Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Daj bliskim chwilę,
którą zapamiętają
Kup prezent
Zamknij

Stanowisko urzędnicze w Wydziale Środowiska

Nr oferty: StPr/25/2030Dodane przez: Starostwo Powiatowe w Wejherowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
: Zakres realizowanych zadań na tym stanowisku będzie następujący - prowadzenie spraw, należących do kompetencji starosty, dotyczących przede wszystkim: a) prowadzenie postępowań w zakresie wydania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów, b) prowadzenie postępowań w zakresie wydawania pozwoleń zintegrowanych oraz pozwoleń na wytwarzanie odpadów, c) prowadzenie identyfikacji potencjalnych historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi, wraz prowadzeniem ich wykazu d) udzielania odpowiedzi na petycje, e) udostępnianie informacji publicznej, f) udostępnianie informacji o środowisku.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
: od 5 800 do 6 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Wejherowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 58 572-94-18
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Należy złożyć następujące dokumenty: a) list motywacyjny, b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, c) kserokopie świadectw pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu d) kserokopie zaświadczeń o ukończonyc
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Zakres realizowanych zadań na tym stanowisku będzie następujący - prowadzenie spraw, należących do kompetencji starosty, dotyczących przede wszystkim: a) prowadzenie postępowań w zakresie wydania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów, b) prowadzenie postępowań w zakresie wydawania pozwoleń zintegrowanych oraz pozwoleń na wytwarzanie odpadów, c) prowadzenie identyfikacji potencjalnych historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi, wraz prowadzeniem ich wykazu d) udzielania odpowiedzi na petycje, e) udostępnianie informacji publicznej, f) udostępnianie informacji o środowisku.
StPr/25/2030
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 5 800 do 6 700 PLN

Kierownik gospodarczy w Sepecjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 dla Niesłyszących i Słaosłyszących w Wejherowie. Szczegółowe informacje dotyczące stanowiska oraz wymogów formalnych odnośnie składanych dokumentów zamieszczone są na stronie BIP Ośrodka. file:///C:/Users/j_meller/Downloads/Nab%C3%B3r_kierownik%20gospodarczy.pdf
StPr/25/2025
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 040 PLN

- projektowanie i wykonywanie reklam
StPr/25/2026
data rozpoczęcia pracy od 05.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Pełna treść ogłoszenia: https://bip.ugwejherowo.pl/artykul/wojt-gminy-wejherowo-oglasza-nabor-kandydatow-na-wolne-kierownicze-stanowisko-urzednicze-kierow-2 1) zarządzanie zespołem i przydzielanie zadań pracownikom; 2) planowanie i koordynowanie pracy referatu; 3) nadzór nad realizacją zadań projektowych i robót budowlanych w specjalności wodociągowej i kanalizacyjnej, w tym również współfinansowanych ze środków zewnętrznych; 4) kontrola i nadzór nad sprawami związanymi z umowami, zleceniami i zamówieniami w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków; 5) sprawowanie nadzoru nad wydawanymi warunkami technicznymi i zaświadczeniami w zakresie przyłączeń do sieci; 6) merytoryczne wspieranie przy ubieganiu się o dofinansowania zewnętrzne na realizację działań w zakresie powierzonych inwestycji referatu zamówień publicznych i funduszy zewnętrznych; 7) współpraca i komunikowanie się z innymi podmiotami zajmującymi się inwestycjami na obszarze Gminy; 8) planowanie zadań inwestycyjnych i wydatków na ich prowadzenie; 9) udział w Gminnym Zespole Uzgadniania Dokumentacji - uzgadnianie i opiniowanie zewnętrznych dokumentacji projektowych; 10) nadzór i kontrola nad odbiorami przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych; 11) koordynowanie procesu projektowania inwestycji gminnych z zakresu referatu; 12) sprawowanie kontroli i nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami; 13) opracowywanie sprawozdań z prowadzonej działalności inwestycyjnej; 14) udział w procedurach odbiorowych; 15) nadzór i kontrola nad bieżącym utrzymaniem obiektów gminnych związanych z gospodarką wod. - kan. oraz sieciami wodociągowymi i kanalizacyjnymi.
StPr/25/2009
data rozpoczęcia pracy od 22.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1)sporządzanie wniosków częściowych i końcowych, które są podstawą do otrzymania dofinansowania, 2)sprawdzanie faktur i innych dokumentów pod kątem formalnym, rachunkowym, me-rytorycznym, a także pod kątem zgodności z umowami i przepisami UE, 3)odpowiednie ewidencjonowanie wszystkich wydatków, sporządzanie i przechowywa-nie dokumentów księgowych, 4)regularne przygotowywanie i przekazywanie sprawozdań o postępach w realizacji pro-jektu, w tym o ponoszonych wydatkach i osiąganych wskaźnikach, 5)kontrolowanie zgodności wydatków z budżetem i harmonogramem projektu oraz nad-zorowanie płynności finansowej, 6)analiza wniosków o udzielenie wsparcia w ramach usług społecznych 7)kontrolowanie prawidłowości wykonania zawartych umów w środowiskach odbiorców ostatecznych, 8)współpraca z wykonawcami usług w zakresie zawartych umów 9)zarządzanie rachunkiem bankowym projektu, dokonywanie płatności i rozliczanie zo-bowiązań finansowych, 10)sprawdzanie, czy projekt jest realizowany zgodnie z umową, harmonogramem i celami, w tym zgodność z wymogami np. EFS, programami zewnętrznymi itp., 11)weryfikacja kwalifikowalności wydatków i ich zgodności z przeznaczeniem określo-nym w budżecie projektu, 12)przygotowanie dokumentacji na potrzeby kontroli przeprowadzanych przez instytucję zarządzającą, a także przez inne podmioty kontrolne, 13)opracowywanie planów finansowych, harmonogramów realizacji projektu oraz proce-dur działania, 14)zarządzanie przepływem informacji, w tym korespondencją związaną z projektem, oraz współpraca z zespołem projektowym, 15)podejmowanie decyzji operacyjnych dotyczących projektu i udzielanie wsparcia mery-torycznego, 16)zapewnienie prawidłowej archiwizacji całej dokumentacji związanej z projektem, 17)udzielanie informacji o zasobach usługowych CUS.
StPr/25/2020
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 780 PLN

