Zamknij

Operator urządzeń - serwisant sprzętu komputerowego

Nr oferty: StPr/25/1060Dodane przez: Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "ORZEŁ" w Wejherowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Strzelecka 9, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
: 1. Konserwowanie komputerów 2. Czyszczenie/ konserwacja systemów operacyjnych 3. Konserwowanie drukarek 4. Administrowanie siecią komputerową 5. Sprawowanie nadzoru nad systemem kopiowania danych 6. Zamawianie sprzętu elektronicznego służącego jako pomoce dydaktyczne oraz do obsługi biurowej 7. Nadzór nad komputerami znajdującymi się w salach lekcyjnych i pracowniach komputerowych 8. Nadzór nad czytelnią multimedialną w bibliotece szkolnej 9. Nadzór nad komputerami pracowników biblioteki 10. Nadzór nad monitoringiem szkolnym 11. Czuwanie nad sprawnością sprzętu elektronicznego znajdującego się w salach lekcyjnych 12. Czuwanie nad prawidłowym nagłośnieniem w auli szkolnej 13. Przechowywanie licencji na oprogramowanie szkolne oraz przestrzeganie terminu ich ważności 14. Wykonywanie innych prac zleconych przez dyrekcję szkoły
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
: od 4 700 do 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "ORZEŁ" w Wejherowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Strzelecka 9, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 58 672-25-09
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Aplikacje do 20.06.2025r.
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Tworzenie, analiza i archiwizacja dokumentów, prowadzenie dokumentacji odzieżowej pracowników wszystkich działów, kontakt i współpraca z zewnętrznymi serwisami samochodowymi, obsługa techniczna pojazdów i maszyn (terminy itp.), organizacja pracy warsztatu, kontrola czasu pracy pracowników warsztatu, kontrola nad prawidłową gospodarką paliwami, olejami, ogumieniem, aktywny udział w gospodarce magazynowej Spółki, kontrola czasu pracy.
StPr/25/1058
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

1. Konserwowanie komputerów 2. Czyszczenie/ konserwacja systemów operacyjnych 3. Konserwowanie drukarek 4. Administrowanie siecią komputerową 5. Sprawowanie nadzoru nad systemem kopiowania danych 6. Zamawianie sprzętu elektronicznego służącego jako pomoce dydaktyczne oraz do obsługi biurowej 7. Nadzór nad komputerami znajdującymi się w salach lekcyjnych i pracowniach komputerowych 8. Nadzór nad czytelnią multimedialną w bibliotece szkolnej 9. Nadzór nad komputerami pracowników biblioteki 10. Nadzór nad monitoringiem szkolnym 11. Czuwanie nad sprawnością sprzętu elektronicznego znajdującego się w salach lekcyjnych 12. Czuwanie nad prawidłowym nagłośnieniem w auli szkolnej 13. Przechowywanie licencji na oprogramowanie szkolne oraz przestrzeganie terminu ich ważności 14. Wykonywanie innych prac zleconych przez dyrekcję szkoły
StPr/25/1060
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 do 5 200 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/1040
data rozpoczęcia pracy od 08.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/1037
data rozpoczęcia pracy od 08.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Naprawa biżuterii. Praca wg grafiku w godz. 8-16.
StPr/25/1023
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Sprzedaż biżuterii.
StPr/25/1024
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Pielęgnacja zieleni przy budynkach, dbanie o czystość wyznaczonego terenu itd. Prace konserwacyjne.
StPr/25/1025
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Asystent sędziego I. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu Konkurs składa się z 3 etapów: a. pierwszym etapem rekrutacji będzie selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych oraz złożenia kompletu dokumentów. Lista kandydatów dopuszczonych do konkursu zostanie umieszczona na stronie BIP Sądu Rejonowego w Wejherowie dnia 7.07.2025r. b. drugim etapem będzie test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania cywilnego i karnego oraz pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i karnego. Konkurs odbędzie się w dniu 17.07.2025r. o godz. 09.30, w sali 317, (III piętro) w Sądzie Rejonowym w Wejherowie ul. Wniebowstąpienia 4, 84-200 Wejherowo. c. trzecim etapem będzie rozmowa kwalifikacyjna.
StPr/25/1009
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 3 750 PLN

Udział w akcjach ratowniczo-gaśniczych, kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi. Stanowisko etatowe (docelowe): starszy ratownik/starszy ratownik-kierowca, stanowisko bezpośrednio związane z działaniami ratowniczo-gaśniczymi.
StPr/25/1002
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 6 256 PLN

Pełne informacje na stronie: https://www.bip.dpswejherowo.com.pl/ogloszenia-o-naborze 1) planowanie, organizowanie i kontrola pracy działu opiekuńczo-terapeutycznego, 2) organizowanie i realizacja kompleksowych świadczeń pielęgniarskich, opiekuńczych, rehabilitacyjnych, z zakresu terapii zajęciowej dla mieszkańców DPS, 3) organizowanie zgodnie z kodeksem pracy i ustawy o pracownikach samorządowych oraz nadzorowanie pracy pracowników podległych kierownikowi działu OT, 4) inicjowanie usprawnienia procesów pracy działu, 5) kontrola bieżąca stanu higieny mieszkańców i stanu sanitarnego pomieszczeń przynależących do działu OT, 6) współdziałanie w tworzeniu i realizacji Indywidualnych Planów Wsparcia mieszkańców, 7) nadzorowanie gospodarki lekami, organizowanie dostaw leków, pampersów, materiałów opatrunkowych, higienicznych, rehabilitacyjnych itp. i prowadzenie związanej z tym dokumentacji, 8) ścisła współpraca z lekarzami, organizacja wizyt lekarza pierwszego kontaktu, wizyt specjalistycznych i opieki wspomagającej, opracowywanie potrzeb w tym zakresie oraz nadzór w zakresie usług medycznych świadczonych przez instytucje zewnętrzne, 9) ścisła współpraca z pracownikami socjalnymi, 10) bieżące informowanie Dyrektora o stanie realizacji działań w dziale OT i wszelkich zagrożeniach w ich terminowym wykonaniu, 11) dbanie o bezpieczeństwo mieszkańców i podległych pracowników, 12) sporządzanie cząstkowych planów finansowych oraz pozostałej niezbędnej dokumentacji, w tym sprawozdań i zestawień z pracy działu, 13) archiwizacja dokumentacji wytworzonej w dziale OT, 14) odpowiedzialność za powierzone mienie.
StPr/25/1005
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 6 996 PLN