Zamknij

Mobilny fryzjer. Jak zdobyć klientów?

00:00, 30.10.2021 artykuł sponsorowany

Usługi mobilnego fryzjera są świetnym pomysłem dla osób rozpoczynających karierę we fryzjerstwie. To także dobra metoda dla tych, którzy działają na wsiach lub bardzo rozległych terytorialnie miastach, gdzie trudno jest lokalnej społeczności sprawnie się przemieszczać. Wówczas mobilny fryzjer staje się ogromnym ułatwieniem w codziennej organizacji czasu, co przekłada się na wielu zainteresowanych naszymi usługami klientów. Ich zdobywanie, szczególnie w początkowej fazie prowadzenia działalności, nie należy jednak do najprostszych.

Naklej reklamę

Skoro zdecydowałeś się na usługi fryzjera mobilnego, to musisz posiadać firmowy samochód lub skuter. Powinien on jednocześnie posłużyć Ci jako powierzchnia reklamowa Twojej działalności. Wystarczy zamówić w drukarni naklejki promocyjne, by przykuć wzrok przechodniów. Ważne jest, by istotne dane były widoczne. Najważniejszą jest rodzaj świadczonych usług oraz Twój numer telefonu. Wszystko to, co wstawisz pomiędzy, może: zapadać w pamięć, intrygować lub wydać się zabawne, finalnie jednak klienci muszą wiedzieć, jak Cię odnaleźć, gdy zajdzie taka potrzeba.

Portale społecznościowe górą

Z portali społecznościowych korzysta dziś już prawie każdy. Nie sposób więc pomijać ich mocy podczas promowania swoich usług. Profil na Facebooku to absolutne minimum, ale nie wystarczy tylko jego założenie. Na tym praca promocyjna się nie kończy. Firmowy profil musi żyć, a więc dodawać posty – w postaci bieżących wiadomości, nowych technik fryzjerskich, kolejnych szkoleń, które ukończyłeś oraz metamorfoz wizerunków, których dokonałeś. Musisz znaleźć na to czas od samego początku. By zapewnić sobie obserwujących poleć profil znajomym, pokaż wybrane posty na lokalnych grupach społecznościowych lub wykup płatne reklamy.

Zabierz się za Orły Fryzjerstwa

Kiedy zyskasz już renomę w swojej okolicy, sprawdź, czy dobrym rozwiązaniem nie będzie wzięcie udziału w plebiscycie. Internetowy ranking, o którym mowa, nazywa się Orły Fryzjerstwa. Co roku wyłania on najlepiej ocenianych fryzjerów we wszystkich miastach w Polsce. Jury, wybierające laureatów składa się zaś ze wszystkich klientów usług fryzjerskich, którzy zdecydowali się przyznać ocenę przedsiębiorców w witrynach typu Google, Zumi, czy Facebook. Każdy głos ma tutaj znaczenie, jednak inna jest jego wartość w zależności od portalu, w którym został dodany. Większą wagę mają tutaj te, w których każdy oceniający jest zweryfikowanym użytkownikiem, mogącym przyznać ocenę tylko jeden raz. Analogicznie, niższą wartość przypisuje się liczbom z portali, gdzie można wielokrotnie je dodawać.

Orły Fryzjerstwa tworzą więc ranking nad rankingi, w którym obecność możliwa jest tylko wtedy, gdy w danym roku firma uzyska przynajmniej osiem z dziesięciu punktów. Jest to nie tylko ogromne wyróżnienie, ale również możliwość wykorzystania wygranej do własnej promocji. Dla każdego laureata gwarantowane jest zamieszczenie danych przedsiębiorstwa na ogólnodostępnej w Internecie liście zwycięzców, która wyświetla się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google. Opcjonalnie można także wykupić pakiet materiałów promocyjnych, które pozwalają na dowolne pochwalenie się zwycięstwem – w mediach społecznościowych, na breloczkach lub firmowym aucie. Znak Orłów Fryzjerstwa wzbudza ogromne zaufanie u potencjalnych klientów, co na pewno przyniesie Ci korzyści w przyszłości.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%