- Utrzymanie i rozwój infrastruktury IT w firmie - Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych - Wsparcie użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania - Zarządzanie siecią lokalną oraz serwerami - Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych - Konfiguracja sieci i urządzeń sieciowych - Wirtualizacja zasobów IT - Konfiguracja urzązeń Synology, Qnap, Oferta również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
StPr/25/2016
data rozpoczęcia pracy od 03.12.2025
wynagrodzenie od od 8 700 PLN

- tworzenie akcji marketingowych - obsługa leadów sprzedażowych - kontakt z kierowcą
StPr/25/2017
data rozpoczęcia pracy od 03.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

organizacja pracy warsztatu mechanicznego Spółki, prawidłowe dysponowanie środkami transportowymi i zabezpieczenie prawidłowego ich wykorzystania, dbanie o należyty stan taboru samochodowego Spółki oraz przestrzeganie terminów przeglądów, podejmowanie działań mających na celu utrzymanie budynków i budowli Spółki, w dobrym stanie technicznym, zgodnym z jego przeznaczeniem, organizowanie okresowych przeglądów stanu technicznego budynków i ich instalacji, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, kontrola nad prawidłowym zużyciem paliwa przez kierowców i operatorów maszyn zgodnie z normami zakładowymi, prawidłowa gospodarka paliwami, olejami, ogumieniem, organizowanie i kontrolowanie procesów konserwacji i utrzymania technicznego maszyn i urządzeń
StPr/25/2019
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2026
wynagrodzenie od od 8 000 PLN

Do zadań strażnika (po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowoego) należeć będzie ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych wraz z pozostałymi zadaniami określonymi w art. 11 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych (Dz.U.2021.1763 t.j. z dnia 2021.09.29)
StPr/25/2012
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

Pełna treść ogłoszenia: https://bip.ugwejherowo.pl/artykul/wojt-gminy-wejherowo-oglasza-nabor-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-inwes W zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków m.in.: a) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z umowami, zleceniami i zamówieniami w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków; b) uzgadnianie treści warunków technicznych i zaświadczeń w zakresie przyłączeń do sieci; c) udział w Gminnym Zespole Uzgadniania Dokumentacji - uzgadnianie i opiniowanie zewnętrznych dokumentacji projektowych; W zakresie inwestycji i remontów m.in.: a) planowanie inwestycji gminnych w zakresie wodociągów i kanalizacji; b) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z umowami, zleceniami i zamówieniami na potrzeby inwestycji i remontów, opracowywanie materiałów (specyfikacji istotnych warunków zamówienia) dla złożenia ofert na wykonanie robót wodociągowych i kanalizacyjnych; c) koordynowanie procesu projektowania dla inwestycji gminnych; d) sprawowanie kontroli i nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami, prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie dokumentacji; e) opracowywanie sprawozdań z prowadzonej działalności inwestycyjnej; f) udział w procedurach odbiorowych; g) zgłaszanie do nadzoru budowlanego wykonanych obiektów infrastruktury wod.-kan. celem odbioru i dopuszczenia do użytkowania; h) sporządzanie dokumentów OT dla wykonanych obiektów infrastruktury wod.-kan.
StPr/25/2010
data rozpoczęcia pracy od 22.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN