Zamknij

Specjalista do spraw programów-stażysta w Dziale Programów Rynku Pracy

Nr oferty: StPr/25/1454Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy Wejherowo

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Usługowa 11, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
: Pełna treść ogłoszenia dostępna na stronie: https://pup.wejherowo.ibip.pl/public/?id=221459 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku objętym konkursem: 1. Realizacja zadań w zakresie staży, bonów na zasiedlenie, prac interwencyjnych, świadczeń integracyjnych, zatrudnienia wspieranego, dofinansowania wynagrodzenia bezrobotnego 50+ (poszukującego 60+) m. in. poprzez: - przyjmowanie i wstępną weryfikację złożonych wniosków, - przygotowywanie umów w sprawie organizacji danej formy wsparcia, - monitoring i rozliczanie umów, - przeprowadzenie wizyt monitorujących realizację zawartych umów. 2. Prowadzenie spraw z zakresu refundacji kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania stażu oraz opieki nad dzieckiem/osobą zależną. 3. Sporządzanie comiesięcznych informacji dot. zaangażowania środków wynikających z zawartych umów. 4. Dążenie do optymalnej efektywności zatrudnieniowej i kosztowej realizowanych zadań. 5. Podejmowanie i utrzymanie stałego kontaktu z klientami instytucjonalnymi. 6. Wykonywanie powierzonych obowiązków w oparciu o system informatyczny SYRIUSZ, eDOK, SOW. 7. Współpraca z innymi stanowiskami pracy w zakresie realizowanych zadań
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
: od 4 780 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy Wejherowo
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Usługowa 11, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu: Joanna Łęgowska
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pełny wykaz dokumentów: https://pup.wejherowo.ibip.pl/public/?id=221459 Oferty zawierające wymagane dokumenty można przesłać w terminie do dnia 1 września 2025 roku za pośrednictwem poczty na adres Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie, 84-200 Wejhero
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Pełna treśĆ ogłoszenia dostępna na stronie: https://pup.wejherowo.ibip.pl/public/getFile?id=300363 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku objętym konkursem: - Obsługa sekretariatu Dyrektora Urzędu tj. przygotowywanie i obsługa narad oraz spotkań organizowanych przez Dyrektora, prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora. - Techniczna obsługa Powiatowej Rady Rynku Pracy. - Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Urzędu, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej do Urzędu, w systemie tradycyjnym i w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją oraz zapewnienie jej prawidłowego obiegu. - Ewidencja korespondencji wychodzącej i przekazywanie jej na pocztę oraz sprawdzanie i opis merytoryczny dowodów księgowych przychodzących z Poczty Polskiej. - Obsługa poczty elektronicznej Urzędu, poczty elektronicznej PSZ oraz ogólnopolskiej platformy teleinformatycznej ePUAP. - Obsługa centrali telefonicznej w sekretariacie. - Przyjmowanie i kierowanie klientów do właściwych komórek merytorycznych. - Zamawianie pieczęci i prowadzenie ewidencji wydanych pieczęci oraz merytoryczny opis dowodów księgowych. - Prenumerata, przyjmowanie i rozdział prasy, sprawdzanie ilości i wartości prasy z otrzymanym dowodem dostawy. - Zapewnienie prawidłowej eksploatacji samochodu służbowego w trakcie jego używania, zgłaszanie potrzeb wykonywania przeglądu okresowego samochodu służbowego, wystawianie i ewidencjonowanie kart drogowych oraz miesięczne rozliczanie zużycia paliwa. - Bieżąca i ścisła współpraca z Biurem Obsługi Klienta Urzędu. - Współpraca z innymi stanowiskami pracy w zakresie realizowanych zadań
StPr/25/1453
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 780 PLN

