Zamknij

Ograniczenia w działalności Urzędu Miasta w Rumi

13:50, 17.07.2024 Aktualizacja: 08:42, 18.07.2024
Skomentuj fot. archiwum UM Rumia fot. archiwum UM Rumia

Ze względu na zalanie kondygnacji „0” w urzędzie miejskim, mieszkańcy są proszeni o tymczasowe nieodwiedzanie instytucji. Bieżące sprawy można załatwić przez internet lub telefonicznie. 

Jeśli jednak wizyta w urzędzie okaże się konieczna, uprasza się aby umówić termin telefonicznie. Najważniejsze numery telefonów:

  • Biuro Obsługi Mieszkańców – 58 679 65 00
  • Ewidencja Działalności Gospodarczej – 58 679 65 11
  • Ewidencja ludności – 58 679 65 77
  • Dowody osobiste – 58 679 65 28
  • Profil Zaufany – 58 679 65 67
  • Referat Gospodarowania Odpadami – 58 679 65 31
  • Wydział Spraw Społecznych – 58 679 65 39

Wszelkie zapytania można też kierować mailowo na adres: [email protected]. Dostępna jest również platforma Cyfrowy Urząd, pod adresem: cu.rumia.eu. Miejski Zespół Zarządzania Kryzysowego jest w stałym kontakcie ze służbami usuwającymi skutki nawałnicy na terenie miasta.

(Monika Fischer / UM Rumia)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%