Zamknij

Inspektor branży drogowej w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony

Nr oferty: StPr/25/2071Dodane przez: Urząd Miejski w Wejherowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 12 Marca 195, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
: Szczegółowe informacje na temat oferty pracy zamieszczone są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wejherowie (bip.wejherowo.pl) w zakładce Praca-Oferty oraz na tablicy informacyjnej mieszczącej się w budynku Urzędu Miejskiego w Wejherowie, Plac Jakuba Wejhera 8 oraz przy ul. 12 Marca 195. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych, sporządzanie sprawozdań, opracowanie zestawień tabelarycznych, pisanie pism, wniosków, notatek, weryfikacja dokumentów budowlanych, nadzór nad realizacją zapisów umowy. Nadzorowanie realizacji umów na roboty budowlane i usługi projektowe. Udział w przygotowywaniu OPZ i postanowień umownych, opracowywanie dokumentów OP i PT. Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym- poniedziałek w godzinach- 7:30-17:00, wtorek, środa, czwartek- 7:30-15:30, piatek - 7:30-14:00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
: od 4 870 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Urząd Miejski w Wejherowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: list motywacyjny własnoręcznie podpisany, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebie
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Pełna treść ogłoszenia dostępna na stronie: https://pup.wejherowo.ibip.pl/public/?id=221459 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku objętym konkursem: Realizacja zadań związanych z Krajowym Funduszem Szkoleniowym, a w szczególności udzielanie pomocy podmiotom poprzez finansowanie kształcenia ustawicznego. Przyjmowanie i weryfikowanie złożonych wniosków o dofinansowanie działań realizowanych w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Przygotowywanie, monitoring i rozliczanie umów w sprawie finansowania kosztów związanych z Krajowym Funduszem Szkoleniowym. Sporządzanie sprawozdań i informacji na potrzeby statystyki w zakresie powierzonych zadań. Wykonywanie powierzonych obowiązków w oparciu o system informatyczny SYRIUSZ, EZDok. Współpraca z innymi stanowiskami pracy w zakresie realizowanych zadań. Warunki pracy na stanowisku Godziny pracy Urzędu: poniedziałek: godziny 08:15 - 17:15, wtorek czwartek: godziny 07:15 -15:15, piątek: godziny 07:15 - 14:15. Praca na stanowisku komputerowym z podstawowym wyposażeniem i oprogramowaniem powyżej 4 godz. dziennie. Praca administracyjno biurowa, siedząca. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy.Występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Brak wind dla niepełnosprawnych. Umowa o pracę na czas określony, pełny etat. Wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Wejherowie wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora. 4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
StPr/25/2073
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 840 do 7 800 PLN

Szczegółowe informacje na temat oferty pracy zamieszczone są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wejherowie (bip.wejherowo.pl) w zakładce Praca-Oferty oraz na tablicy informacyjnej mieszczącej się w budynku Urzędu Miejskiego w Wejherowie, Plac Jakuba Wejhera 8 oraz przy ul. 12 Marca 195. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych, sporządzanie sprawozdań, opracowanie zestawień tabelarycznych, pisanie pism, wniosków, notatek, weryfikacja dokumentów budowlanych, nadzór nad realizacją zapisów umowy. Nadzorowanie realizacji umów na roboty budowlane i usługi projektowe. Udział w przygotowywaniu OPZ i postanowień umownych, opracowywanie dokumentów OP i PT. Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym- poniedziałek w godzinach- 7:30-17:00, wtorek, środa, czwartek- 7:30-15:30, piatek - 7:30-14:00.
StPr/25/2071
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2026
wynagrodzenie od od 4 870 PLN

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: 1.Prowadzenie ewidencji pomocniczej z zakresu sprzętu informatyki i łączności oraz dbanie o właściwe powierzenie w/w mienia użytkownikom końcowym. 2.Sprawowanie ogólnej pieczy nad użytkowanym przez jednostkę majątkiem oraz koordynowanie działaniami inwentaryzacyjnymi prowadzonymi na terenie jednostki. 3.Zapewnienie poprzez współdziałanie z Wydziałem Łączności i Informatyki KWP w Gdańsku niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego Komendy Powiatowej Policji w Wejherowie. 4.Prowadzenie podręcznych magazynów łączności i informatyki oraz niezbędnej ewidencji wydanych materiałów. 5.Drobne naprawy sprzętu komputerowego oraz usuwanie usterek. 6.Zakładanie i usuwanie kont w systemie SIDAS. 7.Rozliczenie funkcjonariuszy i pracowników z przydzielonego sprzętu. 8.Koordynowanie zakupów sprzętu i materiałów w ramach dofinansowania z Funduszu Wsparcia Policji. 9.Wykonywanie zadań wynikających z wewnętrznych decyzji. 10.Archiwizowanie dokumentów. 11.Prowadzenie postępowań szkodowych. 12.Aktualizacja oprogramowania antywirusowego.
StPr/25/2067
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 945,50 PLN

W zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków m.in.: a) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z umowami, zleceniami i zamówieniami w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków; b) uzgadnianie treści warunków technicznych i zaświadczeń w zakresie przyłączeń do sieci; c) udział w Gminnym Zespole Uzgadniania Dokumentacji - uzgadnianie i opiniowanie zewnętrznych dokumentacji projektowych; W zakresie inwestycji i remontów m.in.: a) planowanie inwestycji gminnych w zakresie wodociągów i kanalizacji; b) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z umowami, zleceniami i zamówieniami na potrzeby inwestycji i remontów, opracowywanie materiałów (specyfikacji istotnych warunków zamówienia) dla złożenia ofert na wykonanie robót wodociągowych i kanalizacyjnych; c) koordynowanie procesu projektowania dla inwestycji gminnych; d) sprawowanie kontroli i nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami, prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie dokumentacji; e) opracowywanie sprawozdań z prowadzonej działalności inwestycyjnej; f) udział w procedurach odbiorowych; g) zgłaszanie do nadzoru budowlanego wykonanych obiektów infrastruktury wod.-kan. celem odbioru i dopuszczenia do użytkowania; h) sporządzanie dokumentów OT dla wykonanych obiektów infrastruktury wod.-kan.
StPr/25/2068
data rozpoczęcia pracy od 19.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

Pełna treść ogłoszenia: https://bip.ugwejherowo.pl/artykul/wojt-gminy-wejherowo-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-elektroenergetyc 1) prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym - zarządzanie, rozliczanie bieżących kosztów za energię elektryczną, konserwację i naprawę, weryfikacja merytoryczna i rachunkowa kalkulacji i faktur w terminie płatności zgodnie z zawartymi umowami; 2) analiza i zgłaszanie uwag do dokumentacji projektowej inwestycji gminnych w zakresie branży elektrycznej, energetycmej, teletechnicznej, IT, zarządzania obiektem; 3) przygotowywanie materiałów przetargowych do przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie prac Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej dotyczącym inwestycji, remontów i eksploatacji obiektów gminnych i oświetlenia drogowego, zakupu energii elektrycznej i paliwa gazowego dla obiektów gminnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych; 4) przygotowanie, realizacja, koordynacja, nadzór i rozliczanie elektrycznych i energetycznych zadań inwestycyjnych (przekazywanie placu budowy, kontrola postępu przeprowadzanych inwestycji, dokumentowanie, udział w odbiorach); 5) rozliczanie finansowe zakończonych inwestycji - sporządzanie druków OT; 6) prowadzenie spraw gwarancyjnych i eksploatacyjnych; 7) prowadzenie korespondencji i spraw wpływających do Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej w zakresie branży elektrycznej, energetycznej, teletechnicznej, OZE; 8) analiza zużycia energii elektrycznej i gazu na potrzeby zarządzania kosztami i doboru optymalnej taryfy i parametrów mocy zamówionej w obiektach gminnych; 9) sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówienia publicznego w zakresie zawartych umów na dostawę energii elektrycznej dla obiektów gminnych, w tym oświetlenia drogowego, ze szczególnym uwzględnieniem obiektów z instalacjami OZE; 10) sporządzanie sprawozdań o zużyciu energii elektrycznej i paliwa gazowego na potrzeby GUS oraz innych instytucji; (...)
StPr/25/2063
data rozpoczęcia pracy od 19.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

Pełna treść ogłoszenia: https://bip.ugwejherowo.pl/artykul/wojt-gminy-wejherowo-oglasza-nabor-kandydatow-na-wolne-kierownicze-stanowisko-urzednicze-kierow-3 1) zarządzanie zespołem i przydzielanie zadań pracownikom; 2) planowanie i koordynowanie pracy referatu; 3) nadzór nad realizacją zadań projektowych i robót budowlanych w specjalności wodociągowej i kanalizacyjnej, w tym również współfinansowanych ze środków zewnętrznych; 4) kontrola i nadzór nad sprawami związanymi z umowami, zleceniami i zamówieniami w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków; 5) sprawowanie nadzoru nad wydawanymi warunkami technicznymi i zaświadczeniami w zakresie przyłączeń do sieci; 6) merytoryczne wspieranie przy ubieganiu się o dofinansowania zewnętrzne na realizację działań w zakresie powierzonych inwestycji referatu zamówień publicznych i funduszy zewnętrznych; 7) współpraca i komunikowanie się z innymi podmiotami zajmującymi się inwestycjami na obszarze Gminy; 8) planowanie zadań inwestycyjnych i wydatków na ich prowadzenie; 9) udział w Gminnym Zespole Uzgadniania Dokumentacji uzgadnianie i opiniowanie zewnętrznych dokumentacji projektowych; 10) nadzór i kontrola nad odbiorami przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych;
StPr/25/2064
data rozpoczęcia pracy od 19.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU: l) wystawianie faktur sprzedaży Gminy Wejherowo; 2) wystawianie korekt faktur 3)wysyłka wystawionych faktur do systemu KSEF 4)prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży VAT oraz rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym analiza i kontrola poprawności dokumentów podlegających rozliczeniu VAT, 5)sporządzanie rejestrów z zakupu i sprzedaży VAT, 6)składanie miesięcznych deklaracji VAT, obliczanie podatku do zwrotu oraz sporządzanie odpowiednich wniosków i dokumentacji do otrzymania zwrotu, 7)współpraca z referatami merytorycznymi w celu uzyskania danych do prawidłowego fakturowania należności gminy, 8)współpraca z pracownikami ds. księgowości w procesie windykacji fakturowanych należności, 9)przygotowywanie akt do przekazania do archiwum. W zakresie pozostałych czynności: l) wykonywanie innych prac zleconych doraźnie przez przełożonego i Wójta Gminy. W zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków m.in.: a) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z umowami, zleceniami i zamówieniami w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków; b) uzgadnianie treści warunków technicznych i zaświadczeń w zakresie przyłączeń do sieci; c) udział w Gminnym Zespole Uzgadniania Dokumentacji - uzgadnianie i opiniowanie zewnętrznych dokumentacji projektowych; W zakresie inwestycji i remontów m.in.: a) planowanie inwestycji gminnych w zakresie wodociągów i kanalizacji; b) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z umowami, zleceniami i zamówieniami na potrzeby inwestycji i remontów, opracowywanie materiałów (specyfikacji istotnych warunków zamówienia) dla złożenia ofert na wykonanie robót wodociągowych i kanalizacyjnych; c) koordynowanie procesu projektowania dla inwestycji gminnych; d) sprawowanie kontroli i nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami, prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie dokumentacji; e) opracowywanie sprawozdań z prowadzonej działalności inwestycyjnej; f) udział w procedurach odbiorowych; g) zgłaszanie do nadzoru budowlanego wykonanych obiektów infrastruktury wod.-kan. celem odbioru i dopuszczenia do użytkowania; h) sporządzanie dokumentów OT dla wykonanych obiektów infrastruktury wod.-kan. . INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU : l) wymiar etatu: pełen etat planowane zatrudnienie od połowy stycznia 2026 r. 2)wynagrodzenie: zgodne z Regulaminem Wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wejherowo wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Wejherowo Nr 4/2025 z dnia 14 stycznia 2025 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Wejherowo Regulaminu Wynagradzania pracowników samorządowych z poźn.zm.; 3)warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w siedzibie jednostki, praca w zespole, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, obsługa klienta; 4)miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań. Praca będzie się odbywała w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Wejherowo. Budynek jest wyposażony w windę oraz podjazd dla wózków inwalidzkich. Szerokość drzwi wejściowych umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem, toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich usytuowana na parterze budynku. IV.WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: w miesiącu 11/2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 0/0.
StPr/25/2053
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU: 1) Obsługa biura obsługi klienta referatu finansowego, 2) Obsługa faktur zakupowych wysłanych przez informatyczny system KSEF, 3) Koordynacja zaopatrzenia w artykuły biurowe referatu finansowego, 4) Obsługa wysyłki korepondencji referatu finansowego, 5) Prowadzenie ewidencji księgowej dla opłat, 6) przygotowywanie akt do przekazania do archiwum. W zakresie pozostałych czynności: vykonywanie innych prac zleconych doraźnie przez przełożonego i Wójta Gminy.
StPr/25/2054
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

Zgodnie z wymaganiami określonymi w zawodzie pielęgniarki.
StPr/25/2038
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2026
wynagrodzenie od od 5 731 do 6 877 PLN

- utrzymanie w pełnej sprawności urządzeń w zakresie funkcjonowania obiektów basenowych - przeprowadzanie przeglądów maszyn i urządzeń techniki basenowej wraz z chlorownią, instalacji dozowania chloru, instalacji ciepła, instalacji wentylacji, instalacji elektrycznej -usuwanie awarii i usterek - prowadzenie dokumentacji zgodnych z procedurami - utrzymanie czystości niecek basenowych - prace konserwacyjne
StPr/25/2041
data rozpoczęcia pracy od 10.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 100 PLN