Zamknij

Korzyści dla jubilera z udziału w plebiscycie branżowym ORŁY Jubilerstwa

09:24, 03.09.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 09:24, 03.09.2020

Zalety brania udziału w konkursach, festiwalach oraz plebiscytach dla przedsiębiorców wydają się być mętne jak większość regulaminów tych przedsięwzięć. Trudno wówczas zorientować się do czego w zasadzie potrzebne nam certyfikaty, jeśli nie wiemy na jakiej podstawie są przyznawane lub jakie aspekty działalności firmy sprawdzają. Ten problem nie istnieje w plebiscycie Orły Jubilerstwa i zaraz dowiecie się dlaczego.

Orły Jubilerstwa pod lupką

Analizując regulamin oraz zasady plebiscytu Orły, można łatwo stwierdzić, iż wszystko jest przejrzyste, logiczne i proste. W tekście nie można doszukać się błędów czy nieścisłości, a wszystkie reguły mają sens. Regulamin jest rozbudowany, a zawarte w nim tezy zawierają najważniejsze informacje dotyczące przeprowadzania Orłów Jubilerstwa:

  1. Udział w plebiscycie jest darmowy.
  2. Nie ma konieczności wysyłania listów polecających, dokonywania opłaty wpisowej lub rejestracyjnej, ani pisania płatnych SMS-ów (potwierdzenie bezpłatności).
  3. W każdym mieście wygrywa ta firma, który uzyska średnią ocen z portali typu Facebook, Groupon, Jakieopinie, PanoramaFirm, Ceneo itd. w wysokości 8/10 pkt lub wyższej.
  4. Organizatorzy posługują się powszechnie dostępnymi w Internecie danymi.
  5. Każdy może sprawdzić samodzielnie noty końcowe firm.

Jak się zgłosić do plebiscytu

Zgłoszenie do plebiscytu Orły Jubilerstwa jest bardzo proste i zajmuje tylko chwilkę. Wystarczy wejść na stronę internetową plebiscytu Orły Jubilerstwa (link: https://www.orlyjubilerstwa.pl/) i kliknąć w złoty przycisk ZGŁOŚ SIĘ, zlokalizowany na górze witryny. W razie dodatkowych pytań, można skorzystać z infolinii lub internetowego chatu z konsultantem (białe okno z prawej strony przeglądarki). W formularzu podajemy tylko nazwę firmy, adres oraz telefon do kontaktu.

Zalety korzystania z plebiscytu Orły Jubilerstwa

  • Darmowa reklama Twojego przedsiębiorstwa w Internecie,
  • Informacja z setek witryn o poziomie zadowolenia z Twoich usług,
  • Materiały marketingowe, które możesz umieścić gdzie tylko chcesz,
  • Wiedza jak wypada Twoje przedsiębiorstwo na tle podobnych firm w powiecie/mieście oraz w kraju
  • Okazja do tego, by poznać społeczność jubilerów w całej Polsce.
(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%