Zamknij

Pomoc administracyjna

Nr oferty: StPr/25/1765Dodane przez: Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "ORZEŁ" w Wejherowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Strzelecka 9, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
: 1) Prowadzenie pełnej dokumentacji i działań w ramach realizowanych projektów zawodowych; 2) Współpraca z Inspektorem Danych Osobowych; 3) Współpraca z kierownikiem gospodarczym w zakresie ewidencji składników majątku szkoły; 4) Archiwizacja dokumentów szkoły; 5) Przygotowywanie regulaminów i dokumentacji szkoły zgodnie z poleceniem dyrektora szkoły; 6) Obsługa urządzeń biurowych znajdujących się w pokoju i przyjmowanie rozmów telefonicznych; 7) Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji pracownika na stanowisku pomoc administracyjna.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
: od 4 720 do 5 400 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "ORZEŁ" w Wejherowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Strzelecka 9, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu: Halina Lademann
Numer telefonu: 58 672-25-09
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Pełna treść ogłoszenia na stronie Ośrodka: https://osw2wejherowo.ssdip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/39260_nabor-na-stanowisko-pomocnicze-i-obslugi.html 1) spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków, zlecanych przez nauczyciela oraz wykonywanie innych czynności wynikających z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia, a mianowicie: a. pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczowychowawczej, b. spełnianie w stosunku do dzieci czynności obsługowych, c. uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci, d. organizowanie wypoczynku dzieci, e. dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków, f. w razie potrzeby pełnie dyżuru przy dzieciach chorych, g. dbanie o czystość i higieniczny stan zabawek i pomocy dydaktycznych; 2) pilnowanie by osoby obce nie wchodziły do pomieszczeń w internatach i szkołach w czasie nieobecności wychowawców i nauczycieli, 3) w okresie letnim, przerw świątecznych i ferii, pełnienie dozoru nad mieniem Ośrodkawedług wcześniej ustalonego grafiku w ramach wykonywanej pracy na swoim stanowisku, 4) wykonywanie na zewnątrz prac związanych z porą roku, tj. pielęgnacja terenów zielonych,
StPr/25/1764
data rozpoczęcia pracy od 22.10.2025
wynagrodzenie od od 4 720 PLN

1) Prowadzenie pełnej dokumentacji i działań w ramach realizowanych projektów zawodowych; 2) Współpraca z Inspektorem Danych Osobowych; 3) Współpraca z kierownikiem gospodarczym w zakresie ewidencji składników majątku szkoły; 4) Archiwizacja dokumentów szkoły; 5) Przygotowywanie regulaminów i dokumentacji szkoły zgodnie z poleceniem dyrektora szkoły; 6) Obsługa urządzeń biurowych znajdujących się w pokoju i przyjmowanie rozmów telefonicznych; 7) Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji pracownika na stanowisku pomoc administracyjna.
StPr/25/1765
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 720 do 5 400 PLN

- Utrzymanie i rozwój infrastruktury IT w firmie - Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych - Wsparcie użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania - Zarządzanie siecią lokalną oraz serwerami - Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych - Konfiguracja sieci i urządzeń sieciowych - Wirtualizacja zasobów IT - Konfiguracja urzązeń Synology, Qnap,
StPr/25/1770
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 8 700 PLN

Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców. Naliczanie wynagrodzeń.
StPr/25/1758
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 5 800 PLN

Prowadzenie służbowego samochodu osobowego, prace konserwacyjne na terenie DPS.
StPr/25/1756
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 456 do 6 547 PLN