Pełna treść ogłoszenia dostępna na stronie: https://pup.wejherowo.ibip.pl/public/?id=221459 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku objętym konkursem: 1. Realizacja zadań w zakresie staży, bonów na zasiedlenie, prac interwencyjnych, świadczeń integracyjnych, zatrudnienia wspieranego, dofinansowania wynagrodzenia bezrobotnego 50+ (poszukującego 60+) m. in. poprzez: - przyjmowanie i wstępną weryfikację złożonych wniosków, - przygotowywanie umów w sprawie organizacji danej formy wsparcia, - monitoring i rozliczanie umów, - przeprowadzenie wizyt monitorujących realizację zawartych umów. 2. Prowadzenie spraw z zakresu refundacji kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania stażu oraz opieki nad dzieckiem/osobą zależną. 3. Sporządzanie comiesięcznych informacji dot. zaangażowania środków wynikających z zawartych umów. 4. Dążenie do optymalnej efektywności zatrudnieniowej i kosztowej realizowanych zadań. 5. Podejmowanie i utrzymanie stałego kontaktu z klientami instytucjonalnymi. 6. Wykonywanie powierzonych obowiązków w oparciu o system informatyczny SYRIUSZ, eDOK, SOW. 7. Współpraca z innymi stanowiskami pracy w zakresie realizowanych zadań
StPr/25/1454
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 780 PLN

Praca biurowa polegająca na wykonywaniu czynności administracyjnych w Referacie Rejestracji Pojazdów.
StPr/25/1448
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

opieka nad mieszkańcami domu pomocy społecznej
StPr/25/1429
data rozpoczęcia pracy od 15.09.2025
wynagrodzenie od od 4 720 PLN

Obsługa klienta, wydawanie druków, przyjmowanie wniosków, segregowanie dokumentacji, archiwizowanie dokumentów, wysyłanie korespondencji z instytucjami.
StPr/25/1432
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Pełna treśĆ ogłoszenia dostępna na stronie: https://pup.wejherowo.ibip.pl/public/?id=221406 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku objętym konkursem: - Archiwizacja dokumentów dotyczących bezrobotnych i poszukujących pracy: przyjmowanie akt osób bezrobotnych, poszukujących pracy z odpowiedniej komórki organizacyjnej i współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania tych akt do przekazania, - prowadzenie ewidencji zgromadzonych dokumentów w składnicy akt oraz wypożyczonych ze składnicy, skanowanie akt przekazywanych do składnicy, układanie akt na regałach archiwalnych, - udostępnianie akt ze składnicy na podstawie pisemnej zgody Dyrektora Urzędu. Archiwizacja dokumentów związanych z funkcjonowaniem Urzędu: - przyjmowanie akt z poszczególnych komórek organizacyjnych i współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania tych akt do przekazania, - sprawdzenie zgodności zawartości teczki akt ze spisem zdawczo-odbiorczym, - prowadzenie ewidencji zgromadzonych dokumentów w składnicy akt oraz wypożyczonych ze składnicy, - układanie akt na regałach archiwalnych, - udostępnianie akt ze składnicy na podstawie pisemnej zgody Dyrektora Urzędu. Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej (akta kat. B) oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu. Czuwanie nad poprawnością doboru klas jednolitego rzeczowego wykazu akt przez pracowników merytorycznych komórek organizacyjnych. Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy akt i stanu dokumentacji w składnicy akt. Współpraca z innymi stanowiskami pracy w zakresie realizowanych zadań.
StPr/25/1405
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 780 PLN

Nauczyciel zajęć rewalidacyjnych w szkole ponadpodstawowej. Praca z młodzieżą niesłyszącą i słabosłyszącą oraz ze spektrum autyzmu. Pensum uśrednione 18/18.
StPr/25/1411
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 027 PLN

Prace wykończeniowe: malowanie, tynkowanie, szpachlowanie, płyty GK. Praca na terenie Trójmiasta. Pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy.
StPr/25/1397
data rozpoczęcia pracy od 18.08.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

Doradztwo w zakresie różnego rodzaju polis, analiza danych i statystyka, obsługa systemów IT, identyfikacja, ocena, minimalizacja i monitorowanie ryzyka (operacyjnego, finansowego, rynkowego, kredytowego), analiza wniosków ubezpieczeniowych, wycena ryzyka i ustalanie warunków polis, proces likwidacji szkód - ocena uszkodzeń i ustalanie wysokości odszkodowania.
StPr/25/1369
data rozpoczęcia pracy od 08.08.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

Przygotowywanie posiłków zgodnie z jadłospisem, przestrzeganie zasad HACCP i higieny, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, współpraca z intendentem.
StPr/25/1365
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN