Zamknij

Inspektor

Nr oferty: StPr/24/1831Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: 1.Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników PCPR w Wejherowie. 2.Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników PCPR w Wejherowie. 3.Obliczanie wymiaru urlopu oraz sporządzanie planu urlopów pracowników PCPR w Wejherowie. 4.Prowadzenie spraw dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych PCPR w Wejherowie. 5.Zatwierdzanie pod względem merytorycznym list płac pracowników PCPR w Wejherowie. 6.Sporządzanie informacji dla pracowników w sprawach przyznanych premii, nagród dla pracowników PCPR w Wejherowie. 7.Prowadzenie spraw związanych z używaniem samochodu prywatnego dla celów służbowych. 8.Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowych pracowników. 9.Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i merytorycznej z zakresu spraw pracowniczych. 10.Przygotowywanie zestawień dotyczących spraw pracowniczych na polecenie Dyrektora. 11. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, praktyk zawodowych lub prac interwencyjnych. 12.Archiwizacja dokumentacji pracowniczej. 13.Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 04.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: 1.Wymagania niezbędne 1.Obywatelstwo polskie, 2.Wykształcenie wyższe, preferowany profil zarządzanie zasobami ludzkimi, 3.Minimum roczny staż pracy w administracji publicznej, 4.Minimum 2 lata stażu pracy na stanowisku kadrowym, 5.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 6.Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7.Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office Word, Excel, poczta elektroniczna, bazy danych, internet), 8.Znajomość przepisów: -ustawa kodeks pracy i aktów wykonawczych do ustawy, -ustawa o pracownikach samorządowych, -rozporządzenie o wynagradzaniu pracowników samorządowych, -ustawy o pomocy społecznej, -ustawy o samorządzie powiatowym, -ustawy o ochronie danych osobowych. 2.Wymagania dodatkowe: 1. umiejętność pracy w zespole; 2. znajomość programu Progman Kadry; 3. odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność; 4. dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków; 5. umiejętność zachowania pełnej dyskrecji; 6. umiejętność interpretowania przepisów; 7. umiejętność pracy pod presją czasu; 8. kreatywność.
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
    Osoba do kontaktu:
    Numer telefonu: 58 672 40 63 wew.43
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: list motywacyjny i życiorys (CV)- własnoręcznie podpisane, kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie tj. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończeniu szkoły, zaświadczenia o ukończeniu kursów, certyfikaty itp., kserokopie dokumentów p
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
    Obsługa klienta, prace magazynowe w hurtowni z art. biurowymi. Praca w godz. 8-16.
    StPr/24/1839
    data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych, koszenie trawników, w okresie zimowym odśnieżanie na terenie wspólnot mieskzaniowych. Praca na terenie Wejherowa, Bolszewa i Gościcina.
    StPr/24/1840
    data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
    wynagrodzenie od od 29 PLN

    - zapoznanie się z programem stażu, przepisami i regulaminem - zapoznanie się z rodzajem i obiegiem dokumentów w sekcji - zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w sekcji - wprowadzanie danych do rejestrów prowadzonych w sekcji - sporządzanie metryk, przygotowywanie pism urzędowych i korespondencji - udział w kontrolach sanitarnych w placówkach nadzorowanych
    StPr/24/1842
    data rozpoczęcia pracy od 25.11.2024
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    1. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP 2. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym oraz regulaminem pracy 3. Zapoznanie się z wewnętrznymi zarządzeniami i obowiązującymi w zespole procedurami oraz przepisami 4. Zapoznanie się z obsługą urządzeń biurowych: kserokopiarka, faks, drukarka, skaner 5. Zapoznanie się z funkcjonowaniem programu komputerowego POMOST - krótkie szkolenie w zakresie sporządzania projektów decyzji administracyjnych przyznających środki finansowe, świadczenia i dodatki, o których mowa w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej 6. Współpraca z pracownikami z innych komórek organizacyjnych PCPR 7. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków od rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka i rodzin pomocowych w sprawie przyznania świadczeń pieniężnych 8. Prowadzenie dokumentacji w sprawie przyznania świadczeń pieniężnych dla rodzin zastępczych, prowadzących RDD i rodzin pomocowych 9. Prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie dofinansowań i świadczeń pieniężnych dla rodzin zastępczych, prowadzących RDD oraz rodzin pomocowych 10. Przygotowywanie pism i korespondencji 11. Przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji powstałej w Zespole ds. Świadczeń
    StPr/24/1830
    data rozpoczęcia pracy od 18.11.2024
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    1.Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników PCPR w Wejherowie. 2.Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników PCPR w Wejherowie. 3.Obliczanie wymiaru urlopu oraz sporządzanie planu urlopów pracowników PCPR w Wejherowie. 4.Prowadzenie spraw dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych PCPR w Wejherowie. 5.Zatwierdzanie pod względem merytorycznym list płac pracowników PCPR w Wejherowie. 6.Sporządzanie informacji dla pracowników w sprawach przyznanych premii, nagród dla pracowników PCPR w Wejherowie. 7.Prowadzenie spraw związanych z używaniem samochodu prywatnego dla celów służbowych. 8.Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowych pracowników. 9.Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i merytorycznej z zakresu spraw pracowniczych. 10.Przygotowywanie zestawień dotyczących spraw pracowniczych na polecenie Dyrektora. 11. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, praktyk zawodowych lub prac interwencyjnych. 12.Archiwizacja dokumentacji pracowniczej. 13.Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.
    StPr/24/1831
    data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 PLN

    Przygotowywanie materiałow marketingowych oraz dystrybucja w social mediach.
    StPr/24/1832
    data rozpoczęcia pracy od 02.12.2024
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    Utrzymanie w porządku i czystości przydzielonych pomieszczeń szkoły.
    StPr/24/1829
    data rozpoczęcia pracy od 18.11.2024
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    Praca z dziećmi z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym w zespołach edukacyjno-terapeutycznych.
    StPr/24/1815
    data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 908 PLN

    - nadzór nad terminowym wykonaniem zadań; - udzielanie informacji wykonawcom robót - opracowywanie dokumentacji przetargowej - przestrzeganie reżimów technologicznych i projektowych realizowanych robót remontowych - opracowywanie kosztorysów inwestorskich na roboty budowlane
    StPr/24/1809
    data rozpoczęcia pracy od 25.10.2024
    wynagrodzenie od od 6 450 PLN

    - prowadzenie pojazdu mechanicznego w różnych warunkach drogowych, przy zmiennym natężeniu ruchu drogowego; -utrzymanie pojazdu w należytej czystości; -obsługa, naprawa i konserwacja pojazdu; -pomoc podczas załadunku i rozładunku; -przestrzeganie terminów oraz informowanie przełożonych o konieczności wykonania obsługi technicznej pojazdu.
    StPr/24/1811
    data rozpoczęcia pracy od 01.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 777,5 PLN