Pełna treść ogłoszenia na BIP https://pup.wejherowo.ibip.pl/public/getFile?id=301131 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku objętym konkursem: Udzielanie porad zawodowych indywidualnych i grupowych oraz udzielanie grupowych informacji zawodowych osobom bezrobotnym i poszukującym pracy. Określanie predyspozycji psychofizycznych wskazanych przy wyborze zawodu i stanowiska pracy. Udzielanie porad ułatwiających zmianę kwalifikacji lub zmianę zawodu oraz informacji o możliwościach szkolenia i przekwalifikowania. Ocena oraz uzupełnianie kompetencji cyfrowych bezrobotnych kierowanych na wsparcie w ramach projektów i programów realizowanych przez Urząd. Opracowywanie, aktualizowanie oraz upowszechnianie informacji zawodowej. Popularyzacja usług w zakresie doradztwa zawodowego wśród bezrobotnych,poszukujących pracy i pracodawców. Udział w targach pracy oraz w spotkaniach z młodzieżą stojącą przed wyborem optymalnej ścieżki kariery zawodowej w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych. Udzielanie pomocy pracodawcom w zakresie doboru kandydatów do pracy spośród bezrobotnych i poszukujących pracy oraz wspieranie rozwoju zawodowego pracodawcy i jego pracowników przez udzielanie indywidualnych porad zawodowych. Bieżące dokonywanie i aktualizowanie w systemie SI SYRIUSZ zapisów, dotyczących danych bezrobotnych. Bieżące ewidencjonowanie spraw w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Współpraca z innymi stanowiskami pracy w zakresie realizowanych zadań. Współdziałanie z innymi urzędami pracy oraz instytucjami w zakresie wymiany informacji o możliwościach wsparcia dla klientów Urzędu.
StPr/25/1751
data rozpoczęcia pracy od 20.10.2025
wynagrodzenie od od 4 840 PLN

Dokonywanie oceny stanu przygotowań ochrony ludności i obrony cywilnej, Planowanie i organizowane szkoleń, ćwiczeń i innych form edukacji mających na celu prygotowanie do reagowania na potencjonalne zagrożenia na obszarze powiatu, Opracowywanie i aktualizowanie planu zarządzania kryzysowego, realizacja zadań związanych z zapewnieniem proces kierowania działaniami w zakresie monitorowania, analizowania i prognozowania rozwoju zagrożeń, planowania, reagowania i usuwania sktuków zagrożeń na terenie powiatu.
StPr/25/1744
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 5 500 do 6 500 PLN

Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP oraz zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym pracy. Zapoznanie się obsługą urządzeń biurowych np. kserokopiarka, fax, skaner Ścisła współpraca ze stanowiskiem do spraw kadr Naliczanie wynagrodzeń osobowych i bezosobowych dla pracowników PCPR oraz sporządzanie miesięcznych list płac zgodnie z obowiązującym prawem Naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych dla pracowników PCPR Sporządzanie sprawozdań GUS, deklaracji ZUS i podatku dochodowego do US Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu Prowadzenie korespondencji z komornikiem w przypadku zajęcia wynagrodzenia pracownika PCPR Inne czynności zlecone przez bezpośredniego przełożonego oraz przez Dyrektora PCPR
StPr/25/1739
data rozpoczęcia pracy od 15.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Zakres wykonywanych czynności na stanowisku będzie obejmował: 1.Świadczenie pracy socjalnej z wykorzystaniem dostępnych metod, technik i środków. 2.Realizowanie zadań na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie i ochrony ofiar przemocy w rodzinie. 3.Realizowanie zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. 4.Diagnozowanie, analizowanie i ocenianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej. 5.Współdziałanie z grupami i społecznościami lokalnymi mające na celu rozwijanie w nich zdolności do samodzielnego rozwiązywania własnych problemów. 6.Prowadzenie pracy socjalnej przy współpracy z organizacjami, instytucjami i innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczaniu skutków negatywnych zjawisk społecznych. 7.Przygotowywanie projektów socjalnych i animacyjnych, mających na celu aktywizację podmiotów zagrożonych społecznym wykluczeniem oraz włączanie ich w życie społeczne. 8.Prowadzenie ewidencji i rejestrów, rozliczanie środków finansowych. 9.Opracowywanie sprawozdań i informacji o realizowanych działaniach. 10.Obsługa programu komputerowego Pomost. 11.Udzielanie informacji organom, instytucjom, osobom fizycznym w oparciu o obowiązujący stan prawny.
StPr/25/1727
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 5 357,25 PLN

Dostosowanie programów: umiejętność modyfikowania materiałów i wymagań, aby odpowiadały indywidualnym potrzebom ucznia. Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych: Zdolność do prowadzenia zajęć specjalistycznych i terapeutycznych. Wspomaganie procesu nauczania. Pomoc uczniowi w skupieniu uwagi, rozumieniu poleceń i notowaniu ważnych informacji. Organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Działanie na rzecz wsparcia ucznia i jego rodziny.
StPr/25/1732
data rozpoczęcia pracy od 22.10.2025
wynagrodzenie od od 5 153 PLN