Zamknij

Specjalista do spraw kadr

Nr oferty: StPr/24/1728Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków: przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia, rozwiązaniem umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych ok. 300 osób; prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej zgodniez obowiązującymi przepisami, kontrola ważności badań medycyny pracy, szkoleń bhp, prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców, prowadzenie ewidencja czasu pracy, sporządzanie i wysyłanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS, wprowadzanie oraz aktualizowanie danych do programu kadrowego, sporządzanie sprawozdań, raportów i zestawień w zakresie spraw personalnych. Bieżąca obsługa spraw pracowniczych, wsparcie pracowników w zakresie podstawowych zagadnień prawa pracy oraz innych zapytaniach dotyczących zatrudnienia, obsługa Płatnika (ZUS), Portalu Świadczeniodawcy (NFZ) oraz Pracowniczych Planów Kapitałowych, Wymagania:
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 19.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • pomaturalne/policealne
    Wymagania pożądane
    Wykształcenie:
    • wyższe (w tym licencjat)
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Wymagania: minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku w Dziale Kadr, praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, mile widziana znajomość programu InfoMedica Plus , znajomość Programu Płatnika, wykształcenie wyższe min. Licencjat. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Ms Office (WORD, EXCEL) samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, dyskrecja. Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracujemy 7h 35 min od poniedziałku do piątku, dodatkowe świadczenia z Zakładowego Fundusz Świadczeń Socjalnych: Wczasy pod gruszą, Zapomogi Losowe, Pożyczki Mieszkaniowe, Dofinansowanie Sanatoryjne, Dofinansowanie kolonii oraz Świadczenia Świąteczne, możliwość rozwoju, udział w szkoleniach, zniżkę na studia na Uniwersytecie WSB Merito, możliwość korzystania z parkingu firmowego (odpłatnie) lub w pobliżu szpitala (brak strefy parkingowej), kartę FitProfit dla pracowników i osób towarzyszących, dodatkowe ubezpieczenie na życie. Jeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV na adres: [email protected] do 15.12.2024 Informujemy, że zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Godziny pracy od 07:00 do 14:35. Docelowo umowa o pracę.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: kontakt przez PUP
      Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
      Adres: Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
      Osoba do kontaktu: Joanna Śliwińska
      Numer telefonu: 586211150 w. 325
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: - cv
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      1.Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników PCPR w Wejherowie. 2.Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników PCPR w Wejherowie. 3.Obliczanie wymiaru urlopu oraz sporządzanie planu urlopów pracowników PCPR w Wejherowie. 4.Prowadzenie spraw dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych PCPR w Wejherowie. 5.Zatwierdzanie pod względem merytorycznym list płac pracowników PCPR w Wejherowie. 6.Sporządzanie informacji dla pracowników w sprawach przyznanych premii, nagród dla pracowników PCPR w Wejherowie. 7.Prowadzenie spraw związanych z używaniem samochodu prywatnego dla celów służbowych. 8.Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowych pracowników. 9.Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i merytorycznej z zakresu spraw pracowniczych. 10.Przygotowywanie zestawień dotyczących spraw pracowniczych na polecenie Dyrektora. 11. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, praktyk zawodowych lub prac interwencyjnych. 12.Archiwizacja dokumentacji pracowniczej. 13.Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.
      StPr/24/1908
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 PLN

      Zakres obowiązków: przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia, rozwiązaniem umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych ok. 300 osób; prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej zgodniez obowiązującymi przepisami, kontrola ważności badań medycyny pracy, szkoleń bhp, prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców, prowadzenie ewidencja czasu pracy, sporządzanie i wysyłanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS, wprowadzanie oraz aktualizowanie danych do programu kadrowego, sporządzanie sprawozdań, raportów i zestawień w zakresie spraw personalnych. Bieżąca obsługa spraw pracowniczych, wsparcie pracowników w zakresie podstawowych zagadnień prawa pracy oraz innych zapytaniach dotyczących zatrudnienia, obsługa Płatnika (ZUS), Portalu Świadczeniodawcy (NFZ) oraz Pracowniczych Planów Kapitałowych, Wymagania:
      StPr/24/1728
      data rozpoczęcia pracy od 19.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 666 do 6 000 PLN

      Profesjonalne doradztwo, sprzedaż oferowanych produktów, kompleksowa obsługa klienta w oparciu o standardy firmy, efektywna realizacja założonych celów, dbanie o utrzymanie odpowiednich standardów ekspozycji towaru. Praca w prężnie rozwijającej się firmie, miła atmosfera pracy w młodym zespole, pewność zatrudnienia.
      StPr/24/1902
      data rozpoczęcia pracy od 18.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Prowadzenie zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych z uczniami szkoły ponadpodstawowej
      StPr/24/1884
      data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 908 PLN

      Prace wykończeniowe: malowanie, tynkowanie, szpachlowanie, płyty GK. Praca na terenie Trójmiasta, transport do pracy do uzgodnienia.
      StPr/24/1883
      data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 do 6 000 PLN

      - prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej obiektów będących w użytkowaniu 18WOG z częstotliwością określoną przez Komendanta 18WOG; - kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno-budowlanych; - meldowanie Komendantowi o stanie bezpieczeństwa pożarowego w przypadkach nieprzestrzegania przepisów oraz wykonaniu poleceń pokontrolnych; - szkolenie żołnierzy zawodowych i pracowników 18WOG z ochrony przeciwpożarowej; Szczegółowe informacje na stronie: https://18wog.wp.mil.pl/praca/ogloszenia/inspektor-ppoz-komenda-wejherowo/
      StPr/24/1877
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
      wynagrodzenie od od 5 090 PLN

      Bieżący nadzór w zakresie prawidłowego utrzymania i użytkowania infrastruktury służącej ochronie środowiska, prowadzenie ewidencji ilości i jakości odprowadzanych ścieków i wód opadowych, przygotowanie ewidencji danych niezbędnych do naliczania opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska, terminowe składanie okresowych sprawozdań w zakresie ochorny środowiska- gospodarki ściekowej.
      StPr/24/1878
      data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 670 PLN

      Obsługa klienta, prace magazynowe w hurtowni z art. biurowymi. Praca w godz. 8-16.
      StPr/24/1839
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych, koszenie trawników, w okresie zimowym odśnieżanie na terenie wspólnot mieskzaniowych. Praca na terenie Wejherowa, Bolszewa i Gościcina.
      StPr/24/1840
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 29 PLN

      - zapoznanie się z programem stażu, przepisami i regulaminem - zapoznanie się z rodzajem i obiegiem dokumentów w sekcji - zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w sekcji - wprowadzanie danych do rejestrów prowadzonych w sekcji - sporządzanie metryk, przygotowywanie pism urzędowych i korespondencji - udział w kontrolach sanitarnych w placówkach nadzorowanych
      StPr/24/1842
      data rozpoczęcia pracy od 25.11.2024
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN