Zamknij

Kasjer/Sprzedawca

Nr oferty: StPr/24/1902Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Gdańska 141, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo, sprzedaż oferowanych produktów, kompleksowa obsługa klienta w oparciu o standardy firmy, efektywna realizacja założonych celów, dbanie o utrzymanie odpowiednich standardów ekspozycji towaru. Praca w prężnie rozwijającej się firmie, miła atmosfera pracy w młodym zespole, pewność zatrudnienia.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 18.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • brak lub niepełne podstawowe
    Język:
    • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
      Uprawnienia:
      • umiejętność obsługi komputera
        Wymagania dodatkowe
        Uprawnienia:
        • obsługa programu Subiekt
          Pozostałe wymagania
          Inne wymagania: - WAŻNE: umiejętność obsługi mediów społecznościowych, platform sprzedażowych, aplikacji kurierskich itp. - komunikatywność i umiejętność budowania trwałych relacji z klientem, umiejętność organizacji pracy, zaangażowanie i inicjatywa, wysoka kultura osobista, uczciwość, sumienność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, dodatkowym atutem będzie znajomość branży art. dla dzieci
          Dane pracodawcy:
          Pracodawca: 1.Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo- Usługowe "TYGRYSEK" PAWEŁ TROCKI 2.Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe AKCESBABY PAWEŁ TROCKI
          Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
          Adres: Gdańska 141, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
          Osoba do kontaktu:
          Numer telefonu: 502-059-542
          E-mail:
          Język aplikacji: polski
          Wymagane dokumenty: CV proszę skaładać osobiście w siedzibie firmy Wejherowo, ul. Gdańska 141 po uprzednim kontakcie telefonicznym
          Sposób kontaktu
          przekazania dokumentów:
          Preferowane formy kontaktu: telefon
          1.Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników PCPR w Wejherowie. 2.Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników PCPR w Wejherowie. 3.Obliczanie wymiaru urlopu oraz sporządzanie planu urlopów pracowników PCPR w Wejherowie. 4.Prowadzenie spraw dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych PCPR w Wejherowie. 5.Zatwierdzanie pod względem merytorycznym list płac pracowników PCPR w Wejherowie. 6.Sporządzanie informacji dla pracowników w sprawach przyznanych premii, nagród dla pracowników PCPR w Wejherowie. 7.Prowadzenie spraw związanych z używaniem samochodu prywatnego dla celów służbowych. 8.Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowych pracowników. 9.Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i merytorycznej z zakresu spraw pracowniczych. 10.Przygotowywanie zestawień dotyczących spraw pracowniczych na polecenie Dyrektora. 11. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, praktyk zawodowych lub prac interwencyjnych. 12.Archiwizacja dokumentacji pracowniczej. 13.Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.
          StPr/24/1908
          data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
          wynagrodzenie od od 5 000 PLN

          Zakres obowiązków: przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia, rozwiązaniem umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych ok. 300 osób; prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej zgodniez obowiązującymi przepisami, kontrola ważności badań medycyny pracy, szkoleń bhp, prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców, prowadzenie ewidencja czasu pracy, sporządzanie i wysyłanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS, wprowadzanie oraz aktualizowanie danych do programu kadrowego, sporządzanie sprawozdań, raportów i zestawień w zakresie spraw personalnych. Bieżąca obsługa spraw pracowniczych, wsparcie pracowników w zakresie podstawowych zagadnień prawa pracy oraz innych zapytaniach dotyczących zatrudnienia, obsługa Płatnika (ZUS), Portalu Świadczeniodawcy (NFZ) oraz Pracowniczych Planów Kapitałowych, Wymagania:
          StPr/24/1728
          data rozpoczęcia pracy od 19.11.2024
          wynagrodzenie od od 4 666 do 6 000 PLN

          Profesjonalne doradztwo, sprzedaż oferowanych produktów, kompleksowa obsługa klienta w oparciu o standardy firmy, efektywna realizacja założonych celów, dbanie o utrzymanie odpowiednich standardów ekspozycji towaru. Praca w prężnie rozwijającej się firmie, miła atmosfera pracy w młodym zespole, pewność zatrudnienia.
          StPr/24/1902
          data rozpoczęcia pracy od 18.11.2024
          wynagrodzenie od od 4 300 PLN

          Prowadzenie zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych z uczniami szkoły ponadpodstawowej
          StPr/24/1884
          data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
          wynagrodzenie od od 4 908 PLN

          Prace wykończeniowe: malowanie, tynkowanie, szpachlowanie, płyty GK. Praca na terenie Trójmiasta, transport do pracy do uzgodnienia.
          StPr/24/1883
          data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
          wynagrodzenie od od 5 000 do 6 000 PLN

          - prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej obiektów będących w użytkowaniu 18WOG z częstotliwością określoną przez Komendanta 18WOG; - kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno-budowlanych; - meldowanie Komendantowi o stanie bezpieczeństwa pożarowego w przypadkach nieprzestrzegania przepisów oraz wykonaniu poleceń pokontrolnych; - szkolenie żołnierzy zawodowych i pracowników 18WOG z ochrony przeciwpożarowej; Szczegółowe informacje na stronie: https://18wog.wp.mil.pl/praca/ogloszenia/inspektor-ppoz-komenda-wejherowo/
          StPr/24/1877
          data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
          wynagrodzenie od od 5 090 PLN

          Bieżący nadzór w zakresie prawidłowego utrzymania i użytkowania infrastruktury służącej ochronie środowiska, prowadzenie ewidencji ilości i jakości odprowadzanych ścieków i wód opadowych, przygotowanie ewidencji danych niezbędnych do naliczania opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska, terminowe składanie okresowych sprawozdań w zakresie ochorny środowiska- gospodarki ściekowej.
          StPr/24/1878
          data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
          wynagrodzenie od od 4 670 PLN

          Obsługa klienta, prace magazynowe w hurtowni z art. biurowymi. Praca w godz. 8-16.
          StPr/24/1839
          data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
          wynagrodzenie od od 4 300 PLN

          Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych, koszenie trawników, w okresie zimowym odśnieżanie na terenie wspólnot mieskzaniowych. Praca na terenie Wejherowa, Bolszewa i Gościcina.
          StPr/24/1840
          data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
          wynagrodzenie od od 29 PLN

          - zapoznanie się z programem stażu, przepisami i regulaminem - zapoznanie się z rodzajem i obiegiem dokumentów w sekcji - zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w sekcji - wprowadzanie danych do rejestrów prowadzonych w sekcji - sporządzanie metryk, przygotowywanie pism urzędowych i korespondencji - udział w kontrolach sanitarnych w placówkach nadzorowanych
          StPr/24/1842
          data rozpoczęcia pracy od 25.11.2024
          wynagrodzenie od 1 994,4 PLN