, organizacja pokazów i innych przedsięwzięć upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji i promujących produkty i wyroby przetwórstwa rolno-spożywczego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
: od 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Tadeusza Maderskiego 3, 83-422 Lubań, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu: Edyta Rogowska
Numer telefonu: 58 326 39 10
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście, drogą elektroniczna na adres [email protected] lub pośrednictwem poczty na adres: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, ul. Tadeusza Maderskiego 3, Lubań, 83-422 Nowy Barkoczyn z
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Wykonywanie pokryć dachowych, konstrukcji dachów, montaż urządzeń służących do odprowadzania wody z powierzchni dachu. Praca jednozmianowa w godz. 7-15.
StPr/25/1204
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 000 PLN

• sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal edukacyjnych i zaplecza socjalnego, • dbanie o estetykę i higienę w przestrzeniach ogólnodostępnych, • codziennie czynności porządkowe (m.in. odkurzanie, mycie podłóg, uzupełnianie środków czystości), • dbanie o prawidłowy stan techniczny i czystość powierzonego sprzętu i mienia; • utrzymywanie porządku w pomieszczeniach przynależnych sprzątaczkom, • przygotowywanie przedmiotów do ponownego użycia (m.in. selekcja oraz czyszczenie),
StPr/25/1202
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Nauczyciel teoretycznych i praktycznych przedmiotów zawodowych - informatyka (urządzenia techniki komputerowej, systemy operacyjne, lokalne sieci komputerowe, witryny i aplikacje internetowe itp.) w szkole ponadpodstawowej. Praca z młodzieżą niesłyszącą i słabosłyszącą oraz ze spektrum autyzmu. Pensum uśrednione 16,23/19.
StPr/25/1184
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 402 PLN

- wykonywanie okresowych przeglądów obiektów budowlanych i sporządzanie dokumentacji - opracowywanie kosztorysów inwestorskich na roboty budowlane wynikające z okresowych przeglądów, zaleceń organów kontroli oraz protokołów konieczności; - opracowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane i konserwacyjne;
StPr/25/1171
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 880 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) poszukiwanie wolnych miejsc w placówkach opiekuńczo wychowawczych lub regionalnych placówkach opiekuńczo -terapeutycznych dla dzieci, wobec których sąd orzekł o umieszczeniu w instytucjonalnej pieczy zastępczej; 2) przygotowywanie skierowań i przekazywanie ich do placówek opiekuńczo wychowawczych funkcjonujących na terenie powiatu wejherowskiego; 3) gromadzenie i terminowe przekazywanie dyrektorowi placówki opiekuńczo wychowawczej lub regionalnej placówki opiekuńczo terapeutycznej dokumentacji dotyczącej dziecka umieszczonego w tej placówce, zgodnie z art. 38a ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; 4) ustalanie miejsca zamieszkania dziecka przed jego umieszczeniem w pieczy zastępczej; 5) udział w posiedzeniach zespołów ds. okresowej oceny sytuacji dziecka w placówkach opiekuńczo wychowawczych i regionalnych placówkach opiekuńczo terapeutycznych, w których przebywają dzieci z powiatu wejherowskiego; 6) prowadzenie teczek dzieci zgodnie z instrukcją kancelaryjną; 7) prowadzenie elektronicznej bazy danych zawierającej informacje o dzieciach umieszczonych w instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz informacje o terminach okresowych ocen sytuacji dziecka; 8) prowadzenie rejestru elektronicznego i papierowego dzieci skierowanych do placówek opiekuńczo wychowawczych; 9) kompletowanie dokumentacji dotyczącej usamodzielniania się wychowanków z instytucjonalnej pieczy zastępczej; 10) udzielanie wsparcia usamodzielniającym się wychowankom instytucjonalnej pieczy zastępczej; 11) współpraca z placówkami opiekuńczo wychowawczymi i regionalnymi placówkami opiekuńczo terapeutycznymi, w których przebywają dzieci pochodzące z terenu powiatu wejherowskiego, oraz ze środowiskiem lokalnym, w szczególności z ośrodkami pomocy społecznej, sądami i ich organami pomocniczymi, placówkami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, a także kościołami i związkami wyznaniowymi oraz organizacjami społecznymi, w zakresie określonym w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; 12) prowadzenie spraw związanych z dochodzeniem świadczeń alimentacyjnych na rzecz dzieci umieszczonych w instytucjonalnej pieczy zastępczej; 13)terminowe przekazywanie do Urzędu Wojewódzkiego informacji o liczbie dzieci przebywających w placówkach opiekuńczo wychowawczych funkcjonujących na terenie powiatu wejherowskiego oraz liczbie wolnych miejsc w tych placówkach; 14)terminowe przekazywanie do Urzędu Wojewódzkiego informacji o liczbie dzieci z placówek opiekuńczo wychowawczych powiatu wejherowskiego przebywających w szpitalach psychiatrycznych; 15) sporządzanie sprawozdań dotyczących instytucjonalnej pieczy zastępczej; 16) stosowanie Rzeczowego Wykazu Akt oraz przygotowanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w ramach realizacji zadań. 17) udzielanie zainteresowanym osobom informacji na temat zadań realizowanych przez Zespół ds. Instytucjonalnej Pieczy Zastępczej oraz dotyczących działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
StPr/25/1172
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 700 do 5 400 PLN

Zadania główne: a) prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, b) prowadzenie spraw związanych z wyrejestrowaniem pojazdów, c) prowadzenie spraw związanych z czasowym wycofaniem pojazdu z ruchu, d )dokonywanie wpisów w dowodach rejestracyjnych i pozwoleniach czasowych. Zadania dodatkowe: a) prowadzenie rejestrów druków ścisłego zarachowania, b) archiwizacja dokumentów. Zakres odpowiedzialności: a) z tytułu powierzonych obowiązków służbowych, b) z tytułu przestrzegania przepisów prawa pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, zasad ochrony przeciwpożarowej, przepisów o ochronie danych osobowych postanowień regulaminu organizacyjnego, c)za powierzone mienie. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy obowiązujących pracowników samorządowych. Przewiduje się możliwość zawarcia umowy o pracę na czas określony, a następnie jej przedłużenie lub zawarcie umowy na czas nieokreślony bez przeprowadzenia kolejnego naboru.
StPr/25/1175
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 6 000 PLN

Określone w art. 4 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 22 października 2004 r. o jednostkach doradztwa rolniczego (t j. Dz. U. 2024 poz. 76) m.in.prowadzenie szkoleń dla rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich. prowadzenie działalności informacyjnej wspierającej rozwój produkcji rolniczej. Wypełniania wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zagranicznych.współudział w organizacji wystaw, organizacja pokazów i innych przedsięwzięć upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji i promujących produkty i wyroby przetwórstwa rolno-spożywczego.
StPr/25/1164
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Manicure hybrydowy, klasyczny, drobne zdobienia, praca frezarką, pedicure klasyczny. Praca na dwie zmiany wg grafiku w godz. 9-19.
StPr/25/1165
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prowadzenie ćwiczeń/ przyuczenia zawodowego w ramach kursów budowlanych: Technolog robót wykończeniowych. Praca w różnych lokalizacjach na terenie woj. pomorskiego.
StPr/25/1167
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 8 000 PLN

Nauczyciel wychowania fizycznego w szkole ponadpodstawowej. Praca z młodzieżą niesłyszącą i słabosłyszącą oraz ze spektrum autyzmu.
StPr/25/1145
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 153 PLN