Zamknij

Sprzedawca - magazynier

Nr oferty: StPr/24/1839Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Bolduana 2, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, prace magazynowe w hurtowni z art. biurowymi. Praca w godz. 8-16.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 04.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • zasadnicze zawodowe
    Uprawnienia:
    • umiejętność obsługi komputera
    • prawo jazdy kat B
      Wymagania dodatkowe
      Wykształcenie:
      • średnie ogólnokształcące
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: P.H.U." ALGA"Jan Kupc
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: Bolduana 2, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
        Osoba do kontaktu:
        Numer telefonu: 501-774-398
        E-mail:
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: CV
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: telefon
        1.Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników PCPR w Wejherowie. 2.Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników PCPR w Wejherowie. 3.Obliczanie wymiaru urlopu oraz sporządzanie planu urlopów pracowników PCPR w Wejherowie. 4.Prowadzenie spraw dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych PCPR w Wejherowie. 5.Zatwierdzanie pod względem merytorycznym list płac pracowników PCPR w Wejherowie. 6.Sporządzanie informacji dla pracowników w sprawach przyznanych premii, nagród dla pracowników PCPR w Wejherowie. 7.Prowadzenie spraw związanych z używaniem samochodu prywatnego dla celów służbowych. 8.Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowych pracowników. 9.Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i merytorycznej z zakresu spraw pracowniczych. 10.Przygotowywanie zestawień dotyczących spraw pracowniczych na polecenie Dyrektora. 11. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, praktyk zawodowych lub prac interwencyjnych. 12.Archiwizacja dokumentacji pracowniczej. 13.Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.
        StPr/24/1908
        data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
        wynagrodzenie od od 5 000 PLN

        Zakres obowiązków: przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia, rozwiązaniem umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych ok. 300 osób; prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej zgodniez obowiązującymi przepisami, kontrola ważności badań medycyny pracy, szkoleń bhp, prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców, prowadzenie ewidencja czasu pracy, sporządzanie i wysyłanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS, wprowadzanie oraz aktualizowanie danych do programu kadrowego, sporządzanie sprawozdań, raportów i zestawień w zakresie spraw personalnych. Bieżąca obsługa spraw pracowniczych, wsparcie pracowników w zakresie podstawowych zagadnień prawa pracy oraz innych zapytaniach dotyczących zatrudnienia, obsługa Płatnika (ZUS), Portalu Świadczeniodawcy (NFZ) oraz Pracowniczych Planów Kapitałowych, Wymagania:
        StPr/24/1728
        data rozpoczęcia pracy od 19.11.2024
        wynagrodzenie od od 4 666 do 6 000 PLN

        Profesjonalne doradztwo, sprzedaż oferowanych produktów, kompleksowa obsługa klienta w oparciu o standardy firmy, efektywna realizacja założonych celów, dbanie o utrzymanie odpowiednich standardów ekspozycji towaru. Praca w prężnie rozwijającej się firmie, miła atmosfera pracy w młodym zespole, pewność zatrudnienia.
        StPr/24/1902
        data rozpoczęcia pracy od 18.11.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        Prowadzenie zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych z uczniami szkoły ponadpodstawowej
        StPr/24/1884
        data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
        wynagrodzenie od od 4 908 PLN

        Prace wykończeniowe: malowanie, tynkowanie, szpachlowanie, płyty GK. Praca na terenie Trójmiasta, transport do pracy do uzgodnienia.
        StPr/24/1883
        data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
        wynagrodzenie od od 5 000 do 6 000 PLN

        - prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej obiektów będących w użytkowaniu 18WOG z częstotliwością określoną przez Komendanta 18WOG; - kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno-budowlanych; - meldowanie Komendantowi o stanie bezpieczeństwa pożarowego w przypadkach nieprzestrzegania przepisów oraz wykonaniu poleceń pokontrolnych; - szkolenie żołnierzy zawodowych i pracowników 18WOG z ochrony przeciwpożarowej; Szczegółowe informacje na stronie: https://18wog.wp.mil.pl/praca/ogloszenia/inspektor-ppoz-komenda-wejherowo/
        StPr/24/1877
        data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
        wynagrodzenie od od 5 090 PLN

        Bieżący nadzór w zakresie prawidłowego utrzymania i użytkowania infrastruktury służącej ochronie środowiska, prowadzenie ewidencji ilości i jakości odprowadzanych ścieków i wód opadowych, przygotowanie ewidencji danych niezbędnych do naliczania opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska, terminowe składanie okresowych sprawozdań w zakresie ochorny środowiska- gospodarki ściekowej.
        StPr/24/1878
        data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 670 PLN

        Obsługa klienta, prace magazynowe w hurtowni z art. biurowymi. Praca w godz. 8-16.
        StPr/24/1839
        data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych, koszenie trawników, w okresie zimowym odśnieżanie na terenie wspólnot mieskzaniowych. Praca na terenie Wejherowa, Bolszewa i Gościcina.
        StPr/24/1840
        data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
        wynagrodzenie od od 29 PLN

        - zapoznanie się z programem stażu, przepisami i regulaminem - zapoznanie się z rodzajem i obiegiem dokumentów w sekcji - zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w sekcji - wprowadzanie danych do rejestrów prowadzonych w sekcji - sporządzanie metryk, przygotowywanie pism urzędowych i korespondencji - udział w kontrolach sanitarnych w placówkach nadzorowanych
        StPr/24/1842
        data rozpoczęcia pracy od 25.11.2024
        wynagrodzenie od 1 994,4 PLN