Zamknij

7 najlepszych gadżetów reklamowych na firmową konferencję

09:23, 17.07.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 09:24, 17.07.2020

Dyskusja, omawianie problemów, znajdywanie rozwiązań, wymienianie opinii na tematy innowacji, możliwość poznania nowych osób, wymiany doświadczeń i nawiązania kontaktów – z reguły po to organizowane są konferencje firmowe. Jednak jest to też dobra okazja, aby wypromować swoją firmę. Zwiększeniu skuteczności dotarcia do świadomości gości sprzyja podarowanie upominku – może akurat przekona drugą osobę do zainteresowania się naszą marką?

Przygotowanie wizerunkowe

Na konferencjach branżowych obecnych jest dużo firm konkurencyjnych, które mają podobny cel – budowanie wizerunku marki. Dlatego ważne, żeby za pomocą rozdawanych gadżetów konferencyjnych wyróżnić się na tle innych. Upominki muszą być przede wszystkim atrakcyjne, użyteczne, dobre jakościowo, ale nie rujnujące budżetu firmy. Co warto opatrzeć logo firmy, żeby spełniało te kryteria i zaskoczyło gości? Popularne długopisy, pendrive, torby reklamowe, a może oryginalny kubek szklany? Praktyczny i uniwersalny – https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/kubki-szklane/ – na pewno każdemu się przyda.

Jakie gadżety firmowe najlepiej przygotować?

Wybór upominków firmowych jest etapem strategii marketingowej, dlatego powinien być przemyślany i dopasowany do pozostałych materiałów rozdawanych na konferencji. Gadżety powinny zostać dobrane do typu konferencji oraz odpowiadać potrzebom gości. Możliwości jest wiele, wszystko zależy od organizatora i jego pomysłowości. Poniżej przedstawiamy listę 7 najlepszych gadżetów reklamowych na firmową konferencję:

  • Ceramika reklamowa: filiżanki, kufle, zestawy ceramiczne, kubki szklane z logo – popularne, przydatne i użyteczne. Ze względu na wielkość są doskonałą powierzchnią na wyeksponowanie znaków czy kolorów firmowych. Dodatkową zaletą jest to, że mogą również służyć do przechowywania różnych rzeczy na biurku.
  • Torby reklamowe: to w nich umieszczane są materiały konferencyjne (np. broszurki reklamowe i inne papiery informacyjne) oraz pozostałe gadżety firmowe. Materiałowa torba dobrej jakości z widocznym logo jest jednym z popularniejszych upominków konferencyjnych ze względu na jej dalszą użyteczność. Tkaninowe torby wpisują się w obecnie panujący trend „eko”, co może pozytywnie wpłynąć na wizerunek firmy.
  • Breloczki, smycze: drobne i praktyczne dodatki, które odpowiadają na potrzeby gości, którzy chętnie z nich korzystają.
  • Notesy i długopisy: artykuły piśmiennicze są zawsze trafionym pomysłem dla uczestników konferencji, którzy mogą skorzystać z nich w celu zanotowania ciekawych i przydatnych informacji.
  • Gadżety elektroniczne: np.: latarka na USB, cyfrowa ramka na zdjęcie, powerbank, kalkulator, głośnik, czy cieszący się popularnością pendrive, na którego można wgrać materiały z konferencji, aby uczestnicy mogli spokojnie przejrzeć je ponownie.
  • Upominki osobiste lub kreatywne: mają za zadanie zaskoczyć, zasada jest prosta: im bardziej oryginalny prezent, tym lepiej. Pomysłów jest wiele, a cel jeden – gadżet ma służyć w życiu codziennym po zakończeniu konferencji.

Zalety gadżetów reklamowych:

  • Efektywna i tania forma promocji, wymagająca niewielkich nakładów finansowych
  • Zapewniają obecność marki w sytuacjach codziennych osób, które zostały obdarowane
  • Budują rozpoznawalność, świadomość i wizerunek marki, dzięki umieszczonym logo i kolorystyce na akcesoriach
  • Mogą budować lojalność wśród potencjalnych klientów

Wybierając gadżety firmowe trzeba zadbać o wygląd logo – musi być widoczne, ale nie nachalne. Może warto dorzucić jakiś humorystyczny tekst lub zabawny obrazek? Warto pamiętać także o zadbaniu o trwałość logo, jakość i funkcjonalność produktów, tak aby mogły służyć długi czas i kreowały wizerunek firmy jako profesjonalisty, z którym chce się budować i utrzymywać relację.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%