Zamknij

Stażysta w Sekcji Higieny Pracy i Nadzoru nad Chemikaliami

Nr oferty: StPr/24/1842Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Opis zadań: - zapoznanie się z programem stażu, przepisami i regulaminem - zapoznanie się z rodzajem i obiegiem dokumentów w sekcji - zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w sekcji - wprowadzanie danych do rejestrów prowadzonych w sekcji - sporządzanie metryk, przygotowywanie pism urzędowych i korespondencji - udział w kontrolach sanitarnych w placówkach nadzorowanych
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 25.11.2024
Stypendium brutto: 1 994,4 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: chemia, inżynieria środowiska, zdrowie publiczne itp.
    Uprawnienia:
    • znajomość pakietu MS OFFICE
    • obsługa urządzeń biurowych
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: - wykształcenie wyższe, kierunek: chemia, inżynieria środowiska, BHP, ochrona środowiska, zdrowie publiczne
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: kontakt przez PUP
      Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
      Adres: Usługowa 11, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
      Osoba do kontaktu: Agnieszka Niczypor
      Numer telefonu: 586776307
      E-mail:
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: CV
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Obsługa klienta, prace magazynowe w hurtowni z art. biurowymi. Praca w godz. 8-16.
      StPr/24/1839
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych, koszenie trawników, w okresie zimowym odśnieżanie na terenie wspólnot mieskzaniowych. Praca na terenie Wejherowa, Bolszewa i Gościcina.
      StPr/24/1840
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 29 PLN

      - zapoznanie się z programem stażu, przepisami i regulaminem - zapoznanie się z rodzajem i obiegiem dokumentów w sekcji - zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w sekcji - wprowadzanie danych do rejestrów prowadzonych w sekcji - sporządzanie metryk, przygotowywanie pism urzędowych i korespondencji - udział w kontrolach sanitarnych w placówkach nadzorowanych
      StPr/24/1842
      data rozpoczęcia pracy od 25.11.2024
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      1. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP 2. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym oraz regulaminem pracy 3. Zapoznanie się z wewnętrznymi zarządzeniami i obowiązującymi w zespole procedurami oraz przepisami 4. Zapoznanie się z obsługą urządzeń biurowych: kserokopiarka, faks, drukarka, skaner 5. Zapoznanie się z funkcjonowaniem programu komputerowego POMOST - krótkie szkolenie w zakresie sporządzania projektów decyzji administracyjnych przyznających środki finansowe, świadczenia i dodatki, o których mowa w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej 6. Współpraca z pracownikami z innych komórek organizacyjnych PCPR 7. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków od rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka i rodzin pomocowych w sprawie przyznania świadczeń pieniężnych 8. Prowadzenie dokumentacji w sprawie przyznania świadczeń pieniężnych dla rodzin zastępczych, prowadzących RDD i rodzin pomocowych 9. Prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie dofinansowań i świadczeń pieniężnych dla rodzin zastępczych, prowadzących RDD oraz rodzin pomocowych 10. Przygotowywanie pism i korespondencji 11. Przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji powstałej w Zespole ds. Świadczeń
      StPr/24/1830
      data rozpoczęcia pracy od 18.11.2024
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      1.Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników PCPR w Wejherowie. 2.Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników PCPR w Wejherowie. 3.Obliczanie wymiaru urlopu oraz sporządzanie planu urlopów pracowników PCPR w Wejherowie. 4.Prowadzenie spraw dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych PCPR w Wejherowie. 5.Zatwierdzanie pod względem merytorycznym list płac pracowników PCPR w Wejherowie. 6.Sporządzanie informacji dla pracowników w sprawach przyznanych premii, nagród dla pracowników PCPR w Wejherowie. 7.Prowadzenie spraw związanych z używaniem samochodu prywatnego dla celów służbowych. 8.Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowych pracowników. 9.Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i merytorycznej z zakresu spraw pracowniczych. 10.Przygotowywanie zestawień dotyczących spraw pracowniczych na polecenie Dyrektora. 11. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, praktyk zawodowych lub prac interwencyjnych. 12.Archiwizacja dokumentacji pracowniczej. 13.Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.
      StPr/24/1831
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 PLN

      Przygotowywanie materiałow marketingowych oraz dystrybucja w social mediach.
      StPr/24/1832
      data rozpoczęcia pracy od 02.12.2024
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      Utrzymanie w porządku i czystości przydzielonych pomieszczeń szkoły.
      StPr/24/1829
      data rozpoczęcia pracy od 18.11.2024
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      Praca z dziećmi z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym w zespołach edukacyjno-terapeutycznych.
      StPr/24/1815
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 908 PLN

      - nadzór nad terminowym wykonaniem zadań; - udzielanie informacji wykonawcom robót - opracowywanie dokumentacji przetargowej - przestrzeganie reżimów technologicznych i projektowych realizowanych robót remontowych - opracowywanie kosztorysów inwestorskich na roboty budowlane
      StPr/24/1809
      data rozpoczęcia pracy od 25.10.2024
      wynagrodzenie od od 6 450 PLN

      - prowadzenie pojazdu mechanicznego w różnych warunkach drogowych, przy zmiennym natężeniu ruchu drogowego; -utrzymanie pojazdu w należytej czystości; -obsługa, naprawa i konserwacja pojazdu; -pomoc podczas załadunku i rozładunku; -przestrzeganie terminów oraz informowanie przełożonych o konieczności wykonania obsługi technicznej pojazdu.
      StPr/24/1811
      data rozpoczęcia pracy od 01.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 777,5 PLN